heej dames, ik heb wel de behoefte om met mensen te kleppen die een miskraam hebben gehad en nu weer zwanger zijn of willen worden.. Hoe lang heeft het bij jullie bijvoorbeeld weer geduurd tot jullie weer zwanger waren? En dat we elkaar zo een beetje op de hoogte kunnen houden Hopelijk is hier meer behoefte voor Ik heb 7 september jl een vmk gehad veel bloed verloren en ga nu gelijk weer proberen om zwanger te raken. Heb mijn banner staan vanaf de dag dat ik bloed verloren ben en nu maar afwachten wanneer de weer komen ... Wat van mij niet hoeft als het dan maar betekent dat ik weer zwanger ben Ik hoop dat er meer mensen zo hun hart kunnen luchten
Jawel, Ik ben op 22/08 bevallen van onze twee vlindertjes. Ik hoop dat de er vlug bij komen kijken zodat we er terug aan kunnen beginnen. Ik heb eigenlijk niet echt het gevoel dat ze op komst zijn. Ik heb eerder symptomen van een zwangerschap. Vlug moe, pijnlijke borsten, veel witverlies, hoofdpijn, lage rugpijn. Dit heb ik ander nooit gehad als ik mijn maandstonden moest krijgen. Maar ja, misschien hoop ik teveel hé. Ik hoop dat ze er vlug doorkomen, of dat ik binnenkort positief mag testen. Wat zal het worden?
Dit topic is een beetje het verlengde van de vlinderlounge....maar er is zeker behoefte aan hoor...het zwanger worden gaat toch zwaarder wegen nog dan voorheen....
Hier een Mk in de zevende week en pas bij de tiende week (echo) ontdekt. Dit was in februari. Helaas nog niet zwanger wegens PCO.
Hoi allemaal, Ik heb afgelopen 7 september een miskraam gekregen. Had het al zien aankomen, maar toch is het moeilijk. Doordat ik zoveel bloed verloor mocht ik eerder voor een echo komen. Er was een vruchtje te zien van 6 weken en 1 dag. Maar voor mijn gevoel was ik al verder. Dus dat kon 2 dingen betekenen. Het vruchtje leefde niet meer of ik was minder ver dan gedacht. Ik moest 2 weken wachten en dan zou ik weer een echo krijgen. Bij 8 weken en 4 dagen kreeg ik een miskraam, toen wij uiteten waren met mijn ouders. Baalde heel erg dat wij niet thuis waren. Wij willen er meteen weer voor gaan. Ik heb een erg onregelmatige cyclus, hoop dat dat nu weer normaal gaat worden. Ik heb ook wel behoefte om er met andere over te kletsen. Veel sterkte Naiobi! Groetjes!
Wat erg Supernanny dat het niet thuis is gebeurd. Het is zo al erg genoeg dat zo'n dingen gebeuren, maar als het dan gebeurd en je bent niet thuis. Leuk is anders denk ik. @ Ryanna: hopelijk wil het ook vlug lukken bij jou.
@Supernanny dezelfde datum als mij.. en ik heb ook een zeer onregelmatige cyclus pfff. @Sens ooh is daar het vlindertopic voor? Dat wist ik niet.. @Ryanne wat vervelend dat je al zolang moet wachten op een nieuwe zwangerschap, ik hoop dat het dan snel raak voor je is... Ik ben nu maar met het Smeppen begonnen en hoop dat mijn cyclus weer een beetje normaal valt, dat is dus ook maar afwachten natuurlijk, maar ik wil geen enkele kans aan mij voorbij laten gaan
Wat vervelend dat jullie een mk hebben gehad. Heb even wat zoekwerk voor jullie verricht, omdat er al een topic bestaat over miskramen en weer zwanger worden. Heb het topic gevonden onder 'zwanger worden' en even voor jullie ge-upt. Dit is de link http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 22#3244022
ohhh hmmm maar omdat er steeds nieuwe post op dat stukje komen raken we het kwijt... Kan die post niet naar Clubs .. Zodat het te volgen is ? Ik zal die van mij daar ook effe posten dan....
@Naiobi: misschien moet je dat even aan de moderators vragen? Die willen hem vast wel voor jullie verzetten
ik wil ook wel graag mee kletsen ik heb begin januari een mk gehad en nog steeds niet zwanger Bij mij kwam de cyclus wel vrij snel weer op gang en voelde ik meteen mijn ei weer maar nu is het weer afwachten... Liefs Inger
bah dat is ook wel vervelend... ik had nog wel hoop dat het dan niet zo lang meer zou duren aangezien je nu al een mk hebt gehad.... Maar ik lees meer dat mensen er toch wel lang over doen om weer zwanger te raken...
Ook ik doe mee hier! 13 augustus een miskraam met bijna 9 weken. Nu na 34 dagen nog geen ongie te bekennen. En ik maar hopen dat mijn lichaam het snel weer over zou nemen. Zit dus nu te wachten op een ei of op een ongie. Heb vanmiddag getest en deze was negatief. Dus heb nog alle kans
@ Naiobi: Lastig he die onregelmatige cyclus. Sinds ik die pillen van de etos slik gaat het stukken beter met mijn cyclus. @ Inger: Jammer dat je sinds je miskraam nog steeds niet zwanger bent. Toen meteen raak en nu al de 10 ronde. Hoop dat het snel raak mag zijn voor je! @ Kimmeding: Spannend. Hoop dat het raak is! Ik moet over een uur bij de verloskundige zijn om te kijken of alles weg is. Ben benieuwd.