Laatste 10 weken, afteltopic feb/mrt

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Boommm, 26 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wiehoeeeee, officieel nog niet helemaal. Maar de laatste 10 weken gaan voor mij bijna in!
    Wie kletst er mee?:D

2. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Ik klets graag met je mee! Begint hier sommige dagen echt lastig te worden, voor mij mag het over zijn:D

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Jaaaaa gezellig haha. Jij mag al bijna! Hoe is je zwangerschap tot nu toe gegaan? Eerste kindje?
    Al helemaal klaar voor de baby?

4. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Ook hier de laatste weekjes... Ons eerste kindje! Vind het nu stiekem wel spannend worden 😊 Vandaag ook officieel met verlof gegaan. Werk in de horeca maar werd lichamelijk echt te zwaar dus moest van de gynaecoloog ook 'verplicht' met verlof ivm toenemende harde buiken. Kan niet wachten tot ons kleine mannetje er is! Ben nu al zo gek op dat kleintje 😍

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Gezellig!

Mariposa. Leuk! Werk je in een restaurant of in een kroeg? Ik heb heel lang in een kroeg gewerkt en dat was wel echt mijn leukste baantje ooit haha.
    Ben jij al helemaal klaar voor de komst van de baby?

6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Ja ik tel ook af :) Word steeds pittiger en heb toch toenemende harde buiken ook in rust. Donderdag naar de gynaecoloog toe voor controle en ben benieuwd wat die zegt.

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Zal ik een lijstje maken? Als jullie leeftijd en uitgerekende datum neerzetten, maak ik er morgen een lijstje van!

8. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Leuk! ik ben 24 jaar en 28 feb uitgerekend. Ik loop trouwens bij de gynaecoloog ivm zwangerschapsdiabetes :(

9. lablover

lablover Lid

14 jun 2015
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa, aftellen! Merk dat de ruimte kleiner wordt en daardoor de trappen gemeener haha!

Ik ben overigens 26 jaar en 20 februari uitgerekend

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Zwanger ♥

Lablover (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Februari 2016 - Jongen!
    Deedeee91 (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Februari 2016 - Meisje!
    Boommm (26 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - Meisje!

Jongens: 1 & Meisjes: 2 & Verrassingen: 0

♥ Afspraken ♥

30 December
    Boommm - Pretecho
    05 Januari
    Boommm - Controle gyn.

---

Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Deedeee. Vervelend, heb je er erg veel last van? Je moet dan je suikers in de gaten houden toch? Ik loop ook bij de gyn ivm eerdere vroeggeboortes.

Lablover. Hier begint ze ook steeds harder te schoppen.. Kan soms echt wel zeer doen haha.

Ik blijf maar kopen voor de kleine. Heb de Nederlandse merken zo gemist en heb nu wat basis dingetjes bij de prenatal aangeschaft! Moeten jullie nog veel hebben?

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik mag ook gaan aftellen! :)
    Moet nog t/m 17jan werken & dan heerlijk met verlof! Ben al helemaal aan het aftellen.
    Laatste weken erg moe waardoor het werken erg tegenvalt.
    Ik ben 22 jaar. zwanger van ons 1ste kindje. En weten nog niet wat het wordt.

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    oh ja 28 februari uitgerekend

14. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    #14 Deedee91, 28 dec 2015
    Laatst bewerkt: 28 dec 2015
    @ Boomm, ik meet mijn suikers 4 keer op een dag en heb een dieet dus moet goed opletten wat ik eet. Ben redelijk goed de feestdagen doorgekomen op 1 ochtendje na :D

Hoezo heb jij de nederlandse merken gemist? heb je in het buitenland gewoond? Wij hebben bijna alles in huis, kan mij redelijk inhouden maar dat is meer omdat ik niet meer kan winkelen . Maaaar internet bestaat ook nog en gezien ik nu 4 dagen vrij heb....

@ Lablover, echt he die schoppen, niet normaal. Waar ik in het begin er zo naar verlangde wil ik haar nu af en toe even uitzetten :p

@ Meisje wat leuk dat jullie het geslacht nog niet weten, zou dat echt niet kunnen haha.

15. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Boomm, hier een vlotte zwangerschap tot nu toe. Mag dus zeker niet klagen, begint nu pas te komen merk ik.
    Is inderdaad een eerste kindje hier.
    Alles staat al klaar hier denk ik, probeer voorlopig niet mee te shoppen. Eigenlijk al genoeg om te beginnen :D

Jij een vlotte zwangerschap gehad?

Mariposa, net op tijd in verlof dan! Knap dat je het zolang kon volhouden. Waren bepaalde dingen op het werk die hier al niet meer lukten.

