Er is toch niemand meer wakker, maar ik wel Volgens mij is het toch echt begonnen... Ze worden nu wat heftiger, maar nog steeds om de 7 a 8 min, net paar keer iets langer er tussen gehad. En ze duren ook ruim 1 minuut! Ik heb tegen mn man gezegd, dat hij nog maar even moet gaan slapen. Ze zijn in elk geval nog te doen, een lekker gevoel is het niet, maar redelijk te doen! Zodra het echt om de 5 min begint te komen, dan doen we even een belletje naar het ziekenhuis. Ik zit er niet op te wachten om nu naar het ziekenhuis te rijden en dan terug gestuurd worden met de mededeling dat er niets is, of nog maar 1 of 2 cm ontsluiting... Dadelijk maar even lekker onder de douche kruipen.
Komen net terug uit het ziekenhuis.. CTG gehad en inwendig onderzoek, maar helaas.... dit waren toch voorweeen, ondanks dat ze heftiger en met regelmaat kwamen. CTG was verder wel prima, heb nu een pilletje gekregen om een beetje slaap te krijgen! Dus ik ga nu lekker slapen, tenminste een poging tot, want de "voor"weeen zijn nog steeds aanwezig om de 7 min...
even een update van onze nick hij doet t zo goed !!! alleen t rare is dat hij overdag lekker veel slaapt en nergens last van heeft maar na de laatste dag voeding rond 11 uur krijgt hij krampjes en huilt hij veel !!! slaapt dan ook niet in zijn eigen bedje terwijl hij t overdag kei goed doet . heb liever dat hij overdag zo is en snachts lekker slaapt maarja je kan niet alles hebben he . ik weet wel dat hij iig een stuk makkelijker is dan onze dochter toen ze klein was die huilde dag en nacht 3 mnd lang ...... verder nog niemand bevallen zag ik !!?? of heb ik nog iets gemist . hoop dat t goed gaat bij jullie allemaal
he wat jammer weer! ik haat voorweeen! ik heb ook krampjes maar is geen touw aan vast te knopen! ik klok het niet eens....
Ja, maar het waren gewoon echt geen krampen meer, tenminste vergeleken met de krampjes die ik de hele week al had en onregelmatig. Dit keer kwamen ze echt met regelmaat en zelfs nu nog! Het "slaap" pilletje van het ziekenhuis heeft me wel even door de ochtend heen geholpen en heb toch een paar uurtjes slaap/rust kunnen pakken. Eens kijken of die voorweeen vandaag het echte werk gaan verzetten grr!
Hey meiden, mag ik ook meeschrijven? Ben vandaag over de 40 weken dus zit hier ook een beetje te wachten. Iedere avond heb ik een continue harde buik maar deze komt en gaat niet (is gewoon de hele tijd aanwezig). De beeb is ook heel diep ingedaald en dat voelt ook niet zo lekker meer met lopen vind ik. Morgen naar de gyn, dan gaat hij toucheren om te kijken of er al gestript kan worden. @g89: hopelijk zet het snel door voor je en heb je je hummel snel in je armen! Weten jullie trouwens of kinderen die "overtijd" zijn altijd heel groot en zwaar zijn? Of hoeft dat niet? De gyn heeft bij mij altijd gezegd dat ons kindje rond de 7,5 pond zal zijn, maar de laatste twee controles heeft hij alleen nog maar de hoofdomtrek gemeten. Deze was exact 10 cm doorsnede de laatste keer (39+3) en dat kwam ook precies met de termijn uit.
mijn zoontje is dus net geboren met 40+3 hij was 7 en een half pond . ik merk wel dat ie nu dus later is een hele droge huid heeft !! normaal zeggen ze dat t niet zoveel uit maakt of een kind 6 of 7 pond is . mijn dochter was maar net 6 en de bev was even zwaar hoor ...
Gezellig Heppie Join the over-tijd-club! Ik hoop inderdaad, dat het vandaag doorzet. Ik loop dus al vanaf vannacht half 1 met voorweeen om de 7 minuten. We zijn vannacht om half 5 naar het ziekenhuis vertrokken en om 6.15 weer thuis, daarna t slaappilletje gepakt en binnen 15 min was ik vertrokken, maar om half 10 werd ik weer wakker van de voorweeen, dus veel heeft het niet geholpen. Morgen heb ik controle bij de gyn en als de voorweeen nog steeds zo sterk aanwezig zijn, dan gaan ze maar kijken wat ze gaan doen, maar op deze manier ben ik dood en dood moe nog voordat de bevalling echt begonnen is. Mijn gyn schatte ons kindje op 7 pond met 40 weken en heeft wel gezegd, als ik overtijd zal lopen dat hij nog wel iets kan groeien, maar dat zal dan niet veel meer zijn. Ik meende 150 gram per week wat hij zei. Ik ben benieuwd of je gestript kan worden heppie. Ik heb het gisteren gevraagd bij de verloskamer in het ziekenhuis, maar schijnbaar heeft het niet veel effect bij een 1e kindje zeiden ze, dus ben bang dat ik pech heb, daarbij zat de boel ook nog potdicht...
