hallo dames ik ben 18 weken zwanger ban mijn eerste kindje en nu voel ik sinds gister af en toe een raar soort gevoel in buik het tintelt en voelt als belletjes ja beetje stom omschreven hahahah herkent iemand dit zijn dit de eerste tekenen van schoppen??? groetjes melissa
hahaha ik hoop het heb pas over 2 weken weer een echo en voelde maar niks dus dan weet je ook niet hoe of wat en als je het voelt weet je teminste dat eht nog leeft ja echt een grappig gevoel
ja dat is je kleintje. Hier voelde het trouwens als een zenuwtrekje in je buik. Nu, met 40 + 2 dagen niet meer haha, nu is het echt duwen en draaien
Is idd je kindje... Bij mij voelde het ook als plopjes... Geniet ervan! Het wordt straks alleen maar leuker, als je je hele buik ziet meebewegen bijvoorbeeld...zo leuk! Zal het wel gaan missen...
grote kans dat dat je beeb is hoor.. alsof belletjes uit elkaar knappen voelde het bij mij.. twee weken later had ik controle en had de vk de beeb laten schoppen... wist toen pas dat ik de beeb al ruim twee weken voelde haha.. Meid, het word alleen maar leuker
bedankt dames voelde het gister voor het eerst en vandaag al een paar keer gevoelt ben superblij kan niet wachten om ons dochtertje weer te zien op de echo groetjes melissa
Hier begon het met wat zenuwtrekjes maar 'k wist niet zeker of de kleine dat was. Vanaf 18+3 was het echt een plop en vanaf dat moment ook elke dag. Nu worden de schopjes langzaam maar zeker steeds harder en krachtiger, hoewel ik het nog wel mee vind vallen, maar m'n placenta ligt ook aan de voorkant.