Hey Meiden, Ik sta er altijd van te kijken hoe stom je wel niet kan dromen .. Neem nou vannacht, ik heb gedroomd dat ik mijn boeken op moest halen voor mijn nieuwe opleiding ( zit al een aantal jaar niet meer op school ) en terwijl dat ik die boeken ging halen ben ik samen met mijn beste vriendin in bootjes gaan varen in een zwembad en daar heb ik Orlando Bloom ontmoet, ( ik heb in real life niets met die gozer, vind hem helemaal niet zo speciaal ofzo ) en we werden verliefd op elkaar, hij woonde in een kasteel met heel veel trappen maar hij had zelf maar een heel klein zolder kamertje ( denk aan zo'n jongenskamer ) toen was ik heel ff ergens anders en toen ging die Orlando met een ander meisje praten en toen werd ik jaloers ... bla bla bla bla etc etc ... Het gaat echt nergens over ... Ik heb ook wel eens dat ik denk dat ik wakker ben maar dit niet ben, dit had ik van de week, ik lag op bed en zag 2 heeeeeeeeeele grote spinnen ik was er heilig van overtuigd dat ze er zaten ze liepen onder mijn bed en heb midden in de nacht de hele slaapkamer overhoop gehaald omdat ik zeker wist dat ze daar zaten mijn vriend is nooit gezellig in de nacht ( wie wel ) maar die nacht heeft hij rollend lachend op de grond gelegen ... en toen werd ik langzaam wakker hahahahah geweldig ... Nou kom maar op meiden, Wat heb JIJ vannacht gedroomd Zit met smart te wachten op jullie leuke verhalen
ik had 3 dagen geleden een belachelijk enge droom Ik was in het centrum in almere buiten samen met 3 vrienden en achter ons was ineens een hele groep gangsters met een torpedovuurder (ofzo) Die bliezen alle dingen op en kwamen achter ons aan gerend. Ik rende voor me leven onder een poortje door en vrienden riepen: "kom kom hieroverheen nu!" Moesten we over een groen hek met prikkeldraard erop in van die rollen, dus ik over dat prikkeldraad heen achter dat hek, wij rennen en we konden geen verstopplaats vinden en we hoorden die gangsters dichterbij komen. Ik zei ineens : "kom we gaan op het dak, dan zien ze ons niet" Dus wij als een gek op dat dak klimmen en 1 iemand van ons groepje was ineens weg dus wij waren doodbang dat die nog beneden was en dat die gangleden hem zagen. Uiteindelijk was ie ook op het dak en we keken heel stil over de rand. Liepen die gangsters net onder ons door met geweren en die torpedovuurder. Toen ineens was ik op een grasveld daar in de buurt samen met een vriend van me en ging ik rijles in een politiewagen nemen De andere groep van ons had ondertussen een groot kruis gemaakt met een rode doek eroverheen. Dat betekende dat we ons overgaven aan die gangsters. Ik liep samen met mn collega die rijschool binnen maar dat ging ineens niet door want ze had geen plek meer. vervolgens reed ik ineens naar de shell En toen werd ik wakker. nou hoe vaag kan je het hebben : :
Ik heb het ook vaak met die spinnen. Dan zie ik een spin lopen om het plafon of naast me op de muur. En maak dan als de gek mijn wakker en mijn man zegt dat ik zijn naam dan achter me kaar heel snel wel 10 keer herhaal. En dat hij denkt dat er iets ergs is gebeurd. Maar nu is hij het al helemaal gewend. Maar het gekke is echt waar he sinds dat ik zwanger ben e1 grote spin zie en een paar van die kleine spinnetjes erbij dus de kleintjes van die grote Zaterdag nacht heb ik mijn man waarschijnlijk ook weer wakker gemaakt en hij zei dat ik zei nee nu is het echt, ze zitten er echt help help haal ze weg echt helemaal overstuur. En dat hij heeft gezegt van ok ik ben bij je ga maar weer liggen niet bang zijn ik ben er. Dat ik weer rustig ging liggen en verder slapen hihi
Ik kwam vannacht allemaal oude vrienden van me tegen. Eerst negeerde ik ze en toen moest ik wel met ze praten ineens. En ineens kwam ik iedereen een voor een tegen van die oude vriendengroep. En dat was in het winkelcentrumpje waar ik altijd gewoond heb. Het was heel vaag en het liep heel stroef allemaal, wist niks te zeggen. Maar goed. Ik ga over 3 weken trouwen maar een half jaar geleden had ik mijn trouwkleding nog niet compleet en ik droomde continue dat ik gewoon in de supermarkt was en dat mijn moeder me met spoed kwam halen om te vertellen dat iedereen op mij al zat te wachten in de trouwzaal. En toen moest ik snel mijn jurk aan maar ik had nog geen schoenen en geen handschoenen. En het was paniek en mijn haren en make-up waren nog niet gedaan! Ik was gewoon mijn eigen bruiloft vergeten Ik heb die droom 3 keer gehad totdat ik alles bij elkaar had. Toen waren de dromen afgelopen
Ik heb vanacht gedroomd dat op 1e kerstdag me hond rambo overleed. Was niet zo heel erg prettig werd huilend wakker. Rambo heeft al heel lang last van lever en nieren, maar kan door het leven zonder medicatie, zolang hi maar op vaste tidstippen voer krijgt, en geen troepvoer. Maar we hebben in april te horen gekregen dat hij zieker was dan we dachten en begin deze maand te horen gekregen, dat hij nog een half jaartje heeft :S.