Zo, heb weer even bij gelezen Wow G89: wat balen dat het voorweeën zijn!!! Men...ik zou toch echt denken dat als je nergens last van heb gehad voor die tijd en nu zover overtijd gaat, dat het wel gelijk echte weeën zullen zijn, maar dat hoeft dus helemaal niet! Haha, mag ik mn mannetje ook wel even voorbereiden dat zelfs weeën niks zeggen over een aanstaande bevalling op korte termijn Grr...vind best lastig dat alles zo onzeker is! Had zo gehoopt dat ik vanancht wakker zou worden van weeën of wat, maar neehoor....geslapen als een blok Vanmorgen wel weer slijm met bruinachtig bloed erdoorheen, maar dat zegt ook al niks. Mn mams komt me vanmiddag effies halen, ben het thuis zitten wachten echt beu!!! Zit nu nog in mn pyama, doe alles echt op mn dooie gemak Margoed...aan de andere kant.....we zullen iig geen 5dec kindje meer krijgen en dat is toch stiekem ook wel weer mooi meegenomen, haha Heppiedepeppie: Welkom bij de club, haha :-D Weet niet of je er erg vrolijk van gaat worden, maargoed...we kunnen elkaar tot steun zijn hier Ik ben idd ook wel benieuwd of die bevallingen nou zwaarder zijn en kindjes groter als je overtijd loopt ja... Ik had stiekem graag een 6ponder willen krijgen, maar dat zit er denk niet meer in als je al bijna 41 weken bent? Kindje is trouwens nog geschat op gewicht, vind ik ook onzin, want ze zitten er (bijna) altijd naast... vk vroeg afleopen controle of ze in zkhuis gemeten hadden, dus ik zei nee, wat denk jij dan? Toen zei ze; ah...zo rond de 7 pond.. Haha, lekker ee gemiddelde want volgens mij zijn de meeste beebs zo rond de 7/7,5 pond? Happymama: Oei...das niet zo handig dat ie overdag veel slaapt en snachts krampjes heeft! Ik heb geen idee wat je daar tegen zou kunnen doen eigenlijk? Succes iig!!
Ja, Loesje! Ik baal ook als een stekker.... heb nu ook echt even een dipje! Ben van ergernis maar de kerstboom aan het opzetten, met tussen pauzes maar ik ben zo ontzettend moe en slapen lukt gewoon niet! Waarom kan mn lichaam niet gewoon doen, waar het nu tijd voor is... Net ook even een flink potje zitten janken! Eerst kom ik er achter dat mn kerstverlichting t niet doet, dan komt er weer een voorwee aan zetten en dan besef ik weer dat mn lichaam helemaal kapot is van het niet (goed) slapen! Vervolgens ga ik een discussie met mn man aan, wat helemaal nergens op slaat, om alleen mn frustratie kwijt te kunnen, maar ook dat helpt geen ene f*ck! :x Ik hoop voor jou dat het doorzet, want dit is echt geen pretje! Mn man is nu kerstverlichting aan het halen, dan maak ik de boom even af en dan ga ik toch even proberen een dutje te doen! Of in elk geval lekker liggen op de bank.
@G89: Wat balen dat je ook zo slecht slaapt, zeker nu je al last hebt van flinke voorweeën. Ik mag daar gelukkig niet over klagen, slaap echt nog héérlijk gewoon! Vanacht zelfs niet wakker geworden om te plassen! Lig wel wat meer te draaien en ben dan wel ff wakker steeds, maar slaap gelijk weer verder! Hier verder alles weer rustig hoor, dus voorlopig geen beebje... Ik ga me maar eens douchen en aankleden, wordt wel een beetje tijd denk ik zo Ik hou je in de gaten! Succes meid!!
ik ben ook zo vreselijke sjago, ik vermijd het liefst ieder contact Maar Sinterklaas komt vanavond weer....En ik moet voor mijn dochter toch leuk doen. Ben het wachten zat!
