Hoi meiden, Ik heb een vraagje; Ik heb bijna de hele dag door een harde buik. De baby is ook wat rustiger nu. Dit is nu de 3e dag dat ik er zoveel last van heb. Ik word er ook letterlijk wakker mee. Als ik net wakker word of alleen even heb gelegen lijkt het wel het ergst. Ik heb er het minst last van als ik met kussentjes in mijn rug zit. Is dit een reden om naar de verloskundige te bellen? Of is dit normaal als je aan het eind van de zwangerschap zit? Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden. Groetjes Belletje
hoi ik had twee dagen voor mijn bevalling last van continu harde buik. zat erg in de weg en bij elke beweging werd ie hard. misshien een beginnetje? succes
Ik denk en hoop voor je, dat het allemaal voorwerk is. Tuurlijk moet je altijd gewoon je vk bellen als je ergens mee zit en je weet het even niet meer. Daar zijn ze tenslotte ook voor. En dan kun je er weer even tegenaan! Succes!
oohh ik hoop dat het voor mij ook geldt, heb ook al zn 3 dagen dat mn buik contant zeer doet en hard is. zit me flink in de weg. dus hooop heeeeel erg dat het hier ook gaat beginnen. succes belletje!
Hoi meiden, Volgens mij is het dus niet iets om me zorgen over te maken. Ik hoop ook echt wel dat het een beginnetje is idd! Vanmiddag begon mijn buik wel even pijn te doen, maar die pijn is alweer weggezakt. Volgens mij word ik morgenochtend gewoon weer zwanger wakker Gelukkig voel ik de baby wel af en toe tussen door. Dat stelt wel gerust. Ze was aldoor heel druk, maar nu een stuk rustiger. Jij ook succes Marieken! Groetjes Belletje