40 weken + 4 dagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door liesa, 16 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesa

liesa Lid

11 jul 2006
    43
    0
    0
    Wie is er nog meer overtijd en kan niet wachten tot de kleine komt?? Wordt ook beetje geirriteerd merk ik aan mezelf en heb geen zin meer om de telefoon op te nemen als er weer iemand belt om te vragen "Is het nou nog niet begonnen???" . Dinsdag weer terug naar de gynecoloog, maar hoop natuurlijk dat het voor die tijd al begonnen is.

Groetjes

2. Suus78

Suus78 Actief lid

18 apr 2006
    156
    0
    0
    Sterkte! Hoop voor je dat de kleine zicht snel meld!

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.236
    6.095
    113
    Ikzelf zit nu niet in de situatie, maar heb wel 2 keer ruim overtijd gelopen, dus ik weet precies hoe je je voelt. Succes met wachten! Nou kan het niet lang meer duren, hihi.
    En gewoon je telefoon uitzetten, ze horen het vanzelf wel als het kindje er is toch?

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben gelukkig niet overtijd gegaan... Ik hoop dat de bevalling zich snel aandient en je snel van je kleintje kunt genieten!
    Sterkte met de laatste loodjes...

5. corrientjuh

23 jun 2010
    93
    0
    0
    Justitie
    Zuid Holland- Westland
    Ook ik zit niet in dezelfde situatie als jij, maar weet wel hoe het is als mensen steeds maar bellen om te horen of er al wat is begonnen.
    Wens je succes met de allerlaatste loodjes en hopelijk komt de kleine nu heel snel!

6. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik ben met 40weken en 4 dagen bevallen...
    Ik dim voor je dat het snel begint, succes

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier nog 1 die nog steeds zit te wachten. vannacht wel krampen gehad om de 5-7 min. maar dat is weer weg :x
    vlos zou vanmorgen komen om nog een laatste poging tot strippen te doen maar die belde dat ze later kwam vanwege een bevalling.
    kindlief heeft nog tot morgenochtend te tijd om vanzelf te komen. morgen ben ik 42 weken en mag ik zowiezo niet meer thuis bevallen en moet ik me om 7 uur melden voor inleiden:(

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zit niet in dezelfde situatie..wil je wel een knuffel geven!

Bij mijn zwangerschap zat ik op deze dag ook, geen telefoon sjaggie en niets goed...en snachts begonnen de weeen!! hihihi

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Eigenlijk moeten ze de 42 weken datum aanhouden.. Dan valt het altijd mee ;)

Ik vertelde iedereen met 41 weken nog dat ik nergens last van had en het echt nog niet ging komen binnenkort. De familie heeft ook een handje van laatgeboortes. Heb ook weinig vragen gehad daardoor..
    Ik en de mensen om me heen waren wel iets "geschrokken" toen mijn zoontje lunchtijd 41+1 in mijn armen lag ;)

10. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    jep.... klinkt bekend :p

ik loop nu ook overtijd.... beetje jammer!

11. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Ik ben nu helaas ook 40 weken en 3 dagen zwanger. Bij mijn dochter 41 weken en zoon 40 weken en 5 dagen. Hopelijk komt hij/zij nog wel spontaan. Ik ben het eerlijk gezegd ook erg zat hoor. Het is toch behoorlijk zwaar met al 2 kindjes die rondlopen.

12. linde90

linde90 Niet meer actief

TS niet meer online geweest, zou het zover zijn???

13. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou fijn zijn voor haar.
    Maar hier nu ook 40+4 en ook geen zicht op bevalling. Vorige keer ingeleid met 41+5 en hield er al rekening mee. familie en andere mama's op school zitten uk er gewoon uit te kijken. Elke ochtend weer die opmerkingen van 'zo jij loopt ook gewoon nog rond' wordt ik nu wel zat. Vanmiddag eens vragen of ze kan strippen en misschien voor eind van de week een afspraak voor de gyn.

14. liesa

liesa Lid

11 jul 2006
    43
    0
    0
    Vanmorgen bloed verloren en slijmprop en moest in het ziekenhuis zijn bij de gynecoloog, ze heeft gekekene en denkt dat het niet meer lang zal duren!! af en toe klein krampje onderin en harde buiken pfff zal het dan toch komen voor de pasen ??? leuk alle reacties en meiden die ook overtijd zijn sterkte!! ik ben poepie bruin door de zon hahaha staat leuk op de foto;)

Deel Deze Pagina