O, dat heb ik nu ook! Aangezien ik er achter kwam dat ons kerstverlichting het niet deed, zei ik tegen mn man.. Goh, bel je moeder eens, want ik weet dat zij nog 1 doos over heeft en niet in gebruik en ineens zegt ze: Ja, maar die heb ik al opgehangen. Waarop mn man zegt; Nee, die had je nog over! Uhmja, maar die hang ik straks op! :x@#%#$%! Zeg dan verdikkie, dat je ze niet uit wil lenen en draai er niet zo om heen! Ik moet sowieso nu geen mensen (op mn man na) om me heen hebben. Ik ging net even op hyves en ineens *ping* En hoe gaat het met je? Hou je het nog vol vroeg een kennis! Gek! Joh, ik kan nog een marathon lopen, zo goed voel ik me! Donderstraal een end op! ( niet gezegd, wel gedacht) Oh, komt Sint vanavond weer! Wat een geluk heeft jou dochter , maar ik snap helemaal dat jij het ook spuug zat bent! @ Loesje, Geniet nog maar lekker van je slaap en rust! Die hebben we straks echt nodig... Ik hang lekker in mn jogging broekie en t shirtje en de make-up zit onderhand onder mn kin denk ik, maar dat boeit niet
@disney en g89: ik ben ook chagie...heb geen zin in mensen alleen mijn man en moeder (ze is onderweg met de trein en blijft waarschijnlijk hier tot en met de bevalling). Maar iedere dag van die sms-jes; EN??? JA WAT EN???:x Nee er is nog geen baby. Dagelijks sms-jes/whats appjes/ facebook berichten en belletjes hoe ik me voel. Ja wat denk je...ik ben het ZAT! Slapen: hier ook een drama. Ik heb schijnbaar last van zwangerschapsichias: de zenuwen in mijn heupen worden dan afgekneld door het op mijn zij liggen (ja en op mijn rug en buik kan ook niet). Dus ik wordt iedere nacht wakker met heftige kramp en pijn die uitstraalt tot mijn tenen. Daarbij moet ik ook verschrikkelijk vaak voor 10 druppels plassen. Eigenlijk ben ik ook wel blij dat ik geen 4 of 5 dec. kindje heb gekregen. Mijn broer (die peetoom wordt) is nl ook 4 dec. jarig en die vond het als kind altijd verschrikkelijk. Hij MOEST altijd bij de sint op schoot (was heel verlegen) en was in september al van de kaart vanwege zijn verjaardag én sinterklaas. Bovendien konden mensen nooit op zijn feest komen omdat ze dan sinterklaas moesten vieren. Dus ik vind het wel prima. Oh ja, mijn hele familie heeft er een poule op los gelaten om te raden wanneer ons kindje geboren wordt en hoe hij heet :x heb ik nu ook geen zin in hahhaa van die betweters die mij bellen om te zeggen wanneer mijn kind geboren wordt. Alsof zij dat weten. SORRY VOOR MIJN GEKLAAG
lekker he klagen Ow ik heb ook zo'n hekel aan iedereen en alles haha slaat nergens op eigenlijk. ik zit wel te dubbe, morgen naar de gynaecoloog ga ik een pruil lipje trekken en aan zijn been hangen voor inleiding? Of ga ik de stoere vrouw uithangen en zeggen dat ik het allemaal nog makkelijk trek? De waarheid zeggen, maar ik weet niet goed wat de waarheid is want ik heb een pruillip maar kan mij nog wel voort bewegen. En dames roep nou niet te hard de baby kan nog makkelijk 5 dec komen we hebben nog de tijd, maar alles jullie allemaal niet willen heel goed geef al jullie weeen dan maar lekker aan mij, het kan mij geen " kont " meer schele dat ze dan gelijk met Klaas jarig is!
Haha, ik krijg nu ook van iedereen te horen dat het vandaag écht nog wel kan Ach, het kan mij ook niet meer schelen had ik gisteravond bedacht. Als het maar komt maar ga er niet vanuit hoor Mn mams komt er zo aan, dus ben dan lekker ff uit huis.
@disney: lastig he! Ik moet morgen middag ook naar de gyn, maar jij bent natuurlijk alweer een week verder dan ik ben. Ik ben ook erg benieuwd morgen naar het toucheren, want ik vond dat de vorige keer echt super zeer doen (toen ik met 32 weken met bloedingen in het ziekenhuis lag). Terwijl heel veel mensen zeggen: oh nee hoor, dat voel je bijna niet....ook inwendige onderzoeken met eendebek doen bij mij altijd verschrikkelijk zeer. Nu las ik laatst ook ergens dat ingeleide zwangerschappen 40% sneller kans oplopen om toch nog in een KS te eindigen. Maar....ik wil zelf liever niet de 42 weken over gaan omdat ik weet dat dat ook niet altijd goed is voor je kindje. De gyn zei dat hij morgen wilde toucheren. Als er dan nog geen verweking is, dan wil hij vanaf 41 weken om de dag strippen (als dat kan) en anders rond 41+3/41+4 gaan inleiden.
Ik ben weer terug van de verloskundige.. Had nog amper ontsluiting, en mn baarmoedermond zat ook nog vrij hoog.. Maar ze kon er net met 1 vinger in (en ze heeft hele kleine handen en dunne vingers haha). Dus ze heeft in ieder geval een poging tot strippen gedaan. Bloedde daarna een klein beetje maar dat is alweer bijna weg nu.. En nu een beetje beurs gevoel van binnen. Qua pijn viel het me reuze mee, had het erger verwacht! Nu hopen dat ik vanavond weeën ga krijgen, anders moet ik morgen om kwart over 12 weer naar de verloskundige, gaat ze het nog een keer proberen. En heb voor woensdag al een afspraak staan met de gynaecoloog, mocht het echt niet doorzetten. Maar hoop dat dat allemaal niet nodig is! Ben het afwachten zo beu ondertussen.. Nog niemand waarbij het ondertussen heeft doorgezet?