heey ik heb een vraag,, op 8 februarie was de eerste dag van me laatste menstruatie. en ben nu 11 dagen overtijd en zwanger. en heb een cyclus van 28 dagen. vanaf wanneer ben je dan zwanger?? want ik snap daar geen hoedje van.. want als ik bekijk vanaf 8 feb. dan zou ik nu 5 weken en 4 dagen zijn.. kunnen jullie me uitleggen hoe het zit?? Dankje wel XX!!
Je kunt via het knopje calculator bovenin deze site precies berekenen hoelang je zwanger bent. In jouw geval krijg je deze uitkomst: Eerste dag van je laatste menstruatie: 8 februari 2010 Een beetje vruchtbaar: 19 februari 2010 Vruchtbaar: 20 februari 2010 Erg vruchtbaar: 21 februari 2010 Eisprong: 22 februari 2010 Innesteldag: 27 februari 2010 Vanaf hier kun je testen: 8 maart 2010 Vermoedelijke bevallingsdatum: 15 november 2010 Dit houdt dus in dat je officieel 5 weken en 4 dagen zwanger bent. De zwangerschap wordt namelijk berekend vanaf je laatste menstruatie. Dus op de dag van de conceptie ben je officieel al 2 weken zwanger. Gek he? Maar zo wordt het berekend. Hopelijk heb je hier iets aan. Proficiat in ieder geval! Groetjes, Laetitia