Deedee, zal waarschijnlijk meer rusten worden? Oh minder zeg die zwangerschapsdiabetes, dat kan je wel missen natuurlijk. Lijkt me inderdaad wel een moeilijke periode nu :$

Meisje, succes met de laatste weken dan nog! Is inderdaad niet meer fijn eens je last krijgt.

Lablover, de schoppen kunnen inderdaad best pijnlijk zijn ;) vindt het langs de andere kant altijd zo'n geruststelling. Je weet dat het nog goed gaat daarbinnen :D

Ik ben 23 jaar, en uitgerekend op 3 februari. Voor een eerste kindje dus, op 11 januari nog eens controle bij de gyn.

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Zwanger ♥

Niny (23 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 03 Februari 2016 - Verrassing!
    Lablover (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Februari 2016 - Jongen!
    Deedeee91 (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Februari 2016 - Meisje!
    Meisje93 (22 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Februari 2016 - Verrassing!
    Boommm (26 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - Meisje!

Jongens: 1 & Meisjes: 2 & Verrassingen: 2

♥ Afspraken ♥

30 December
    Boommm - Pretecho
    05 Januari
    Boommm - Controle gyn.
    11 Januari
    Niny - Controle gyn.
    ---

Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!

17. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wat leuk dat we allemaal een beetje dezelfde leeftijd hebben!

Meisje. Wat voor werk doe je? Vervelend dat je zo moe bent.. Succes nog met de laatste weekjes!
    Wat leuk trouwens dat jullie het gedacht niet weten, wat spannend. Heb je een voorgevoel?

Deedee. Wat heftig joh, dat je dat zo vaak moet meten. Maar fijn dat het met kerst goed is gegaan.
    Wij zijn begin dit jaar naar het buitenland verhuisd! Zijn nu even in NL vanwege de feestdagen ;) Haha ja ik ben vooral super goed in online shoppen, heb echt een koop verslaving denk ik.

Niny. Wat fijn! Hier ook wel redelijk. Wel tijdens de 20wekenecho een verkorte baarmoedermond geconstateerd dus moet rustig aan doen en veel harde buiken. Maar mag absoluut niet klagen.

18. lablover

lablover Lid

14 jun 2015
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boommm, Alle spullen hebben we in huis ja, al blijf ik nadenken of ik niet wat vergeten ben wat niet op de lijsten staat of denk ik dat ik ergens dan toch niet genoeg van heb. Ik moet mezelf inhouden qua kleding etc omdat ik bang ben dat ie anders straks de helft niet aankan :p

19. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Dit wordt mijn eerste kindje en ben 29. Iets ouder dan de rest maar niet minder gelukkig, hihi!

Werken in de horeca en zwangerschap is best een pittige combinatie, ben ik inderdaad achter gekomen maar mag tot op heden niet klagen. Heb gelukkig nooit last gehad van mijn rug of bekken. Zwaar tillen ontkom je alleen niet aan en de onregelmatige lange dagen is ook lastig maar heb het gered tot de 34 weken. Laatste weken werden wel steeds zwaarder maar het zit er op en ik mag lekker af gaan tellen 😀 Moet soms nog wel even doordringen dat onze kleine er zo maar over 3 weken al kan zijn. Van de ene kant denk ik, hoe eerder hoe beter... Meer tijd om lekker te genieten van ons kleintje tijdens verlof. Van de andere kant... Nu zit hij nog lekker veilig en beschermd.

Qua uitzet zijn we wel compleet geloof ik. Morgen maar is vast vluchtkoffer klaar zetten.

20. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    @ mariposa dat geeft toch niet, is ook puur toeval met de leeftijden haha
    Poeh dat jij dat vol hebt gehouden in de horeca, scheelt inderdaad wel dat je geen last hebt van je rug of bekken.

Ik heb helaas vanaf een week of 20 veel klachten met mijn bekken/rug. Kan nu net een rondje ah doen en dan moet ik echt rusten. Daarbij last van harde buiken zelfs in rust. Had natuurlijk niet gedacht dat een zwangerschap een makkie zou zijn maar het begint mij wel op te breken. Daarnaast zit ik voor de helft in de ziektewet ( werk in de zorg) en werk nog maar 2 uur op een ochtend en dat is al te veel. Kortom klaag klaag haha

Ben zo blij dat het kamertje enzo af is en dat ik eigenlijk niks belangrijks meer hoef te hebben :)

Straks samen met mijn vriend het geboorte kaartje uitzoeken. Vanochtend heeft hij haar erkend en nu krijgt ze officieel zijn achternaam. To do list word alsmaar kleiner en het word alsmaar spannender.

Deel Deze Pagina