40 weken +

Discussion in 'Zwangerschap' started by happymama, Nov 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,069
    1,303
    113
    Nederland
    Wat fijn om te horen Loesje!

2. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

Dec 26, 2010
    884
    0
    0
    Ik kom me hier ook melden. Vandaag 40+3. Mijn zoontje is 10 dagen te laat geboren, toen hij kwam ging het ook razendsnel, in 2 uurtjes was t gebeurd. Helaas wel ziekenhuis bevalling geworden vanwege meconiumhoudend vw. Maar goed, was al bang dat deze baby ook te laat zou komen, toch valt t tegen.

3. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

Apr 6, 2011
    3,296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    hey meiden,

Vanmiddag naar de gyn geweest, ik kon niet gestript worden, zit nog potdicht. Dus morgenvroeg word ik opgenomen en krijg ik een ballonkatheter. Woensdag wordt dan gekeken wat het effect is en of ik al inleidbaar ben. anders donderdag of vrijdag.

Heb me er maar bij neer gelegd en hoop dat ons manneke snel in onze handen ligt!

Neem de laptop wel mee naar het ziekenhuis dus ik hoop jullie op de hoogte te kunnen houden!

4. redchevy

redchevy Actief lid

Aug 23, 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    hey meiden,

@ heppie....wat een tegenvaller ...... maargoed, als het niet anders is.. ik hoop dat het met zo`n ballon een beetje gaat werken voor je.

ik ben ook vanmorgen geweest en ik heb een beetje ontsluiting en m`n bmm is al iets verweekt, dus nou moet ik vrijdag naar het ZH voor een CTG en een echo en dan maakt de gyn gelijk een afspraak om in te leiden . Dus even afhankelijk van de uitslagen van vrijdag wordt ik uiterlijk woensdag de 21ste ingeleid volgens de VK.
    Ben benieuwd. Heb wel al wat meer last van "harde buiken"(denk ik dat het zijn ) dus wie weet komt ie toch nog uit zichzelf. Zoniet, helaas maar ben er niet echt rouwig om. Ben van m`n dochtertje ook ingeleid en heb het niet als onprettig ervaren.

Wel weer erg spannend!!!!

Heppie, sucses en hou ons op de hoogte he !!!!

@ maanvrouwtje, welkom hier. Wanneer moet je weer voor controle?

5. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Disney, hoe is het met jou en je mooie meid?

6. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo daar ben ik weer!
    De symtomen die onze dochter vertoont zijn amandel vormige ogen en het vaak en ver uit steken van haar tong.
    We hebben een 2e kinderarts naar haar laten kijken en die is voor 99% zeker dat onze dochter gewoon gezond is, en meerdere verpleegsters ook.
    Toch willen wij voor de 100% zekerheid en is er maandag bloed geprikt en vrijdag krijgen we de uitslag.
    Toen ik strak stond van de morfine heb ik ook getwijfeld maar nu ik weer beetje mezelf ben en eerlijk naar mijn dochter kijk zie ik geen down.
    De andere kenmerken die bij down passen zoals hart ruisje, en nog van die dingen heeft ze allemaal niet.
    Ik kan de kinderarts wel begrijpen want als je twijfeld moet je aktie ondernemen, maar ze scoorde gelijk een 9 en een 10, goede zuig kracht en ik heb een man met amandel ogen.
    Het heeft ons erg onzeker gemaakt.
    ik probeer toch te genieten, want ik vind haar beeldschoon en geweldig!

succes de rest!

7. redchevy

redchevy Actief lid

Aug 23, 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    Tuurlijk is je meisje de mooiste...... en extra controle en zekerheid kan nooit kwaad. Bij mijn broertje dachten ze dat ie geelzucht had toen ie geboren werd totdat ze de vader zagen. (die is indo) ventje werd gelijk onder de lamp vandaan gehaald :cool: Maar dat was 30 jaar geleden.

Meid geniet lekker van je prinsessekind. Met zo`n mooie score moet het wel goed komen met jullie!!!!!!

Hier weer een rustige nacht, meneer weigert echt te komen. Kan em geen ongelijk geven met het hondeweer buiten. Als ie maar niet tot de lente wacht:D

8. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

Dec 26, 2010
    884
    0
    0
    @ heppiedepeppie: nog nieuws bij jou? Hopelijk kun je snel je zoontje in je armen sluiten.

Moet vanmiddag weer voor controle, zit nu op 40+5.
    Nog alles rustig hoor, wel wakker geworden met buikpijn, maar zijn zeker geen weeen. Denk dat het komt doordat ik gisteren veel kracht heb gezet om in de muur te boren.

Schrikken zeg Disney, volgens mij had ik al wat op een ander forum van je gelezen. Vond het verhaal al opmerkelijk gezien je leeftijd.

Tis wel errug rustig hier met zwangeren die overtijd lopen...

