Heb net weer een CTG en echo gehad en alles was weer prima! Morgen gewoon weer naar de vk. Het water zit er inmiddels weer op, dus ik hoop dat de kleine nu maar snel komt!!! Maar helaas nog geen krampjes of wat dan ook te bekennen hier.... Succes babywens!! en de rest ook!
hallo! wil me ook ff melden, ben nu precies 40 weken en er wel een beetje klaar mee... wil graag zien hoe ze eruit ziet!
Controle was weer prima! Helaas wilde ze me niet strippen... volgende week maar bespreekbaar maken met mn eigen gynaecoloog. Tijdens de controle konden we de hartslag niet vinden, dus ik scheet m een beetje... maar schijnbaar had het apparaat kuren, dus kreeg even een echo dat vond ik he-le-maal niet erg! Stiekem nog even mn mannetje kunnen bewonderen en zn hartje ging gewoon lekker te keer!!
Jaaa meiden.. ik ben bevallen En het is echt heel rap gegaan.. Vannochtend om half 7 begonnen de weeën, om half 11 kwam de verloskundige kijken en toen had ik dus nog maar 3 centimeter. Ze zou over twee uur weer terug komen om te kijken hoe het ging. Om kwart voor 12 waren de weeën al zo heftig en had ik ook al persdrang. De vk constateerde toen 9 cm ontsluiting! Dus gewoon 6 cm in een ruim uurtje! Om iets voor 1 mocht ik eindelijk mee persen en 6 over 1 is dus onze zoon geboren!! Gelukkig ook geen knip of iets, wel 5 hechtinkjes, maar wat wil je met zo'n reus van een vent (ruim 9 pond en 55 cm lang) Succes allemaal met de bevallingen en geniet ervan (ook al doet het pijn) het is iets heel bijzonders!
Wow, geweldis babywens!!! Hartelijk gefeliciteerd en geniet er maar lekker van!!!! Ik wil oohook!!!!!!
Net bij vk geweest. Morgen vruchtwaterecho en CTG. Ben benieuwd. Zal allemaal wel goed zijn. Kan iig niet langer meer dan 2 weken duren. Hebben jullie een vk die favoriet is of juist niet? Had vandaag degene die ik echt niet bij mijn bevalling wil hebben. Is een invalkracht die er deze maand nog is en dan niet meer, maar ze kan dus zomaar bij mijn bevalling zijn. Hoe lossen jullie dat op?
alles was in orde, ctg ook! geen ontsluiting helaas! volgende week dinsdag afspraak maken voor inleiding.
Fijn om te horen dat het allemaal weer goed was meiden! Hier ook nog niets... een beetje harde buiken, maar thats it! Dinsdag weer controle en dan gaan we een datum bespreken voor inleiding, maar eerst hoop ik dat ze me nu wel kunnen strippen, dat wil ik toch eerst proberen voor een inleiding. Al hopen we natuurlijk dat hij gewoon één deze dagen alsnog uitzich zelf komt!
hallo dames , hier goed nieuws onze zoon nick is afgelopen nacht geboren om 2.23 hij weeg 7 en een half pond een flinke dus . kon gister niet meer komen vertellen dat t begonnen was t ging erg snel . om 22.00 verloor ik slijm en had ik wat weeen , de vk gekomen en 5 cm ontsluiting dus gelijk naar t zh . weeen wat onregenmatig dus vliezen gebroken . t duurde ff voor ze reglmatig kwamen en na een half uur om de 5 min ben ik even onder de douche gaan staan daarna kwamen ze iedere 2a3 min en kon ik na een hal uurtje gaan persen . 20 min later is onze zoon geboren , we genieten volop en de bv gaat prima !!!!
*breekt in* Jeetje dat is rapjes! Proficiat!! Iedereen heel veel sterkte met de laatste loodjes. *breekt weer uit*
Eindelijk happymama!! Lekker hoor! Gefeliciteerd e jullie zoontje! En ga jij nu maar heerlijk welverdiend genieteN! Hier nog niets... Vk geweest en als er niets komt wordt er dinsdag een afspraak gemaakt voor ziekenhuis controle en krijg ik woensdag een inwendig onderzoek bij de vk. Maar ik hoop echt dat dat allemaal niet nodig is!!!