Ja hiero haha ben aan het wachten maar er gebeurd nog weinig Af en toe wat krampen maar zet niet echt door Ben zo nieuwsgierig naar mijn kleine ventje
Succes dames!! Ik ben uiteindelijk op 40+6 ingeleid. Op 41+1 diende onze kleine meid zich pas aan. Ik herinner me echter maar al te goed de frustraties en zorgen als je die 40 weken gepasseerd bent....
Ahh er zijn meer haha, wat fijn! Met de frustraties valt het op zich (nog) wel mee gelukkig, maar het niet weten wanneer en óf het spontaan gaat beginnen vind ik best spannend (mijn zoon is gehaald middels een geplande ks ivm stuitligging). Over een paar dagen hebben we weer een afspraak bij de gynaecoloog en dan gaan we het over eventueel inleiden hebben. Ik heb een paar weken geleden wat 'voorwerk' gehad, maar sindsdien is het heel rustig en gebeurt er gewoon he-le-maal niks
Rijo spannend hoor. Waarom wil je je laten inleiden? Of bedoel je na 42 weken? ik wil dat per definitie niet. Bij de eerste gehad ivm niet vorderende ontsluiting. Wat een hel was dat. Dus nu hoop ik dat het allemaal vanzelf doorzet. Ik merk dat ik mijn lijf echt zat begin te vinden. Schoenen krijg ik bijna niet aan, bukken gaat lastig en dat gewacht... Maargoed morgen weer check bij vk. Ik ben het nog niet ZO zat dat ik er vanaf wil/moet. Die laatste 2 weken doen we er desnoods ook maar bij als het moet
Dat kan ik me voorstellen, ik heb ook wisselende ervaringen met inleiden gelezen. De gyn wil het bespreken, omdat onze dame op 8, 9 pond wordt geschat en hij me dus niet te ver over tijd wil laten lopen. Zelf weet ik nog niet zo goed hoe ik hier in sta. Ik wil perse geen ks weer (tenzij het echt niet anders kan natuurlijk), omdat de vorige behoorlijk traumatisch is geweest ivm niet goed werkende verdoving. Succes vandaag bij de vk! Ga je vragen of je gestript kan worden oid?
Zooo... bij vk was alles in orde. Baby eindelijk begonnen met indalen. Nee ik wil ook niet gestript worden. Eind volgende week pas, als mij een inleiding boven het hoofd hangt.
haha misschien meld ik me hier over 8 weken Lijkt me ook frustrerend als ik 40 weken ben en er gebeurd niks.....