Over 1,5 uur hebben we de 40 weken bereikt! Ik had stiekem gehoopt dat hij zich net als z'n zus wat eerder zou melden maar helaas haha bij haar braken m'n vliezen spontaan met 39+2 en twee dagen later werd ik ingeleid Wat duurt het dan lang zeg! Nu hoop ik op een thuis bevalling, ben zo benieuwd hoe het zal zijn als t ineens begint .. Vind het allemaal erg spannend
Ik ben vandaag ook precies 40 weken! Het is al een hele avond/nacht geweest. Vanaf 22:00 begonnen de weeën, rond 2 uur waren ze zo regelmatig dat ik de vk mocht bellen en om 2 uur controleerde ze en had ik 1cm... Ben weer met vriendlief op bed gaan liggen en ja hoor, volgens mij zijn dit echte weeën. In bad geweest, op bed gelegen en rondjes door het huis gelopen net om te proberen de pijn te verzachten maar het wil niet minder worden. Vk komt weer om 8 uur, ik kan niet slapen door de pijn en gun m'n vriend toch wel even die paar uurtjes slaap. Dus dan vermaak ik me maar met het forum hier en een kruik tegen mijn buik haha!
Ja hier ook een 'wachter'. Af en toe zere harde buiken, maar verder weinig spannends. Wachten maar dus... Spannend KimberlyJasmin! Klinkt alsof het echt begonnen is bij jou!
Ja dat denk ik ook haha! Precies de uitgerekende datum, had ik nooit verwacht. Ik vraag me alleen af of het raar is dat ik niet "gek word van de pijn". Ik voel me rustig en alleen op het hoogtepunt van de pijn heb ik het erg moeilijk....
pfffff hier ook aan t wachten!!! 40+3 vandaag!! Had zo gehoopt dat ze eerder zou komen ivm bekken en rugpijn. Loop ook al weken bij de gyn maar zolang er geen ontsluiting is willen ze niets doen...nu afgelopen week 1cm en 2x gestript zover mogelijk maar helemaal niets! Nu maandag weer naar de gyn en dan wil ik gewoomgewoon een datum voor inleiden hebben aankomende week. Hoop nog steeds dat dit niet nodig is en het spontaan komt maar heb er een hard hoofd in
Goeiemorgen! Ik ben vandaag 40+2 weken zwanger. En dus ook aan het afwachten wanneer de kleine komt! Ben zo benieuwd naar hem... Dus ik hoop dat hij er snel klaar voor is, en naar buiten wil komen!
Kimberly succes spannend zeg!! Gelukkig ben ik niet de enige wachter hahaha Chris wat naar van je bekken Hopen dat t snel begint voor je Ik heb heerlijk geslapen vannacht .. Helaas geen weeen Vandaag maar beetje rommelen in huis en boodschapjes doen
Morgen officieel 40 weken mag dat ook had me er al bij neergelegd dat ik een olifantendracht zou krijgen. Dus toen gisterochtend de krampen kwamen en vrij aardig dacht ik nou missi toch nog dit weekend. Normaal trekte de krampen weg door de douche nou dus niet werd zelfs erger. Nou is de nacht voorbij 2e nacht met weinig slaap en wat denk je? Krampen zijn verdwenen verdorie, toch weer die oefendingen dan? Ik ben er toch behoorlijk klaar mee en van mij mag hij komen plus het feit dat ze hem heel zwaar schatten. Ik ben bang dat ik van voornaar achter uit scheur of dat het alsnog niet lukt omdat hij zo zwaar is. En maandag is mijn vader jarig dan word hij 50 dat is echt de enigste dag van welke ik hoop dat ie dan juist weer wel blijft zitten Maar ja hopen dat de babies snel komen!
Ja erg zijn die voorweeen he! Die heb ik de laatste 3 weken heel veel gehad nu gelukkig al paar dagen rustig en slaap goed. Hoe groot schatten ze je kleintje dan? Onze dochter woog 3110 gram en kan je vertellen dat ik 24 hechtingen had dus gewicht zegt ook niet alles hoor haha
24 hechtingen? Wow heb je daar last van gehad? Hier schatten ze de kleine op dit moment ruim 4 kilo, moet je eens nagaan als hij nog 2 weken blijft zitten Ik heb deze week donderdag nog een afspraak bij de vk en als ik dan nog steeds niet bevallen ben moet ik maandags naar het ziekenhuis. En dan krijgen we een datum om in te leiden. Maar ik hoop stiekem dat het toch allemaal zo natuurlijk mogelijk gaat
Nee hoor alleen de eerste week last gehad. Het is ook allemaal weer bijgetrokken enzo down under Spannend zeg! Hier word hij rond de 3200 gram geschat ben benieuwd, hopelijk niet weer veel kleerscheuren: Vanmiddag nog even een dutje gedaan heerlijk..ben er helemaal klaar voor hoor
Ik heb ook weer eens goeie nacht gehad, lekker hoor! (Ik woon in San Francisco, USA trouwens, dus een iets ander ritme dan jullie . ben benieuwd naar Yasmin! Hier eigenlijk het tegenovergestelde. De navelstreng zit erg aan de rand vd placenta en ze willen daarom de natuur zijn werk laten doen. Ze gaan pas op het allerlaatst checken of ik verweekt bent/strippen en sowieso mijn vliezen niet breken. Natuurlijk jammer maar van de andere kant, ik weet dat het nog max 11 dagen gaat duren. Nog ontwikkelingen bij jullie?
Wat gaaf zeg om daar te wonen ! Voor werk of voor liefde ? Hihi Ben ook benieuwd naar Yasmin Hier niet echt ontwikkelingen, vandaag een luie dag gehad. Net gegeten : gehaktballetjes in pittige saus haha wie weet doet het wat. Had vandaag wel regelmatig z'n gevoel alsof in elk moment flink ongie kon gaan worden, Maarja dat is ook alweer weg dus vandaag zal er ook wel niks meer beginnen.
Mijn man heeft 2 jaar geleden hier een baan aangeboden gekregen en ik kon binnen het bedrijf waar ik werk ook naar SF, dus ideaal. Mijn man is overigens een echte hollander hoor . Binnenkort zijn we ook van plan om weer terug te verhuizen naar NL, maar eerst maar even rustig wennen aan ons nieuwe leven met een kleine. Ik heb precies hetzelfde gevoel. Vanmorgen was het ongesteldheidsgevoel en druk op de onderkant onaangenaam maar inmiddels weer afgezakt... Er gebeurt toch echt wel wat maar niet genoeg haha. We wachten af... Hopelijk een goeie nacht voor jullie! Ik maak de dag nog even vol
Nou dames ben vanochtend om 7:34u bevallen na een turbo thuis bevalling van onze zoon: Novan Jack! Novan weegt 3420 gram en doet het super wel beetje misselijk omdat het zo snel ging. Ik voel me ook wel goed alleen erg beurs down under!