Ik heb één week voor mijn nod positief getest.. en wel 2 testen.. de kruidvat test, die er echt af knalde en erna nog één van clear blue die zwanger 2-3 weken aangaf. Hebben meer meiden dit gehad? Klopt mijn cyclus dan wel? Mijn laatste menstru was namelijk op 10 januari.
heey meid gefeliciteerd!! als je de bijsluiter leest van de cb test kan je zien dat je daar 1 a 2 weken bij op moet tellen dus zou je nu ongeveer 4 a 5 weken zijn. gezien je hele vroege test denk ik dat je al zwanger was geworden tijdens je laatste cyclus en niet met deze.. denk dat je al iets verder bent dan je denkt.. maar uitsluitsel daarover krijg je denk met een echo.. dus even je vk bellen en vragen wanneer je kan komen om te zien hoe ver je dan echt bent. veel succes!
Ik heb positief getest 5 dagen voor NOD (regelmatige cyclus). Dat was al vroeg. Maar een week.. misschien ben je idd al langer zwanger?
Een CB vergelijkt de hoeveelheid HcG in je urine met gemiddelde en maakt zo een schatting. Je kán gewoon wat meer aanmaken, je kán verder zijn dan je denkt, maar veel HcG kán ook een teken zijn dat buitenbaarmoederlijk is. Ik zou even via je huisarts een bloedonderzoek aanvragen, just to be safe
Hey meis, gefeliciteerd!! Op je NOD dag nog een keer testen. Leuk zeg dat Jenaya een broertje/zusje krijgt
Je weet niet wanneer je ei is geweest? Want als die vroeg in je cyclus zit (of toevallig deze keer een keertje zat), kan dat ook verklaren waarom je verder bent dan je denkt te zijn. Verder gaat CB idd van gemiddelden uit en kan daardoor ook een langere termijn aangeven dan je werkelijk bent. Geldklopperij, die dingen...
mijne gaf 2-3 aan op dag 24 van mn cyclus. dus ik al van nou dan moet t langer zijn.. of twee niets van dat.. ben zelfs een week achteruitgezet tijdens mn eerste echo. wat volgens mij echttt niet kan maargoed de uk had nog echt korte armpjes wat bij 10 weken al lang is maar bij 9 weken nog kort
Gefeliciteerd! Ik heb het ook gehad. Test gaf 3+ aan terwijl dit volgens eigen berekening niet kan. Ik heb volgende week maandag de echo dus ben benieuwd!
IK had dot ook, posi op 7 dagen na ovulatie met K2v5. Klopte allemaal wel! Geen 2 baby's, en ben nu ruim 18 wk