Hoi, weet iemand wat dit is? Ik ben 40 weken zwanger en heb al een 'valse start'gehad met weeën en al, verloskundige geweest, maar ja, niks aan het handje dus. Nu heb ik al 2 dagen een pijnlijk gevoel (beetje ongi achtig) in mijn buik en steken in mijn onderbuik. Moet ik mij zorgen gaan maken? Of hoort dit er gewoon bij?
Zijn t niet je darmen die geïrriteerd zijn, heb ik denk ik nu ook last van. T is een pijn die continu aanwezig is, de ene keer erger als de andere. T doet verrekte zeer, vooral als de beeb beweegt.
Ik weet nog van de eerste keer dat ik bij het opstaan dinsdagochtend een ongi-achtig gevoel had, vooral in mijn onderrug. 's Middags op controle bij de vk, en dit gemeld, zij zei hier verder niets op. 's Avonds/'s nachts zijn bij mij de weeen begonnen... dus het zouden best indalingsweeen kunnen zijn. De pijn die ik overdag voelde was echt zo'n zeurderige pijn. Succes ermee!
Hoi, mijn kindje is al rond de 33 weken ingedaald, en zit nu zo diep dat ze met de controles geen eens zijn koppie kunnen vinden. Wel heb ik nog steeds die pijn, maar moet morgen naar de VK, tot die tijd zing ik het wel ffies uit. Groetjes Rianne
Ben bij verloskundige geweest, die pijn is toch als 'voorbereiding', niks ernstigs op zich, mijn bloeddruk was wel gestegen, dus dat KAN betekenen dat het echt niet lang meer gaat duren en ook had ik al 1 centimeter ontsluiting. Ik moet a.s. vrijdag terug komen om te strippen (als het er dan nog niet is) dus is wel weer spannend! Groetjes Rianne
Nou dames, nog steeds geen beeb hier voelde mij vandaag wel heel erg opgejaagd, een soort zenuwachtig, terwijl ik me eigenlijk helemaal niet druk zit en zat te maken maar gewoon rustig een puzzeltje aan het doen was..... zou dat wat betekenen misschien? Ook heb ik nog steeds een hele zere buik, en pijnlijke harde buiken maar niet regelmatig. Ook weer onwijs last van mijn bekken aan de rechterkant, maar het wil maar niet komen! Hopelijk duurt het niet lang meer.....