toch wel een week! nu is het alleen nog wat hoesten. Maar heb toch aantal keer haar bed kunnen verschonen (overgeven door hoesten) lekker snachts
Ha meiden! Had dit topic nog helemaal niet gezien, maar meld me ook weer aan hoor! Morgen 40 weken en nog steeds niets hier! Heb de afgelopen dagen wel een paar keer in het ziekenhuis gezeten, voelde zondag weinig leven. Heb nu 2 keer een CTG gehad en gister ook nog een echo. Alles bleek gelukkig prima, maar moet morgen toch voor de zekerheid nog een CTG laten maken. Maar de kleine beweegt weer heerlijk binnenin, dus ik maak me geen zorgen nu. Wel zit ik met een probleem, morgen gaat bij ons het water eraf van iig 10.00 tot 15.00 en misschien langer stond er in de brief. Wat nou als ik ga bevallen rond die tijd? Ik kan niet douchen, enzenzenz....Zie er echt tegenop! Ik wil namelijk thuis bevallen... en vind het denk toch wel lekker om onder de douche te staan als ik weeen krijg en zowiezo wil ik douchen als de kleine er eindelijk is Hoe zouden jullie dit doen?
Ps. happymama, ik vraag overal naar je, maar je zat hier steeds helaas nog steeds niets bij je zeg! Vervelend!!
sorry loesje , er waren zoveel topics waar ik zat dat ik t zelf nie meer wist hahaha dus even een nieuwe geopend ..... ene met t water heb echt geen idee miss even wat flessen water vullen dan kun je die met de waterkoker of pan opwarmen kun je je iig wassen
Oehoeee, spannend!!!! Heel veel succes en ik hoop dat je je kleine snel in je armen hebt! Ging jij nou thuis bevallen? Hoe voelt het? Komen ze vaak? Hoe begon het? Tell me all! *is erg nieuwschierig en wil ook
Oo, dat is kut! Het water er af!! uhm... ik weet niet wat ik zou doen! Ik moet in het ziekenhuis bevallen, vanwege te hoge bloeddruk en anders zou ik ook in het ziekenhuis willen bevallen..
@Disney1986: Balen zeg dat de weeën onregelmatig komen. Hoop dat het snel doorzet! Succes iig!!! @Happymama: hopen dat je dochtertje snel opknapt. Is wel zo fijn voor als de baby er is dat ze er meteen bij mag. In mijn hoofd wil ik nog zoveel dingen doen voordat de baby komt. En dan voornamelijk poetsen en opruimen. Misschien dat dit de bevalling onbewust wel tegenhoudt... Iemand hier ervaring mee?
das goed disney even afwachten tot 5 min . hier is vriend lief ook ziek geworden ook overgeven . hij slaapt op de bank en ik in bed , nu hopen dat me dochtertje niet meer overgeeft want dan slaap ik niet meer ...... ben er zelf ook misselijk van geworden kan er helemaal niet tegen
hejj 40+ meiden haha zou wat zijn als we allemaal 40+ (leeftijd) waren Hier nog eentje die flink wat over tijd loopt Ben gisteren gestript door de vk en had al 2 cm ontsluiting.. Gisteravond dacht ik dat de bevalling begonnen was, maar het was helaas loos alarm. Vannochtend alles weer rustig, wel mijn slijmprop verloren vannochtend. Krijg nu weer last van harde buiken die af en toe flink zeer doen.. ben weer beetje bang voor herhaling van gisteren Word eventueel maandag pas ingeleid, maar hoop dat ik voor die tijd beval natuurlijk. Inleiden is echt geen pretje en wil at het liefst voorkomen, tenzij het niet anders kan natuurlijk!
@baby wens, nou hopen dat t snel doorzet, ik heb al 2 werken 2cm maar das schijnbaar normaal met een 2e