uitgerekend februari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door CSI, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Zojuist positief getest dus 3 februari uitgerekend.. Wie nog meer en heeft zin om mee te schrijven?

2. Marl1tje

Marl1tje Lid

2 apr 2015
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo!

Volgensmij ben ik 1 februari uitgerekend.
    Maar ik vind het nog zo pril allemaal, ben zooo bang dat er iets mis gaat..
    Heb jij dat ook?

Groetjes

3. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi marlitje

Ja het is ook nog super pril he.. maar k ben wel heel nuchter.. gaat het mis dan gaat het mis.. dan is t blijkbaar beter voor t vruchtje..

Hoe oud ben je en is t je eerste kindje?

4. Marl1tje

Marl1tje Lid

2 apr 2015
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja goed dat je dat schrijft, ik ga proberen ook wat meer nuchter eronder te zijn..

Ik ben 28 jaar, eerste kindje. Ben gestopt met de pil sinds januari.

En jij? :)

5. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    26 jaar, 2e kindje :)

6. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Ik weet niet hoe actief ik ga zijn maar ik wil ook wel meeschrijven. Maandag een (licht) positieve test gehad, had dinsdag mijn 'NOD'. Ik ben nu 4 weken en 3 dagen (op de één of andere manier maakt mijn banner er één dag minder van) zwanger.

Ik ben 24 jaar, mijn vriend 26. Het is ook ons eerste kindje maar ik heb twee maanden geleden een vroege miskraam gehad bij 5 weken, nu ook wel enorm onzeker dus. Ik probeer er ook nuchter onder te zijn maar dat is toch wel erg moeilijk helaas. Hopelijk kunnen we hier gezellig praten over onze kwaaltjes en hebben we allemaal een succesvolle zwangerschap. :)

7. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als Keke91.
    Begin dit jaar heb ik een miskraam bij 8 weken gehad, die niet soepel verliep. Kwamen er pas achter na 10,5 week.
    Buiten het feit dat een miskraam al niet fijn is, is de medische molen waar ik in belandde ook niet prettig. Nu na 10 weken pas weer een cyclus.

En nu de tweede cyclus na de mk had ik gisteren een positieve zwangerschapstest in handen. Twee om eerlijk te zijn, want ik durfde het niet te geloven. Precies op mijn NOD getest, want ik had al een voorgevoel gezien de misselijkheid die ik al een paar dagen had en mijn borsten zijn weer extreem gevoelig aan het worden.

Aan de ene kant heel blij en aan de andere kant ook wel een beetje bang. Het is ook ons eerste kindje en de onzekerheid heerst ook bij mij,
    heerlijk dat er hier lotgenoten zijn met wie we erover kunnen spreken.

En ik hoop dat we over 9 maanden allemaal een gezonde baby ter wereld gebracht hebben.

Fijn weekend allemaal!

8. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Hier 5 februari 2016 uitgerekend. En zoooo spannend! En ook hier bang dat het nog misgaat, ervan genieten wil nog niet echt lukken. Ben er ook zo door overdonderd, het was pas de eerste ronde en meteen raak, ik had er niet op gerekend dat ik zo snel zwanger zou zijn. Heel blij mee natuurlijk maar het moet nog even binnenkomen denk ik.

9. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend Linnaea! En wat goed zeg helemaal alleen... En wauw 1e ronde, meteen raak....pfoe, dan heb je ook echt geen tijd om eraan te wennen he! Wat goed van jou die beslissing!

En hier moet het ook nog landen hoor... ik doe lekker met je mee. Gelukkig komend weekend lekker druk, dus veel afleiding...

10. Marl1tje

Marl1tje Lid

2 apr 2015
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat we met elkaar kunnen schrijven!
    Ja heb inderdaad gehoord dat er toch wel wat mis kan gaan.. Dat geeft toch wat onzekerheid, zeker als je het al hebt meegemaakt denk ik.. Heftig dat jullie dat hebben moeten meemaken..
    Duimen dat we idd over 9 maanden allemaal een
    kleintje in ons armen kunnen houden!!!

Welke kwaaltjes hebben jullie momenteel?
    Ik vorige week misselijk, deze week niet meer..

11. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Twee testjes valt nog enorm mee Maria. Ik heb er ondertussen alweer 4 gedaan, ik kon me niet inhouden. :) Heb er ook nog 2 liggen nu, één kruidvat en één cb. Die wil ik beide volgende week een keer doen, ik wil graag dat de cb 2 - 3 zegt haha.

Ik heb nog niet heel veel last van kwaaltjes. Ik merk dat ik met mijn gedachten heel ergens anders ben, dat sowieso haha :p. Verder heb ik nogal last van mijn borsten, steekjes en krampjes bij mijn liezen (wat me heel onzeker maakt wel), soms wat last van duizelingen en heel af en toe lijk ik me iets misselijk te voelen maar dat is zo weer weg.

Laten we maar hopen inderdaad dat die eerste onzekere tijd snel voorbij mag zijn en dat we straks allemaal een gezond kindje in onze armen mogen sluiten.

12. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    De kwaaltjes komen hier nu wel volop opzetten. Ik voel mijn darmen echt zitten, vooral als ik zit of voorover buig. Gewoon zo'n hard gevoel in mijn buik. Verder doen mijn darmen soms pijn (vooral als ik naar het toilet moet) en heb ik ook pijntjes van een groeiende baarmoeder. Verder 's ochtends en begin van de middag echt onstilbare honger, ik vreet een hele maaltijd weg en een half uur later rammelt mijn maag weer. Tegen het eind van de middag smaakt ineens niets meer lekker en 's avonds ben ik misselijk. Verder doodmoe, weinig energie, 10 minuutjes fietsen naar mijn werk en ik ben kapot. Even boodschappen doen voelt ook als een reis om de wereld. En dat terwijl ik echt wel goed slaap.

Het helpt wel om het allemaal wat "echter" te maken, al die kwaaltjes. En het geeft me ook wel het gevoel dat mijn lichaam iets aan het doen is en het dus waarschijnlijk wel goed zit. Dus ik klaag verder niet :)

13. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahah, 4 testen, ik was van plan om morgen nog een keer te testen, gewoon om mijzelf gerust te stellen.

En ja " de kwaaltjes". Ik eet en eet en eet en het meest erge is dat ik daarna nog kan dooreten... Dus heb nu maar komkommers, tomaten, wortels en selderij gekocht. Anders ben ik bang dat ik eind van de week +2 kg op de weegschaal zie. En ook al wil ik liever slechte dingen, ik probeer en met nadruk op probeer dat zo min mogelijk te doen. Maar ja die hormonen he. Mijn vriend vroeg het vorige week al of ik zwanger was... ik at meer dan hij deed en dat is wat.

Verder heb ik ook last van de krampjes en soms ben ik nog bang dat ik ongesteld word. Misselijkheid heb ik met vlagen last van. Maar nog niet met de pot geknuffeld. Verder hele gevoelige borsten en sinds een week ook erg moe. Ik kan de hele dag slapen en word al moe wakker..
    Ik heb me ook voorgenomen om de komende weken op tijd naar bed te gaan en lange nachten te maken. Oh ja en snel afgeleid. Maar als dat erbij hoort, heb ik het graag hoor....

Ik durf nog niet te dromen...wil het wel, maar denk ik ook een beetje zelfbescherming. Er wel met vriendlief over gehad en die begrijpt dat ook. Ik denk(hoop) dat er na 13 weken weer wat vertrouwen terugkomt.

Overigens... ik heb vandaag wel een "Mijn 9 maanden dagboek" gekocht.. Kon het niet laten. Oh ja en een hele hoop nagellak...Van die gezellige zomerkleurtjes...

14. Marl1tje

Marl1tje Lid

2 apr 2015
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb ook nog een kruidvat test liggen en een clearblue!!
    Die laatste ga ik zondag doen.. En als ik die heb gezien heb ik hopelijk wat meer vertrouwen :)
    Zo'n dagboek lijkt mij ook leuk!!

Fijn weekend iedereen.

15. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Ik heb ook zo'n dagboek gekocht gisteren, leuk om dat bij te houden :)

Ik heb tot nu toe 4 testen gedaan en heb er nog drie liggen. Ben benieuwd hoe lang het me lukt om die te laten liggen...

16. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Wat vervelend van je mk. Ik ga duimen voor een plakker!

17. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle andere, ook gefeliciteerd! Hier vandaag aan schoonouders verteld.. Spannend! Maar ze vinden het erG leuk. En afspraak met vk gemaakt...

Hier rugpijn en slecht slapen en met vlagen misselijk.. Bij vorige zwangerschap hg gehad en daar ben ik zoo bang voor..

Nou ja k kan er toch niks aan doen haha.

Jullie al aan iemand verteld?

18. Marl1tje

Marl1tje Lid

2 apr 2015
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nog aan niemand verteld..
    Heb het er wel moeilijk mee, wil het van de daken schreeuwen :)

Wanneer gaan jullie het aan de buitenwereld vertellen?
    En op het werk?

19. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Hi dames,

Ik wil hier ook graag mee komen kletsen :)
    Ik ben (sinds gisteren) 24 jaar en mijn man is 25 en dit word hopelijk ons eerste kindje :D
    Wij zijn overigens op 5 februari uitgerekend als het goed is.

De 26e had ik al een test gedaan maar dat was een erg licht streepje (dacht dat ik dingen ging verbeelden zeg maar..) en gisteren dan toch echt twee mooie streepjes op twee verschillende testen!
    Morgen ga ik nog een keer testen met een clearblue met weken indicator en dan mag ik maandag naar de HA voor de officiele test..

Ik ben behoorlijk nerveus of het allemaal goed mag gaan. Als alles goed gaat verschilt ons kindje 2 maanden min een dag met het kindje van onze buren. Dat zou wel echt gaaf zijn!

Zijn jullie lang 'bezig' geweest voor jullie kindje?
    Dit was voor mij ronde 10.

20. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Wat betreft het vertellen: wij willen (mits we al een echo gehad hebben voor de datum) het aan ml's ouders/zussen/broers de zaterdag voor vaderdag vertellen en aan mijn ouders/zussen op vaderdag zelf.

Op het werk wacht ik tot 10 weken. Dan heb ik nog even om te bedenken hoe ik het uberhaupt ga vertellen..

Deel Deze Pagina