welke diepvrieskist?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lynx, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.716
    2.519
    113
    Hallo dames,

Wij willen misschien een diepvrieskast kopen. Momenteel hebben we een diepvrieskist van ongeveer 15 jaar oud. Omdat er mega veel ijsvorming in zit en het vreselijk onhandig is om iedere keer in die diepvries te hangen willen we een diepvrieskast. Ik wil er alleen wel een die goed is qua energieverbruik, flinke inhoud heeft en lang mee gaat. Wie van jullie heeft een diepvrieskast die aan te bevelen is?

groetjes bonnie

2. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    hier alleen miele of liebherr, maar ligt aan je budget

3. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Wij zijn super tevreden over Bosch. :) Mijn ouders hebben een koel/vrieskast van Samsung, is groter en volgens hun ook perfect. :) Zou niet meteen aan dat merk denken misschien, maar ze zijn er heel tevreden over. :)

4. Locusta

Locusta Niet meer actief

Hmpf. Wij hebben ook een nieuwe diepvrieskast gekocht (Liebherr) en ik zou kijken naar:
    - No Frost;
    - Energieklasse (> A++);
    - Inhoud;
    - De tijd dat hij koel blijft na stroomuitval.

Misschien dat die tijd na stroomuitval niet echt belangrijk lijkt, maar het is wel verrekte handig dát je het hebt. In de tijd dat je de vriezer hebt, zal het vast wel een keer of 2 gebeuren. Zonde om dat nieuw spul te moeten kopen ;)

Tja, een kist blijft wel energiezuiniger, maar ik ben het met je eens dat een kast makkelijker is.

5. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.716
    2.519
    113
    Welke inhoud hebben jullie, want ik kan zo moeilijk inschatten wat nodig is. Het hangt natuurlijk af van wat je koopt en invriest, maar uitgaande van een voorraad van 2 weken voor een gezin van 4. Is 200 liter veel of zitten jullie daar ruim onder?

6. Locusta

Locusta Niet meer actief

...Oef... Wij hebben een kast met 4 lades en ongeveer 1.60m hoog. Ondertussen heb ik hem al voor een groot gedeelte vol zitten (wij zijn met 2 personen). Moet ik wel zeggen dat we momenteel één lade vol BBQ-vlees hebben liggen ;) Maar dit is wel een beetje onze richtlijn w.b.t. inhoud hoor.

Deel Deze Pagina