Ik ben benieuwd want ik ben vandaag 40+6! Gelukkig dat het bij jouw ook uit het niets kwam want ik had echt het gevoel dat hij het hier nooit gaat gebeuren!
Dat wachten duurt onzettend lang he, Ik ben bevallen met 40 weken en 5 dagen. Het voelde voor mij alsof hij nooit eruit zou komen toen plots in de nacht kreeg ik weeen en de volgende dag om half 4 is hij geboren.
Volgens mijn eerste bevallingsdatum ben ik overtijd.. 2 dagen nu.. maar omdat ik datums heb tussen 28jul en 5aug staat op alle papieren 2 aug.. BLEH BLEH BLEH da ze er ma rap uit is
Ik ben 28 juli bevallen van onze zoon! en ben natuurlijk intens gelukkig! Wel was de bevalling wat moeizaam want na 7 uur weeen was er nog niet meer ontsluiting dan 3 cm en de weeen werden wel sterker. Dus uiteindelijk moest ik naar het ziekenhuis voor wee opwekker en toen schoot ik zonder pijnstilling binnen 2 uur naar 8 cm.. Dit was een nare ervaring aangezien het erg druk was dus de anesthesist voor mijn ruggenprik was er niet direct. Maar nu op wat ongemak van de knip na voel ik me redelijk goed..