Hoi allemaal, Na een jaar "proberen" zijn wij naar de ha geweest en doorverwezen naar een fertiliteitscentrum. Daar hebben ze het eea onderzocht en wat er voornamelijk uitkwam is dat het zaad een VCM heeft van 10 (ze noemde 9 als ondergrens) en dat mijn linker eileider verstopt zit. Beide iets waar ze niets aan gaan doen omdat je dan nog steeds zwanger kunt worden. Nu ben ik bang dat ze ons naar huis gaan sturen voor minimaal een half jaar, terwijl man zijn zaad gewoon niet heel super is en we dus vanwege mij daar ook nog eens de helft minder kans mee hebben. Heeft iemand iets vergelijkbaars gehad? En wat hebben ze toen gedaan? XX
Wij zijn na een jaar ook naar de arts gegaan voor onderzoeken en alles was okee. Toen half jaar naar huis gestuurd. Na dat half jaar terug voor een kijk operatie. Ook niks gevonden. Toen 4 weken later met iui begonnen. Inmiddels afgelopen weekend de 3e gehad. Denk als je echt t idee hebt van; hallo dit gaat niet zomaar lukken je dat gewoon moet aangeven. Ze kunnen je eileider toch doorspoelen? Ik zou me er niet bij neerleggen en verdere onderzoeken eisen.