9. happymama

happymama Niet meer actief

ohhh disney wat goed zeg. hoop dat de uitslag gewoon goed is . en natuurlijk is ze prachtig hoe dan ook ...
    snap wel dat je geschrokken bent . en tis natuurlijk wel goed dat ze t ff onderzoeken dan weet je t zeker ...

10. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,069
    1,303
    113
    Nederland
    Disney ik hoop dat de uitslag goed zal zijn, maar geniet van je heerlijke dochter!

11. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

Apr 6, 2011
    3,296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Hoi meiden, snelle update! Onze zoon lucas is gisteren nacht geboren. De inleiding was een drama, het is uiteindelijk een KS geworden. Verhaal volgt als we thuis zijn. Moeten tot zaterdag in het zkh blijven. Lucas is 3740 gram en 51 cm. Hij doet het super! Foto komt snel!

12. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,069
    1,303
    113
    Nederland
    Hoeraaa Heppie!
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Lucas.

Eindelijk heb je, je mannetje bij je!
    Geniet er lekker van...

13. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,069
    1,303
    113
    Nederland
    En meiden...

Hoe is het met de baby's?

Onze Levi doet het super super goed.. Hij meld zich als hij honger heeft, natte broek of krampjes/boertjes en verder slaapt hij heerlijk overal door heen!

En oooh, wat is hij mooi:D
    We zijn gisteren even de deur uit geweest, lekker een stukje wandelen en dat deed me erg goed. De muren kwamen een beetje op me af..

Vandaag komen mijn opa en oma ( Levi's overgroot opa en oma ) uit Friesland op bezoek. Ze zullen dan een aantal dagen verblijven in een hotelletje, dus voor hun is het een lekker weekendje weg, omdat het ivm reistijd niet meer voor hun te doen is.
    Zondag komt mijn moeder ook op bezoek, en daar verheug ik me toch wel erg op.

14. redchevy

redchevy Actief lid

Aug 23, 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    heppie.... gefeliciteerd!!!!! wat heerlijk dat je kereltje er eindelijk is :D

G89 wat fijn dat het zo goed gaat. Is wel een eindje zeg...van friesland naar limburg:cool:

Hier is alles nog steeds rustig, geen kramp of wat dan ook. Morgenochtend naar het ziekenhuis voor controle CTG en echo. Ben errug benieuwd!!!

15. redchevy

redchevy Actief lid

Aug 23, 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    oh en disney..... hoe is het met je dochtertje? Gaat alles goed?

16. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,069
    1,303
    113
    Nederland
    Hoe ver ben je nou?

Ja, dat is inderdaad een eindje weg. Ik kom oorspronkelijk ook uit Friesland, maar ben op mn 5e of 6e verhuist naar Gelderland samen met mn moeder. Uit eindelijk heb ik mn man leren kennen op de kermis bij ons in de buurt en toen hebben we 2,5 jaar in Gelderland samen gewoont en uit eindelijk verhuist naar Limburg, omdat mn man hier van oorsprong vandaan komt. En inmiddels wonen we hier ook alweer dik 2 jaar.

En het maakt mij niet uit waar ik woon. Ik ben overal gelukkig, zolang mn man en mn zoontje maar bij me zijn, dan pas ik me wel aan;)

17. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,527
    0
    0
    NULL
    NULL
    het gaat heel goed, een klein engeltje;)

heppie de peppie! gefeliciteerd, een KS bah...ik vind het herstel een drama, schijnt dat de 2e keizersnede ook wat zwaarder is, nou en of.
    ik slik nog steeds zeker 8-10 paracetamol anders kom ik de dag niet door.

18. redchevy

redchevy Actief lid

Aug 23, 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    @ disney...... geweldig, wat kan het leven mooi zijn he!!!

Meiden geniet lekker van jullie bolletjes geluk. ik ga zo naar het ziekenhuis omdat de mijne niet echt wil. ben errug benieuwd wat de aanpak gaat worden.

19. redchevy

redchevy Actief lid

Aug 23, 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    baby doet het prima daarbinnen....morgen nog 1 keer voor een CTG en een dynmap (ivm zwangerschapsvergiftiging voige keer) en als ie er dan maandag nog niet is moet ik me 07.30 melden en dan gaan ze inleiden.

Kortom, het viel me reuze mee....ik heb er zin in!!!

oh en ladies die bevallen zijn....waar blijven de foto`s?:D

20. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,069
    1,303
    113
    Nederland
    En Redchevy.... hoe is het? Heeft de kleine zich ondertussen al zelf gemeld? Of ben je nog in afwachting van maandag?

Hoe is het met de andere dames? En natuurlijk jullie kindjes...
    Hoe gaat alles super..
    Levi doet het nog steeds super! Tussen 17:00u en 20:00u heeft hij even een wakker momentje of een klein huil dipje, en dan vind hij het heerlijk om even lekker dicht bij papa en mama te zijn.

Morgen komt eindelijk mn moeder weer langs. Ze is aanwezig geweest bij de bevalling, maar heeft hem toen nog niet vast kunnen houden, dus morgen mag ze eindelijk ;)

Share This Page