nou hier volgen de 3 gedichtjes... ik weet niet wat ik wil hoor heb het er uitgebreid over gehad met me vriend.... en van de 20 ofzo heb ik er nog 3 over waaruit ik echt niet kan kiezen... kei vervelend... ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.... Het is een beetje een liefelijk kaartje..... 1. Na 9 maanden met zn drieën in 1 bed Nam ik een gewichtig besluit Want mijn vader en mijn moeder wilden er niet uit Daarom ben ik er maar uitgegaan En slaap ik in mijn eigen bedje voortaan. 2. Mijn oude woning heb ik verlaten Het werd daar veel te klein Eindelijk had ik het in de gaten Dat verhuizen best wel fijn zou zijn Nu kan ik naast mamma ook pappa plagen Maar dat is toch gewoon om liefde vragen? 3. 9 maanden in je moeders buik van de ruimte maakte je optimaal gebruik spartelend in het rond ongeacht wat je moeder er van vond met het horen van je vaders stem gingen je voetjes van de rem totdat je zijn hartslag voelde dat was de aandacht die je bedoelde we zijn heel blij dat je er nu bent {na al die tijd} en we zullen je alle liefde geven kleine vent {meid}
nee velobabe... niet zelf bedacht... alleen de laatste twee zinnen zijn aangepast voor jongen en meisje en dat heeft iemand hier op de site voor mij gedaan.. hihi ik kreeg het niet voorelkaar! hihi
Ik kan zelf ook niks verzinnen helaas Zou het heel leuk vinden om zelf het gedichtje te schrijven, maar ja ze zeggen toch altijd beter goed gejat dan slecht bedacht
de strijd gaat tussen 2 en 3 hihi dat was idd hier ook... 1 vonden we beide wel leuk... maar het gaat tussen 2 en 3 daar vinden we allebei 1 de leukste van.... ben benieuwd wie gaat winnen! hihi