40 Weken vandaag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Spidy, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margriet82

25 mrt 2014
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Spidy!!! Spannend hoor!

2. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik ben het ook nog niet zat hoor! Tuurlijk wel wat ongemakjes, maar wat zwangerschapskwaaltjes ben ik ook een lucky one :D ik doe ook nog alles, shoppen, fitness, fietsen enz. Vandaag anderhalf uur heerlijk gewandeld.
    Ik ben gewoon heel benieuwd naar mijn mannetje, hoe hij er echt uitziet. Ik ben klaar voor de volgende stap :p en ik geef toe, ik ben ook wel een beetje ongerust over doorgaan tot 42wk omdat het risico voor de baby groter wordt...
    Maar ik kan me wel voorstellen dat je, als je een zware zwangerschap hebt, dat je er dan die laatste weken aardig doorheen zit.

3. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Las even mee:D
    Maar wat spannend! Hoop dat je snel je kindje in je armen hebt. Succes!!

4. Spidy

Spidy Actief lid

6 aug 2012
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weeën hier om de 7 min ongeveer. Vooral in rug.
    Douchen hielp. Maar moest er toch een x uit.

Jee het is gewoon echt aan de gang.. Bizar

5. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Wauw spannend spidy! Zet em op!

Hier vandaag naar de VK, ik hoop dat ze vandaag wel kan strippen maar ik ga er maar niet vanuit.
    Ik hoop echt dat de baby nog spontaan gaat komen, gelukkig neemt die kans iedere dag toe ;)

6. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Dag lieve meiden:)
    Voor de dames waar de beeb nog lekker knus zit misschien helpt dit:

Ik kreeg van mijn neef de tip om Indian tonic van schweps te drinken als het zo ver zou zijn.ivm de kinine die er in zit dat moest goed helpen (hielp erg goed bij zijn vrouw alle 2 de zwangerschappen)

7. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend :) succes

8. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo, voor het eerst een andere zwangere die er hetzelfde in staat als ik :D

Hier vandaag gestript, merk er tot op heden niks van en ga er dus ook vanuit dat het niks gaat doen. Was allang blij dat ik te strippen was, bij zoon heb ik tot op het laatst (41+5) potdicht gezeten. Al is hij nog wel spontaan geboren! Ik hou hier dus nog wel even hoop op een spontaan begin

9. caadje1989

caadje1989 Actief lid

6 okt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL

Ooh ik herken het zo!! Nu 39 weken en 3 dagen maar zelfs nu ben ik er wel klaar mee. Eerlijk gezegd niks te klagen gehad over de zwangerschap zelf hoor. Maar merk nu echt dat het kindje groter groeit de bewegingen worden harder, en het voelt echt alsof ie stééds groter wordt hoe langer die zit. Ik had zó gehoopt eerder te bevallen dan voor dinsdag (uitgerekend) Maar ik vrees dat de kleine nog wel even op zich laat wachten. We willen de bevalling heel graag vanzelf en natuurlijk op gang laten komen, maar zo nieuwsgierig als ik nu ben,, zo angstig begin ik nu ook voor de onzekerheid rondom de bevalling te worden. Tis ook nog niet ingedaald,, dat hoeft geen probleem te zijn maar zet je wel aan het denken (misschien bekken te klein waardoor het geen ruimte heeft) OF als vliezen nu breken/weeën beginnen en ik begin met bevallen dat er na een paar uur pas geconstateerd wordt dat het niet gaat lukken en een keizersnede wordt (waar ik al helemaal niet op zit te wachten) Kortom... die onrustigheid herken ik helemaal! En dan ben ik nog niet eens 40 weken;) Succes meis!!

10. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Vandaag overtijdscontrole gehad in het zhs. Ctg was goed, maar het vruchtwater is wel minder qua kwaliteit en aanmaak. De baarmoedermondverweking is vergeleken met afgelopen maandag niets opgeschoten. Nog altijd potdicht en geen strippen mogelijk. Door deze combi is besloten dat ik toch morgen word ingeleid, met ballon. Nou ja, voor mijn gevoel heb ik gedaan wat ik kon. Ik heb als patient geen zhs-ervaring, dus ik vind het wel spannend...

11. Moon89

Moon89 Actief lid

18 mrt 2014
    167
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dit berichtje moest hier niet staan..
    Ben nog niet zo heel bekend met hoe alles hier werkt :)

12. Moon89

Moon89 Actief lid

18 mrt 2014
    167
    1
    0
    NULL
    NULL

Ja natuurlijk was ik ook erg benieuwd. En ik snap dat als je veel ''last'' hebt van je zwangerschapskwalen dat het wel een keer genoeg is..
    Maar toch ik mis mijn dikke buik

13. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik ga de schopjes en het trappelen in mijn buik tijdens een saaie werkdag ofzo denk ik ook echt missen straks :)

14. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    En, wie is hier ondertussen al bevallen?
    Ik helaas nog niet, maar als de kleine er nog niet is wordt ik woensdag ingeleid! Ben er echt wel heel erg aan toe nu 😉

Deel Deze Pagina