belletjes gevoel in me buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lisje20, 1 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisje20

lisje20 Actief lid

28 mrt 2008
    121
    0
    0
    almere
    hallo dames

ik ben 18 weken zwanger ban mijn eerste kindje en nu voel ik sinds gister af en toe een raar soort gevoel in buik het tintelt en voelt als belletjes ja beetje stom omschreven hahahah herkent iemand dit zijn dit de eerste tekenen van schoppen???

groetjes melissa

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Ja, dat is je kindje waarschijnlijk! Leek hier een fladderend vlindertje ofzo. Leuk he!

3. lisje20

lisje20 Actief lid

28 mrt 2008
    121
    0
    0
    almere
    hahaha ik hoop het heb pas over 2 weken weer een echo en voelde maar niks dus dan weet je ook niet hoe of wat en als je het voelt weet je teminste dat eht nog leeft:)
    ja echt een grappig gevoel

4. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    ja dat is je kleintje. Hier voelde het trouwens als een zenuwtrekje in je buik. Nu, met 40 + 2 dagen niet meer haha, nu is het echt duwen en draaien :D

5. Noolaa

Noolaa Actief lid

6 mrt 2009
    186
    0
    0
    Den Haag
    Is idd je kindje... Bij mij voelde het ook als plopjes... Geniet ervan! Het wordt straks alleen maar leuker, als je je hele buik ziet meebewegen bijvoorbeeld...zo leuk! Zal het wel gaan missen...

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    grote kans dat dat je beeb is hoor.. alsof belletjes uit elkaar knappen voelde het bij mij.. twee weken later had ik controle en had de vk de beeb laten schoppen... wist toen pas dat ik de beeb al ruim twee weken voelde haha.. Meid, het word alleen maar leuker:D

7. lisje20

lisje20 Actief lid

28 mrt 2008
    121
    0
    0
    almere
    bedankt dames

voelde het gister voor het eerst en vandaag al een paar keer gevoelt:D ben superblij kan niet wachten om ons dochtertje weer te zien op de echo:)

groetjes melissa

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier begon het met wat zenuwtrekjes maar 'k wist niet zeker of de kleine dat was. Vanaf 18+3 was het echt een plop en vanaf dat moment ook elke dag. Nu worden de schopjes langzaam maar zeker steeds harder en krachtiger, hoewel ik het nog wel mee vind vallen, maar m'n placenta ligt ook aan de voorkant.

Deel Deze Pagina