Pril zwanger maar zon last van onderrug en erg onzeker

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mikkie32, Mar 1, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

Oct 18, 2016
    804
    62
    28
    Hallo allemaal,

3 mndn geleden heb ik een vroege miskraam gehad. :(Eergisteren kwam ik erachter dat ik weer zwanger ben. Zou vrijdag ongi moeten worden, dan ben ik 4 weken maar sinds vandaag heb ik zo'n last van onderrug. Pff, ben bang dat het weer een miskraam word. Wie herkent deze rugpijn? Kan me amper nog bewegen ;)

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ja, verschrikkelijk onzeker werd ik ervan omdat ik het ook altijd tijdens mijn menstruatie had.
    Het hoort erbij... helaas. Veel geluk in de rest van je zwangerschap.

3. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

Oct 18, 2016
    804
    62
    28
    Tnx. Het is ook dat ik het nu al weet.. ben benieuwd. Verder ook niet meer getest. Wil dat ook niet te vaak doen. Vorige x deed ik dat wel.. gek word je ervan. Maargoed, dat die rugpijn maar minder word. Gefeliciteerd trouwens met je kleintje. Bevalling goed gegaan?

4. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ik heb ook last v onderrug sinds paar dagen voor nod. Lijkt op menstruatie gevoelm..heel naar.
    Maar hoort erbij. Is rekken van baarmoeder wat je voelt.

5. ike

ike Fanatiek lid

Jul 5, 2013
    1,573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik heb ook last van mijn onderrug metname s avonds. Ik liep voor de zwangerschap al bij een masseuse en zij zei dat ik er nu al last van kan hebben omdat mijn rug sowieso een zwakke plek is. Ik kreeg als tip mijn buikspieren licht te trainen. Op mijn rug liggen met opgetrokken benen en buik aanspannen om zo billen klein beetje op te tillen. Door de buikspieren te trainen wordt de rug ontlast.

6. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

Oct 18, 2016
    804
    62
    28
    Ik wist helemaal niet dat bij nog geen 4 weken zwangerschap de bekken al zo opgerekt kunnen worden. Tis echt niet te doen Maargoed ik neem het uiteraard voor lief zolang alles goed gaat.

Vanmorgen ook gelijk wat oefeningen gedaan die ik een paar maanden geleden heb gekregen van fysiotherapeut. Paracetamol van 1000 mg op maar helpt niks .. ga die oefeningen maar weer dagelijks oppakken.

7. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    De eerste dagen ook echt enorme pijn in mijn onderrug. Vond het ook echt heel eng want het deed echt pijn.. Hoorde er gelukkig allemaal bij want ben bijna uitgerekend nu :D

8. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

Oct 18, 2016
    804
    62
    28
    Oké. Klinkt goed.. het is bijna niet te doen joh, echt bizar. Heb ook pijn rechts onderin mn buik. Dit had ik de vorige x niet. Mja het is gewoon afwachten

9. Adrianna

Nee teveel testen heeft geen zin. Zorgt alleen maar voor onzekerheid. De eerste weken zijn al erg genoeg om door te komen:D

Bedankt! Ja, goede bevalling gehad gelukkig.

10. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Je bent bevallen. Gefelcitieerd meid!! Geniet ervan

11. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

ik had met 4 weken oook erge rugpijn. Paar dagen.

12. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

Oct 18, 2016
    804
    62
    28
    Het is nu alweer wat minder, gelukkig. .

13. Adrianna

Bedankt lieverd! Jij veel succes met de rest van je zwangerschap 💋

14. Adrianna

Fijn dat het minder is Mikkie. Voor je het weet ben je die ellendige 12 weken voorbij... even volhouden!

15. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

Oct 18, 2016
    804
    62
    28
    Dat is mn ergste zorg niet eens maar weer kans op miskraam ivm te langzaam werkende schildklier. Waardes waren stabiel en vanmorgen weer bloed laten prikken . Tsh weer iets gestegen naar 4.4 en vrij t4 van 19 (is goed ) mja die Tsh moet toch echt onder de 2.5 uitkomen.. pff hoop zo dat het nu wel goed gaat. Nu ophogen meds en over 3 weken weer bloed laten prikken

16. Adrianna

Oh jeetje dat lijkt me ellendig om die zorg er ook bij te hebben.
    Wel fijn dat ze je zo in de gaten houden!
    Staat je tsh waarde ivm miskramen?

17. mams1

mams1 Fanatiek lid

Oct 16, 2013
    3,121
    800
    113
    Ik ben gaan testen vanwege pijn in mijn onderrug:)

Vorige zwangerschap ook tot 7 weken hele erge pijn gehad in onderrug en bij mij is dat dus juist een goed teken

18. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

Oct 18, 2016
    804
    62
    28
    oke tnx! het ook last van mn buik, bij liezen en achter schaambot, van die krampjes. Herken je dat ook? Vandaag ben ik 4 weken .. zo pril nog

Share This Page