Ik heb een tijdje geleden die van de Hema gekocht maar vond deze niet mooi zitten, misschien wel lekker maar niet mooi, mijn borsten hingen er maar wat bij. Ik ga dit weekend op vakantie en eigenlijk lekke het mij wel fijn om lekker zittende zwangerschapsbeha's te kopen. Maar welke? Ik wil ook niet van die hele dure. Wie o wie kan mij helpen? Gr. Sara
prenetal heeft best goede zwangerschapsbeha's ik zelf ben nu 13 weken en heb van die stevigheids beha's bij de hunkemoller gekocht en een zwangerschaps beha bij de prenetal maja ik ben van een e naar een g gegroeit dus ik heb het echt nodig haha. Maar ik zou je aanraden om bij prenetal te gaan kijken. gr.chantal
Ik heb ook van hunkemoller en prenatal. Die van prenatal zijn wat goedkoper, , alhoewel hunkemoller ook niet erg duur is hoor...
hmmz dan ga ik ook ff na de hunkerlmoller ga da altijd heen voor me gewone bh's maar nog nooit een zwangerschaps beha gezien bij prenatal niets gezien nou
Ik heb er ook om gevraagd bij Hunkemuller. Ze zijn zo leuk daar die zwangerschaps/voedings bh's, het zijn tenminste niet van die degelijke. Ik heb een zwarte met witte stippen van daar.
Ik heb er 1 van prentatal (18 euro) die gaan alleen tot 85E (ik moet eigenlijk f hebben) Maar hij zit wel redelijk, en dan heb ik er 1 van de livera (50 euro). Die van de livera zit wel veel steviger en heeft bredere bandjes enzo, maar daar betaal je ook wel voor. edit: ze zijn alleen niet heel mooi, gewoon standaard wit
Ik heb er 2 van Livera. Die waren ook iets van 18 euro en ik vind ze heel stevig zitten maar ook lekker zitten. Alleen bij mij groeien mijn borsten eigenlijk al de hele zwangerschap door en nu mijn buikje iets groter wordt, lijkt ie wat strak te gaan zitten. De cupmaat is prima maar ik heb het idee dat ze wat smal vallen verder. Hij zit bij mij vast op de buitenste haakjes, al zolang ik ze draag.
Misschien kan je van die extra haakjes kopen om ertussen te zetten, dan issie weer wat breder en hoef je niet meteen een hele nieuwe bh te kopen. Die haakjes hebben ze ook gewoon bij de Livera en Hunkemöller enzo!
Ik heb zwangerschapsbh's van Anita. Ze kosten ongeveer 35 euro en zitten heerlijk. Er zijn ook voedingsbh's van die serie. Gekocht in een lingeriezaak, dan krijg je ook goed advies over de maat. Bij Prenatal moet je het vaak zelf maar uitzoeken en de modellen vind ik persoonlijk helemaal niks. Gelukkig maar dat smaken verschillen Hema had ik ook gepast, maar dan kun je net zo goed niks aan doen Succes met je zoektocht
ik heb ook een bh van livera is wel wat duurder maar zit wel super goed... maar kopen jullie bh's met of zonder beugel?
prenatal heeft hele goede bh,s maar weet je wat ik lastig vind,,de borstvulling is zo dun ,heeft geen vulling,,ik heb nogal snel last van gevoelie borsten (stijve tepels) en dan is zon bh erg vervelend...mischien whekamp of neckerman
Ik heb er 2 van C&A en 2 van Prenatal. Ben over allebei erg tevreden. Een voedingsbh heb ik nog niet.
ik heb dr 1 van livera, nog van de vorige keer. toen groeiden ze harder dan nu. ik kreeg er 2 van de verkoopster, bijna zelfde model maar de 1 was de helft goedkoper en zat lekkerder, was livera eigen merk geloof ik. die ander hadden ze ook bij prenatal.
Hoi Deze zwarte met witte stippen had ik ook, maar bij mij zat deze echt niet! haha vreselijk m`n borsten rolden er gewoon steeds uit, en bij een maatje groter ook hihi heb ze nu ook van de hema, maar idd.. beetje hangboobs.. maar zitten wel heerlijk! Liefs
dit vind ik dus ook... ik draag altijd voorgevormde cups en met zo'n "slappe" bh voel ik me nog een beetje bloot.....
Ik heb zaterdag bij de prenantal 2 hele mooie voedings BH's gekocht... Echt met kant (lijkt bijna een normale) Ze waren afgeprijst van 25 euro de stuk naar een tientje! Heb er gelijk 3 meegenomen. Misschien een tip voor jullie
Ben je niet bang dat je die straks niet meer past? Ik ben van 80B naar 90C gegaan, het is zo zonde om nu al voedingsbeha's te kopen en dan over 15 weken er niet meer in te passen.