We hadden al een paar hele leuke meisjes namen, omdat we er stiekem een beetje vanuit gingen dat we er een dochtertje bij zouden krijgen..dat zei ons gevoel. Maar niets is minder waar, we krijgen er een zoontje bij ! Hartstikke leuk alleen, we zijn echt inspiratie-loos en hopen dat jullie een beetje kunnen meedenken Onze dochter heet voluit: Jaylin May. Alvast bedankt weer dames !
vergeet erbij te zetten dat we bijv. Vince,Caylen en Quinn erg leuk vinden maar nog niet het wauw gevoel erbij hebben.
Hmm lastig, vind jongensnamen ook heel moeilijk. Zomaar even een paar ideeën: Caleb, Collin, Devon, Everon, Rens/Jens, Logan, Tyson, Tyler, Flinth, Zane, Mason, Fender, Ferron, Viggo, Mika, Noud, Morgan, Joël
Aidan / Ayden Alec Anthony Axel * Beau / Bo Ben Bentley Bink / Binck Bjorn / Björn Blaze Boas / Boaz Bodhi Bradley Brandon Brayden, Braylon Brenn, Brent, Brett Bruce Bruno Bryan / Brian Bryce * Caden / Cayden / Kaden / Kayden Colton Connor * Damin Danilo Dante Darion Dave Dax Demian Denzel Devan, Devin, Devon Dexter Dinand Dion / Dyon Dominic / Dominik Dorian Duco * Eli / Ilai Elias Elijah Evan Ezra * Fender Ferre Finley Flint Fynn, Flynn * Glenn Guido * Holden * Igor Ilay Isaac Ivan, Ivar * Jace Jake James, Jamie Jari Jax Jayce Jazz Jent Jeremiah Joah, Joas Joe Jonah Jordan Jordi Joshua, Josh Juda * Kai / Kaj Kaya Kegan / Keegan Kenji, Benji Kenzo Kian / Kyan Kick Kyano Kyler * Len / Lenn Lennon, Lennox Leon Lev Levy Lex Logan Lorenzo Luka, Luke Lyam * Maddox Marley Marnix Mason Matthew Maxim Melvin Mex Micah Micha Midas Mika Mikail Mike Milano Milo Mitch, Mitchel Morris Mylan * Nash Natan Nathaniel Nino Noam Noël Nolan * Olaf Oliver Oscar Otis Owen * Paxton * Quint, Quinten * Raf, Raff Ravi, Revi Renzo Rick / Rik Rico Riley River Rohan Roman Ronin Rowan, Rowen Rylan Ryley / Riley * Scott Sef Sen / Senn Sepp / Sep / Seb Sidney Sil Silas Silvan / Sylvan, Silven Sky, Skyler Sten Storm * Talon Taylor Teagan Thiago / Tiago Timo Timon Timothy Toby Tommy Tony Tren, Trent Tristan Tycho / Tigo Tyko Tyrese * Vico, Vigo Viggo * Wes / Wess Wesley William * Xander Xavier * Yahya Yannick Youri * Zayn
Morris Lenn Morris Brenn Morris Jay Morris Jake Logan Jace Logan Brenn Logan Flynn Logan Beau Logan Josh Logan Jake Logan Joe Logan Quin Logan Sepp Finley Beau Finley Björn Finley Blaze Finley Jay Finley Jace Finley Josh Finley Zayn Silas Noel Silas Quin Silas Trent Silas Jay Silas Lenn Ilai Jake Ilai James Ilai Lenn Ilai Quin Ilai Senn Ilai Sepp Otis Jay Otis Quin Otis Brenn Otis James Otis Jace Otis Lenn Fender Jace Fender James Fender Mex Fender Josh Fender Sky Oliver Jake Oliver Lenn Oliver Flynn Oliver Lev Oliver Jay Oliver Flynt Oliver Kai Oliver Mex Oliver Quin Oliver Josh Oliver Sky Oliver Wes Oliver Josh Renzo James Renzo Joe Renzo Noël Renzo Trent Renzo Jax Renzo Zayn Sidney Jake Sidney Jay Sidney Jace Sidney Jax Sidney Josh Sidney Noel Sidney Wess Marnix Noel Marnix Quin Marnix Sten Silvan Beau Silvan Jay Silvan Jace Silvan Jake Silvan James Silvan Lenn Silvan Luuk Nolan James Nolan Beau Nolan Jace Nolan Josh Nolan Lev Nolan Lenn Nolan Quin Nolan Senn Nolan Sepp Nolan Sten Holden Jake Holden Josh Holden James
Grappig! Mijn dochter heet L..i..ll..i..a...n May. Ik zou mijn zoon (als ik die ooit krijg) Travis Rae of iets dergelijks noemen. Dat vind ik echt een coole naam
Dat is toevallig ! Ja het is echt lastig een jongens naam ! bij onze dochter wisten we het ook niet. Gelukkig hebben we nog wel even maar vind t wel fijn om al een beetje de goede richting op te kijken hihi
Hier stonden Mason, yestin, xavi, Finn en Milan ook op het lijstje. Het is Caylen Finn geworden Als Finn niet zo populair was was dat zijn naam geworden.
Caylen vind ik teveel hetzelfde klinken... JEElin en KEElun... Dan vind ik Owen leuker! (Al zou ik als het kan ook een naam kiezen die niet dezelfde laatste letter heeft - maar ik ben dan ook wel een heel erge pietje precies haha )
Wilde precies hetzelfde als Bloemmm zeggen. Vind Owen een leuke naam, maar Mason blijft favoriet. En dan als tweede naam misschien Dax of Raf? Die stonden hier ook op het lijstje als het een jongetje was geweest.