beroerd voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Naomy2007, 28 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo

ik heb een vraagje ik ben bijna 31 weken zwanger,en voel me erg beroerd ineens.vanmorgen tijdens boodschappen doen heb ik van elende een pak goeiemorgen open gemaakt werd gewoon nie lekker zweten als een gek me flauw voelen toen ik daar wat van op had ging het beter.maar naar een tijdje weer zweten en me heel flauw voelen gewoon niet lekker heb dit nog nooit gehad iemand een idee
    als ik wat eet gaat iets beter maar al snel voel ik me weer zo beroerd misserlijk ook zo nu en dan dat het erbij komt.

groetjes carola

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik had dat ook rond de 35 weken... af en toe gelukkig maar... mijn vk heeft toen gezegd dat de baby mssn op een zenuw ligt of er tegenaan drukt... dat je je daardoor niet lekker voelt... heb zelfs een keertje aan de kant van de weg gestaan omdat ik niet meer durfde te rijden (heb daarna ook niet meer auto gereden trouwens)
    dus mssn is het bij jou dat ook wel... bij mij hielp vooral rustig aan doen, even gaan liggen... kon er verder niets aan doen om te voorkomen ofzo...
    succes!

3. dankjewel ja voelt gewoon nie fijn ik kijk ook heel raar hoe leg dat uit als ik rond kijken dan kijkt het raar weet niet hoe ik het uit moet leggen ff denken ... net of ik heeel scherp kijk alleen dan met minder scherpen stukken erin zo iets

Deel Deze Pagina