Hallo dames, Ik ben vandaag 40 weken en 1 dag zwanger..en heb een blaasontsteking vindt dat eigenlijk best wel een beetje eng..want ik hoop natuurlijk snel te gaan bevallen! ik moet vanmiddag een kuurtje halen bij de dokter.. wie heeft dat ook gehad een blaasontsteking aan het eind van de zwangerschap? ook heb ik de laatste dagen wat meer last van afscheiding..en volgens mij had ik dat bij de eerste ook maar kan het me niet meer zo goed voor me halen..(ook al is dat nog niet zo heel lang geleden)...maar het lijkt ook wat geliger dan normaal...heb geen jeuk of iets dergelijks en het stinkt ook niet...het lijkt ook soms wel alsof ik in mn broek sta te plassen wie hebben dat ook gehad zo aan het einde? gr.
niet aan het einde, maar ik heb regelmatig last van blaasontsteking en tijdens mijn zwangerschap ben ik er alleen maar gevoeliger voor. Die gelige afscheiding is volgens mij helemaal niets om je druk over te maken, zolang het niet stinkt of jeukt. Ik had er ook wel eens last van. Niet teveel zorgen maken, maar genieten ; ) (anders kun je altijd nog de huisarts vragen of het iets betekent)
Ik had dat vorige week ook! Het enige onhandige was dat ik soms niet uit elkaar kon houden of ik voorween had of niet! En bij mij is die blaasonsteking na een week over gegaan!... Niet te druk maken,. kindje merkt er niks van