oh maar kan me ook best voorstellen dat sommige het zat zijn hoor. Ik heb niet echt een speciale reden ofzo, ik vind het gewoon extra bijzonder die laatste weken. Nu issie nog lekker van mij en strals moet je em met iedereen "delen" Mijn dochtertje moest komen met 38,5 vanwege zwangerschapsvergiftiging en dat vond ik toen al jammer. Denk dat het ook scheelt dat ik weinig tot geen klachten heb verder en gewoon extra geniet van mijn (waarschijnlijk) laatste zwangerschap. Voor de rest die graag willen bevallen...... ik zal wel voor jullie duimen hoor. Hopelijk verloopt het bij iedereen voorspoedig.
Hey meiden, Ik ben nog niet bevallen hoor. Ik heb vanmorgen een ballonnetje ingebracht gekregen. Wat een hell! Heb vanmiddag een spuit gehad soort morfine Voor de pijn. Straks krijg ik weer een spuit, want de pijn is weer Helemaal terug. Het zijn geen weeen zeggen ze hier, vraag dan niet wat het wel is. Succes
Aaahhhh wat balen zeg!!! Zeker omdat het geen weeen zijn, dan zou je het nog voor lief kunnen nemen omdat het ontsluiting zou veroorzaken. Kun je wel zitten of liggen? Een van die dames die toen bij mij op de kamer lag had er ook veel last van, maar toen ze er wat water uit hadden laten lopen, ging het een stuk beter. Zij had er geloof ik twee ingebracht gekregen, jij ook? En morgen word je dan ingeleid? Ik ga heel erg duimen voor je meid, dat dit snel afgelopen is voor je en je snel je kindje in je armen mag hebben! Weten jullie trouwens wat jullie kijgen? Of willen jullie verrast worden?
Wij ook!! (een jongen) Had net weer roze slijm (sorry voor de omschrijving) bij het afvegen en flink wat steken in mijn vagina (van het hoofdje denk ik want hij ligt al klem in mijn bekken). Dus toch is er wel iets aan de gang, maar ja hoe lang duurt dat nog!??
Wat vervelend Disney!! Had toch wel verwacht dat er nu wat aan de gang zou zijn bij je! Misschien vannacht? Hier zijn de weeën weer een klein beetje op gang gekomen, maar weer erg onregelmatig en met verschillende pijnpieken! Ben benieuwd wat deze nacht ons weer gaat brengen... Manlief is gelukkig heel de dag bij me geweest en morgen gaat ie mee naar het ziekenhuis en daarna kijken we even.... *voelt een wee aankomen* PffftttttPffftttttt *menn...die was weer heftig* @heppiedepeppie: Bij mij is het ook niet tijdens elk toilletbezoek hoor, de ene keer niets, de andere keer gewoon wit slijm en die keer daarna een klodder met rozebloed erdoorheen. Dat gata zo een beetje heel de dag door.... Vanaf zondag bij mij... wij weten trouwens nog niet wat het wordt
@loesje: is dat dan mijn slijmprop? Ik dacht namelijk dat dat altijd heel taai en dik was.... Of is het gewoon slijm? Ik las nl dat slijm en bloedverlies tegen de bevalling normaal is... Maar als ik jou zo lees kan het nog lang duren dus!! Succes meid ik hoop echt voor jou dat het doorzet vannacht zodat jullie beide wat kunnen rusten!
Goedemorgen ladies, hier een rustige nacht geweest qua baby. Ik heb echt nog helemaal nergens last van. ook geen slijmprop ofzo. Alleen besloot dochterlief eens lekker te keten vannacht. Maargoed, dat hoort erbij.Gelukkig is het bij haar maar zelden dat ze zo onrustig is. hoe is het met de weeen bij jullie? Zet het al een beetje door?
Hier heel de nacht weer weeen gehad, erg onregelmatig, erg pijnlijk. Ik heb alleen maar rugweeen. Heb het ziekenhuis afgebeld, en verloskundige komt zo even kijken, want ik heb ook wel aangegeven dat ik het zo niet langer trek. Hoop dat ze wat voor me kan doen! Ben benieuwd of de andere meiden inmiddels al mama zijn?!!!
