even jullie advies gevraagd; sinds een paar dagen behoorlijke activiteit in mijn buik van de beeb, heel blij dat ze zo goed beweegt, maar nu begin ik sinds een paar dagen ook behoorlijke "last" van een dikke buik te krijgen. Ik heb hier voornamelijk last van als ik lig. Als ik sta / zit, valt het mee en is het goed te doen, maar als ik lig, wordt het zo dik alsof ik een skippy bal heb opgegeten. Als ik voel over die bol, dan voel ik ook de beeb (denk het hoofdje of kontje, zo rond voelt het dan toch). Ik maak me dan zorgen, lijkt wel alsof ze klem zit of zegt, ik wil eruit, ik pas er niet meer in ! is dit herkenbaar voor iemand ? is dit normaal of juist niet ? pfffff...maak me een beetje zorgen, omdat ik niet weet wat ik wel of niet zou moeten voelen...
als je je zorgen maakt even vk bellen, die weet precies hoe het zit. maar je buik wordt natuurlijk ook gewoon groter. 'lekker liggen' wordt gewoon lastiger. maar zoals ik al zei; als je niet vertrouwd, gewoon bellen, ze hebben liever dat je belt en er is niets aan de hand dan dat je wat over het hoofd ziet.
Het scheelt misschien als je op je zij gaat liggen met een klein kussentje onder je buik. Dat heb ik ook gedaan en dat was iets prettiger. En idd, wat Danie ook zegt; gewoon de vk bellen als je je echt zorgen maakt succes x
Ik heb dit ook een beetje, mijn buik voelt vooral savonds heel strak, alsof ik uit m'n vel ga knappen... Maar ik denk inderdaad dat het gewoon de groei is, en inderdaad, de baby krijgt het vanzelf steeds krapper...
Herkenbaar hoor! Mijn buik is savonds ook veel boller en strakker dan overdag. Ook ik voel echt een ronde harde bal in mijn buik, wat de billetjes zijn van ons mannetje hihihi. De vk voelde het de laatste keer ook en zei dat het de billetjes waren en aan de andere kant liggen de voetjes die ik ook goed voel. Maar als je het niet vertrouwt idd ff bellen.