Ik heb ff op internet gesnuffeld wat nou precies de betekenis is van dromen over spinnen en dit heb ik gevonden: Dromen over een spin voorspelt dat u energie en voorzichtigheid bij uw werkzaamheden hanteert en dat u zich gelukkig zult voelen. Een spin zien die een web maakt voorspelt dat u zich gelukkig en veilig zult voelen binnen de muren van uw eigen huis. Het doodslaan van een spin symboliseert onenigheid met uw partner. Als u door een spin gebeten wordt zult u het slachtoffer worden van ontrouw, en veel tegenstand ervaren. Een droom over vele spinnen die hun web rond u hebben gemaakt is een gunstig voorteken; dit voorspelt geluk, een goede gezondheid en vele vrienden. Dromen over een grote spin die een confrontatie met u aangaat voorspelt dat u snel het geluk zult vinden. Dit gaat niet op als de spin u aanvalt. Wanneer u in een droom een grote en een kleine spin ziet die op u afkomen wijst dit op voorspoed en dat u gedurende een tijd bijzonder succesvol zult zijn. Als de grote spin u bijt zullen tegenstanders uw geluk wegnemen. Als de kleine spin u bijt betekent het dat u zich zult ergeren en last zult hebben van jaloezie. Dromen dat u wegvlucht van een grote spin wijst erop dat u het geluk zult kwijtraken door ongunstige omstandigheden. Als u de spin doodt zult u na verloop van tijd weer het geluk ervaren. Als de spin weer tot leven komt en u bedreigt zult u te kampen krijgen met ziekte en tegenslagen. Als een jonge vrouw droomt over goudkleurige spinnen voorspelt dit geluk en het vooruitzicht op nieuwe vriendschappen. Dromen dat u aan het spinnen bent voorspelt dat u een hartenwens in vervulling zult zien gaan.
Nee ik ook niet, bij mij kropen ze alleen onder bed en dan waren ze weg, maar het gekke is wel dat het altijd een kleine en een grote spin is hahah
hahaha gek he Ik zag meestal 2 of 3 grote maar sinds dat ik zwanger ben zie ik er ook kleintjes bij snap het echt niet. Echt gek
Zou bij god niet weten of ik gedroomd heb...volgens mij slaap ik te kort om te kunnen dromen (word telkens wakker van pijnlijke heupen en dan moet ik me op mn andere zij draaien...en dat gaat niet zonder slag of stoot) Maar herinner me wel n keer dat mn zoontje heel levendig gedroomd had. Ik hoorde hem huilen dus ik snel mn bed uit kwam hij ook net uit zijn kamer (tegenover mijn kamer) en huilde en zei:" ik wil die geeeheeele..." Ik denk gele? welke wat waar? Maar hij keek me niet echt aan enzo. Nou had hij al vaker geslaap wandelt...in zn slaap naar t toilet geweest of in zn slaap ineens mijn kamer binnen gewandelt en weer terug naar zn eigen bed zonder wat te zeggen. Dus ik zeg tegen hem: "weet je wat? Ga maar lekker weer slapen en dan kijken we morgen of jij die gele mag hebben." Hij knikte ja...draaide zich om en kroop weer in bed... We zijn er nooit achter gekomen wat t nou was wat hij wilde hebben... smorgens wist hij van niks Zelf heb ik heeel vroeger als tiener ooit een droom gehad dat ik op een veld liep met n heuvel. En op n gegeve moment kwamen er paarden op ons af gerend (was ineens met n paar man) en we renden dus allemaal de heuvel op en toen moesten we in de boom klimmen die daar ineens stond. Die boom had vruchten en als we die naar beneden gooiden dan werden de paarden zat (apebrood boom alleen hij leek meer op n kastanje boom) en zouden ze gaan slapen. Dus dat deden we en ja hoor de paarden sliepen (ben nog nooit gebeten door n paard en er ook niet bang voor....) Toen konden we dus uit de boom en gingen we naar de supermarkt...waarom...joost mag t weten. Toen we daar waren was er ineens paniek. Iedereen rende de winkel uit want er was brand. Ik ging juist niet de winkel uit (die trouwens steeds meer op de AH begon te lijken...) en heb met n aantal pakken melk de brand geblust. En toen werd ik wakker. Ik weet deze droom nog zo uit mn hoofd ondanks dat hij bijna 20 jaar geleden gedroomd is...omdat ik hem rond mn 30ste nog eens droomde. Helemaal precies zoals de eerste keer! Had hem de eerste keer wel in n soort dream journal geschreven maar die was ik al jaaaaren kwijt dus dat kan t niet getriggert hebben. Echt heel vreemd. En wat t voor moet stellen?
weet je wat ik ook wel eens een droom dat ik bv ergens voor moet weg rennen en dat me benen dan zo zwaar als lood zijn en dus niet kan weg rennen ... of ik moet iemand bellen maar weet het nummer niet meer .. of ( deze heb ik vaak ) dat ik in een sloot val en dat dan de de kant zo omhoog staat dat ik er niet meer uit kan hahahah ....