Hallo dames, Wie herkent dit??? Ik heb altijd al wat meer last gehad van harde buiken maar nu heb ik ook regelmatig ongesteldheidskrampen. Ik weet ondertussen dat dit oefenweeën zijn. Maar nu ben ik sinds 2 dagen heel erg misselijk en heb net zelfs staan overgeven. Zijn dit ook tekenen van een aankomende bevalling of zou het gewoon zo'n fijn griepje zijn??? Groetjes, Wendy
Ik zou het niet weten, maar ben de laatste tijd ook vaak misselijk (gelukkig niet overgeven) en heb veel last van diarree(krampen)... Ook veel harde buiken... Dus ik lees ff mee
Nadat mijn vliezen waren gebroken heb ik enorm moeten overgeven. Daarvoor ook wel maar dat was niets nieuws zeg maar ,dat had ik wel vaken in de avond dus weet niet of dat ook met de bevalling te maken had. Ik had al wel een dag menstruatiekramp voor dat de vliezen braken. Spannend joh!
ik heb er ook last van veel harde buiken en steken, vaak soort ongesteldheids gevoel de ene keer erger dan de andere en veel misselijk en ook aan de poeperietus maar of het tekenen zijn weet ik ook niet ik hoop het wel haha