Teleurgesteld, deze stress niet goed voor de baby

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door summer4life, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. summer4life

summer4life Actief lid

29 mei 2008
    117
    0
    0
    Hallo ik moet even wat van me afschrijven, het hondje van onze buren waar ik een goede band mee heb, gaat morgenochtend weg. Ze brengen hem weg naar een asiel :( ze hebben hem nu twee jaar gehad maar wegens allergie van iemand uit het gezin moet ie weg nu.
    Alleen het punt is mijn moeder heeft niet de moeite genomen om het mij deze week of zo te vertellen dat ie morgen weggaat. En mijn zusje is ook boos die weet het pas sinds gisteren.ze heeft geen eens tijd om afscheid te nemen Mijn vriend en ik wisten vorige week woensdag al dat ze hem weg gaan doen. Maar ik dacht ze nemen de tijd er wel voor maar niet dus. snap het gewoon niet waarom een asiel ik zie zijn zielige oogjes al voor me. Anders zou ik zaterdag nog even met hem gaan wandelen zoals afgesproken. Ik wandel vaker met hem eens in de paar weken. En speelde met hem. Nou ja straks nog maar een paar foto's maken
    eigelijk verwacht ik dat ze hier komen ik wil ik daar liever niet heen omdat ik echt geen zin heb om ze nu te zien behalve mijn zusje dan.
    sorry moest mijn frustraties hier even kwijt
    hopelijk merkt mijn baby in de buik hier niet teveel van
    mijn vriend zei ook al je moet je niet druk maken denk om de kleine
    maar ja makkelijker gezegd dan gedaan

groetjes van
    Summer

2. Niet meer actief

Huh.. Ik snap het niet..
    Je moeder heeft je niet verteld dat ze hem weg doen, maar jij wist dit al maar wist niet dat ze hem zo snel weg gingen doen? Maar jij wilt niet naar hen toe omdat je geen zin hebt om hen te zien?

Ik snap er echt niets van.. Maar als je het er zo ontzettend moeilijk mee hebt, kun jij dan het hondje niet in huis nemen?

3. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Misschien een rare vraag maar uhh... als jullie er zo'n goede band mee hebben... kunnen jullie hem dan niet in huis nemen?

Begrijp dat je je rot voelt... maar denk niet echt dat hier spraken is van zo'n "stress" dat het echt slecht zou zijn voor je baby... dus daar ook niet te veel om druk maken.., want dat zorgt weer voor extra stress....

4. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

We denken hetzelfde ....

5. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Is het nu de hond van je buren of van je ouders? Ik snap het ook niet!

Maar als je er zo'n moeite mee hebt, waarom geef je dat beestje niet een kans bij jullie?

6. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    dat was ook mijn gedachte.. waarom kan ie niet naar jullie? :)

7. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    huh? ik snap er geloof ik ook niet zoveel van.

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik denk er meteen hetzelfde over als je er zo mee zit neem het hondje dan lekker in huis.. Mijn man is helemaal erg als ik iets vertel van iemand op een forum die zijn hond wegdoet moet ik hem gaan halen (dus vertel maar zo min mogelijk anders zitten we zo vol haha)

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik dacht dat ik de enige was die het niet snapte hahaha. Kun je het nog een keer duidelijker uitleggen?

10. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    het maakt niet uit van wie dat hondje is het gaat er om dat ze het heel erg vind

meiss als je zo een goede band met het hondje hebt moet je misschien gaan overwegen om het zelf in huis te halen ik weet hoe het is om een hond te moetten missen mijn ouders hebben vroeger ook op stijl en sprong de hond weg gedaan en dat vergeet ik nooit meer mn vriend en ik hebben nu ook een hond al 2 en half jaar en is echt mijn meissie
    het is een onderdeel van je gezin je houdt er ontiegelijk veel van
    het enigste waneer ik mn hond zou weg doen is als ie straks (wat ik betwijfel) niet met de kleine overweg kan

ik wens je heel veel strekte

liefs ancie

11. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik snap er ook weinig van. Het is je niet verteld, maar je wist het al wel sinds woensdag?

Maar ja, het is natuurlijk wel zuur dat het hondje naar het asiel moet. Zoals hierboven al is gezegd, hoezo neem jij hem niet in huis dan?

12. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    jeetje is het niet leuk als jij dat hondje in huis neemt als je zo gek met hem bent moet er vast wel een mooi mandje in jullie huis passen voor het hondje... beter dan asiel en jij raakt je vriendje niet kwijt

13. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Is het jouw buurhond of die van je moeder en zusje of woon je nog thuis?
    Heel vervelend allemaal hoor, maar maak je niet te druk dat hoe je je voelt slecht is voor je baby.

14. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ik snap het (volgens mij) wel

Haar buren hebben een hondje, die ze weg gaan doen. Haar ouders wisten dit en hebben haar hierover ingelicht, maar ze wist niet dat haar buren het hondje al zo snel weg zou doen en ze dacht dat ze nog tijd had om een wandeling met hem te maken of iets dergelijks,

haar zusje die het helemaal niet wist tot nu toe is er ook verdrietig over en neemt wel afscheid van de hond.

De reden dat zei het niet doet is omdat ze het zielig vind

Ik weet niet of de hond in huis halen een optie is, maar zo niet, kun je jezelf misschien troosten met de gedachte dat er een andere liefdevol gezin is die hem wil opvangen. Je kan contact houden met het asiel om zo te polsen hoe het met hem gaat.

En inderdaad niet teveel stressen, er is genoeg leuks om aan te denken (de baby).

Succes!

15. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Wat OemHudaifa zeg, haal ik ook uit haar verhaal....

Deel Deze Pagina