Ik lees hier stiekem al een tijdje mee.. Spannend, al die bevallingen Ik wil jullie allemaal succes wensen meiden.. Nog even en dan is het achter de rug..
Hey meiden @loesje: balen zeg dat je zo'n rugweeen hebt! Ik weet nog niet echt hoe weeen voelen dus ik ben benieuwd. Hoop eigenlijk gewoon op buikweeen en niet op rug of beenweeen want die zijn schijnbaar veel pijnlijker! Hier is weinig verandering. Vannacht heel veel slijm en bloed verloren, maar dat was volgens mij geen slijmprop, want het was gelig van kleur zoals normaal mijn afscheiding ook is. Maar het was wel heel veel, alles zat onder. (sorry voor de omschrijving ) Vannacht ook wel wat krampen gehad die ik op een gegeven moment wilde gaat klokken maar toen ebde het alweer weg. Nu ook weer veel harde buiken maar eigenlijk gewoon continue 1 harde buik, dus niet met komen en gaan. Ben er echt een beetje klaar mee vandaag, heb het gevoel dat er geen baby komt (slaat natuurlijk nergens op hahaha, maar zo voel het) Hoop dat er bij de andere meiden intussen wat is!!
haha hier nog een!! @ heppie moet je de vk of gyn niet bellen als je bloed verliest suc6 meiden zet hem op!!!
Hier eindelijk 4cm ontsluiting! Vk is vanmorgen geweest. Weeen zijn wel pijnlijker geworden, maar blijven rond de 6min komen. Ze komt om 14.00 terug om weer te kijken, als de weeen niet meer komen dan nu gaan we nr et ziekenhuis voor een infuus... Spannend dus allemaal vandaag!!
Spannend hier! Vannacht een klote nacht gehad, meisje naast mij had vreselijke weeen. Vanmorgen om 6 uur viel mijn ballon eruit dus ik helemaal blij. Ook een hoop slijm en bloed. Gynaecoloog gekeken heb ik nog steeds niet genoeg om de vliezen te breken. Ze hebben dus weer een nieuwe ballon geplaatst met de dubbele inhoud. Ik heb heel de morgen gehuild, moe en ik baal en alles doet pijn.
@ loesje wat spannend, ik hoop dat je vandaag nog mams bent! @disney jeee wat een pech, ik hoop dat het snel een keer lukt om in te leiden dit is ook geen doen zo bah, je bent inmiddels 10 dagen over tijd phoe phoe, ik me zo goed indenken dat je er door zit! Kop op meid nog ff en je hebt je baby in je armen
De weeen komen nu ruim een uur om de 5min, dus hopen dat ik toch thuis kan blijven en het opschiet!!!!! Disney, wat balen zeg! Kunnen ze je niet inleiden met gel ofzo? Dit schiet toch ook niet op zo? Heel veel sterkte ook! Ps...Weeen zijn best pijnlijk, mennn!!!! Verlang echt naar et moment dat ze voorbij zijn!!!!
@loesje: spannend!!!!!!!!!!!!!!! Hopelijk gaat het nu echt doorzetten!! @disney: Wat klote zeg voor je. Ik wist helemaal niet dat je bepaald aantal centimeters moest hebben voordat ze je vliezen breken.... En dan nu een ballon met dubbele inhoud, kan me voorstellen dat het niet lekker voelt...en je bent natuurlijk al kei moe! En dan is een kreunende buuf ook niet echt wat je wilt hebben! Ik zal hier een kaarsje branden voor jullie meiden!
Ik heb niet de boel gelezen, maar wij zijn gisteren trotse ouders geworden van onze zoon Levi! Hij is geboren op 7-12-11 om 14.56 en weegt 3430 gram en 50 cm groot! Een pittige bevalling gehad en zijn vandaag thuis gekomen, nu veel rusten en genieten van onze zoon...