hallo dames ik ben nu 17 weken zwanger ik weet dat het nog even kan duren tot ik mijn kindje voel vooral omdat ik de placenta aan de voorkant heb maar ik vroeg me af of hier meer meiden zijn die de placenta aan de voorkant hadden en met hoeveel weken jullie je kindje gevoeld hebben? zag op de echo's dat hij/zij al druk aan het bewegen enz was maar voel het nog niet zit steeds te wachten haha toch byzonder
Is het je eerste kindje? Bij mijn eerste lag ie ook aan de voorkant. Ik voelde het eerste schopje tijdens de 20 weken echo. Dus manlief kon zien hoe ons zoontje tegen me blaas aan schopte.
Ik had de vorige keer mijn placenta aan de voorkant en daar kwam ik pas met 36 wk achter. Voelde voor het eerst wat 'zoemen' rond 13 wk! Vanaf 15/16 werd dat duidelijker en vanaf 18/19 echt trapjes. Mijn man voelde het rond 25wk van buiten
Heb hier heel kort geleden ook een topic over geplaatst, want ik zit in dezelfde situatie. Moet niet al te ver weg gezonken zijn nog, misschien kun je even kijken. De reacties waren even uitlopend als bij iemand met de placenta op een andere plaats Ik ben nu 19+1 en voel nog helemaal niets, ook niets waarvan ik denk dat het misschien iets kan zijn. Heb wel indirect wat gevoeld toen ik een hele volle blaas had. Toen moest ik een halve seconde ineens HEEL nodig plassen en toen weer normaal nodig. Ik gok zo dat dat door een zetje van binnenuit kwam, maar echt zeker zal ik het nooit weten. Verder was er niets te voelen.
heey ja het is mijn eerste kindje dusja duurt vaak zobizo al wat langer he heb zon zin om mn kleine ukkie te voelen in mn buik hihi maarja afwachten maar! maar bij jullie dus ook nog wel vrij snel want mijn vk zei omdat ik de placenta aan de voorkant had dat ik het welleens heel laat pas zou kunnen voelen maar dat HOEFT dus niet altijd.. tenminste vind van jullie ook vrij snel nog wel
hier placenta aan de voorkant en voel de kleine nu 2 weken heel duidelijk...daavoor twijfelde ik al 1,5 week of het de kleine was...dus vanaf 19 weken voel ik de kleine goed
ik heb ook de placenta aan de voorkant... en nu 21 en half weken zwanger... ook nog niet bewust iets gevoeld... maar ja zal vast niet al te lang meer duren hoop ik dan maar...
Mijn gyn zegt dat het onzin is dat je het kindje pas later gaat voelen als de placenta aan de voorkant ligt. Je voelt het van binnenuit namelijk. Je man/vriend kan het wel iets later gaan voelen hierdoor. Bij mij ligt 'ie ook aan de voorkant en is het de eerste. Maar hierdoor heb je toch geen vergelijkingsmateriaal.
Hier ook placenta aan voorkant...voelde het al heel vroeg, 11 weken ofzo..wel heel zacht natuurlijk..mijn andere kinderen voelde ik ook heel vroeg maar lag placenta wel achter of achter en zijkant. Nu ben ik 20 weken en voel het inmiddels al wat langer heel duidelijk..denk vanaf week 17 hele harde ploppen, en daarna werden het steeds meer schopjes. Ook goed van buiten te voelen, wat langer al (17 weken). Mijn buik zie ik vanaf deze week ook beetje,lichtjes, bewegen als de kleine schopjes geeft of duwtje.
Mijn eerste kindje had de placenta aan de achterkant maar toch voelde ik hem pas bij 22 weken, de 2e had de placenta aan de voorkant en voelde ik met 17 weken. De jongste twee placenta aan de zijkant en die voelde ik met 13 weken.
Eerste kind met 18 weken en het tweede kind ook met 18 weken. Allebei keer lag de placenta aan de voorkant.
mijn vriend voelde het vannacht voor het eerst heel duidelijk had al een paar keer zoiets van dat moet je voelen schatje....maar dan voelde ik het inderdaad zelf heel goed van binnenuit...gisteren gaf de kleine echt een mega trap terwijl zijn hand op mn buik lag...mn vriend schrok ervan
Hier placenta aan de voorkant en nogal stevig van mezelf, dus dikke huid Maar hier kon ik mn kindje toch bij 19 weken al goed voelen hoor En dat werd alleen maar meer en meer. Zie zelfs mn buik op en neer bewegen.
Hier ook placenta aan de voorkant, nu (ruim 18 weken) voel ik AF EN TOE iets wat op een schopje lijkt, maar echt meer een beetje een tikje...beetje vaag. Hoop dat het snel meer wordt, want ik word er een beetje onzeker van!
Ik voelde de kleine voor het eerst met 19 weken, maar dat waren lichte plopjes. Rond de 22 weken werd het gevoel heftiger en kon mijn vriend de kleine voor het eerst voelen bewegen...
hier ook placenta aan de voorkant.. ik denk dat ik af en toe iets voel maar is mijn eerste zwangerschap dus weet niet precies wat ik moet voelen. voelt als plopjes als k op mijn rug lig, maar is denk ik niet mijn darmen..dat voelt toch ff net wat anders..
hai mijn placenta zit ook aan de voor kant voelde het vanaf 20weken schoppen en vanaf 21weken was al zichtbaar en voelbaar vanaf buiten kant
hai mijn placenta zit ook aan de voor kant voelde het vanaf 20weken schoppen en vanaf 21weken was al zichtbaar en voelbaar vanaf buiten kant
ik had bij de 1e de placenta aan de voorkant en voelde rond de 18 weken de baby echt, en ook echt heel goed bij deze zwangerschap voel ik nu al die belletjes van binnen. Ik dacht eigenlijk dat het niet zoveel uitmaakt waar de placenta zit. Want ik had bij de 1e later in de zwschap ook wel regelmatig een "voetje uit mn buik steken" blijkbaar zit er ook nog wel wat ruimte omheen dan!
Mijn placenta ligt ook voor en voelde haar al vanaf week 14 rond dobberen en met week 16 werden het echte schopjes die papa ook al snel kon voelen. Het is mijn eerste kindje trouwens. Het hoefd dus helemaal nietzo te zijn dat je de baby later voelt, alles kan. Als je maar wat voelt rond week 22..