Bij mij liep 'ie vast gisteren. Vanmiddag nog maar eens proberen! Bedankt voor de link in ieder geval!
Ook ontvangen alleen zonder foto van mijn mannetje erop. Vind ze eerlijk gezegd nogal tegenvallen. Ga ze in elk geval niet gebruiken. Dus als iemand intresse heeft.....
Ik heb ze vanmorgen ook ontvangen, ik vind ze erg leuk. Ik heb dan ook wel de 'eigen' fotostickers ontvangen. Jammer Susan, dat jij juist die stickers niet hebt, want die zijn heel erg leuk.
heb de mijne gister ontvangen helemaal leuk voor onderweg. de fototjes die jezelf kon selecteren zijn ook gelukt. apart dat ze er bij jou niet opstaan susan dan moet er ergens iets fout gegaan zijn denk ik
ja binnen ze zijn erg leuk geworden.. ga ze meenemen op vakantie.. zij de kids weer even vermaakt haha
heb nog een setje besteld... dat lukte... en nu met plaatjes van onze camping.. kunnen de kids onderweg al kijken waar we heen gaan...
Nog een keer geprobeerd op het adres van mijn ouders. Eigen adres wilde niet meer Ben benieuwd of ik nu wel de foto's erbij krijg