40 weken +

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happymama, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.069
    1.303
    113
    Nederland
    @ Disney,

De stoere vrouw uit hangen, daar zit ik ook over te twijfelen. Een inleiding is niet niks zeggen ze en daardoor kan de bevalling nog heftiger en langer gaan duren en ook kans op ks is aanwezig werd me gezegd, maar aan de andere kant.... die (voor)weeen om de 7 min schieten ook niet echt op!

Gelukkig kan ik er nog een nachtje over na denken, slapen zal wel niet zo goed lukken.

@ Loesje,
    Ai, ai ai....*trekt onder tussen een rot kop en zucht en puft, omdat er nu eentje op komt zetten* ze zijn er nog steeds!
    Ik heb net even geprobeerd een tukje te doen, maar dat lukt ook niet echt! Dadelijk maar even een warme douche en hopen dat ik vannacht wat meer uurtjes slaap kan vatten.
    Hoe is het bij jou? Hang je al in de gordijnen? Volgens Disney is dat "het" teken, dus daar hou ik me nu maar aan:D

@Heppie,
    Meer kans op KS met een inleiding, dat zei mijn gyn ook daarom is hij ook niet zo huiverig voor een ingeleide bevalling, maar hij laat de keuze wel aan mij over. Nog even goed nadenken hoe of wat.
    Inmiddels al ruim 17uur (voor)weeen en dit is ook geen pretje...

@Poetjuh,
    Mijn BM zat ook nog aardig hoog en de boel zat ook nog potdicht, althans vannacht.. Ik weet niet hoe het er nu voorstaat, dat mag de gyn morgen wel eens even gaan bekijken.
    En helaas, heeft het hier nog niets door gezet!

Nah, onze kerstboom staat inmiddels ook! Het is toch wel gezellig. We wilden hem dit jaar niet opzetten, maar goed aangezien ik niet de hele tijd wil stil zitten of liggen heb ik me uit kunnen leven op de kerstboom:D

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Nee, ik hang nog steeds niet in de gordijnen... :(
    Hoop dat ik er vannacht in kan springen :D

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.069
    1.303
    113
    Nederland
    Haha, dat hoop ik ook voor ons;)
    Ik gooi maar even de fituurpan aan en maak me maar wat gemakkelijks.
    Mn man ligt te slapen op de bank, ook hij heeft vannacht geen oog dicht gedaan.

4. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo Klaas is nu echt weg! en wij kunnen 5 dec wel vergeten....
    We gaan nu met zn alle voor 6 dec.

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.069
    1.303
    113
    Nederland
    Als hij toch nog besluit om vandaag te komen, dan vind ik het prima... moet hij wel snel zijn.. Hij heeft nog 1,5 uur:D

Net even mn moeder gebeld, en gevraagd hoe ze het in godsnaam voor elkaar heeft gekregen om weeen te doorstaan.

Nog steeds om de 7 a 8 min en heftiger dan gisteren! En ik ben echt dood en dood moe...
    Als de gyn morgen niks doet, dan denk ik dat ik m aan zn baard naar buiten trek:D

Ik ga maar weer eens op de bank liggen en CSI NY kijken en hopen dat ik in slaap val!

6. Loesje86

En? Slaap je al?
    Hier vandaag wel erg veel last gehad van mn buik, harde buiken enzo en gewoon de bewegingen van de kleine, die zijn nu best pijnlijk! Kan soms gewoon niet verzitten of een stap zetten!
    Ik ga maar lekker naar bed...Morgen weer een lange dag wachten.... Zucht....

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.069
    1.303
    113
    Nederland
    Nee, ik slaap nog steeds niet! Ze worden nu weer heftiger, maar nog steeds om de 7 a 8 min! Ik spring zo even onder de douche, misschien verlicht het de boel en hopelijk kan ik wel een paar uurtjes slaap mee pikken.

Slaap jij inmiddels al?

8. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben ook wakker van de buikpijn!
    totaal niet regelmatig, schaal 1 op 10 ongeveer 4 dus ook niet super pijnlijk!

9. Loesje86

Nou, ik ben sinds 3.30 ook wakker. Weet nu wel zeker dat ik weeen heb, maar nog wel erg onregelmatig.Ze zijn best pijnlijk naar mijn idee, maar in vergelijking met een bevalling zal het wel meevallen :p Ben benieuwd wat dit gaat doen!!
    G89, ik hoop dat jij lekker ff slaapt!!
    En Disney, ik denk aan je :)

10. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    en en en en en ?? hier nog wel buikpijn maar niet interessant! jullie gaan niet allemaal mij alleen laten he?

11. Loesje86

Haha, neehoor, wees maar niet bang! Ik iig niet!
    Na een uur tot anderhalfuur was het weg en heb ik weer heerlijk geslapen... Af en toe nog wel wat gevoeld waar ik wakker van werd, maar zette niet door...
    Zucht...wat zou dit weer geweest zijn dan? Voorweeen??

12. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff je bent er nog hahaha al had ik je wel een baby gegund nu hoor!
    ik noem het irritante weeen! ze doen pijn en je krijgt er niets voor terug.
    ik heb vannacht even geklokt, maar na 10-8-5-15 min was ik alweer zo agressief dat ik gestopt ben.
    Ik heb nu ook weer vreselijke buikpijn maar is totaal geen piek wat iedereen maar omschrijft het is gewoon heel de tijd aanwezig.
    ik krijg om 2 uur een ctg en om 3 uur gesprek met de gynaecoloog, na deze nacht heb ik zoiets van haal haar eruit!
    Maar andere kant ik word al zenuwachtig met het idee dat ik morgen de pijn tegemoet ga, wordt liever ineens overvallen met weeen.
    Ik zit ook de voor en nadelen op te schrijven van overtijd-of inleiden ik kom er niet aan uit.
    Als ik nou geen KS had gehad had de keus veel makkelijker geweest, maar mijn baarmoeder heeft 22 maanden geleden een flinke dreun gehad.
    moeilijk moeilijk en nog eens moeilijk

13. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    G89!! ik zie dat je online bent!!!!! ga je vertellen dat jullie zoon er is?

14. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.069
    1.303
    113
    Nederland
    Nou, het gaat wel allemaal lekker he! :p
    Allemaal weeen, maar nog steeds geen baby!

Vannacht kwamen ze om de 4 a 5 min, daarna moest ik even plassen en toen verloor ik een deel van de slijmprop en ook nu verlies ik nog deeltjes met een beetje roze verlies.

Vannacht wel weer naar t ziekenhuis gereden, weer een CTG.
    Weeen waren nu al heftiger en ik kan ze mede door slaapgebrek en omdat het rug/been weeen zijn gewoon niet opvangen.

Helaas, we konden weer naar huis, maar wel 1 cm ontsluiting!
    Dadelijk naar de gyn en dan ga ik echt smeken om inleiding, want dit hou ik niet langer vol.
    Ik heb vannacht weer geen oog dicht kunnen doen, maar ben wel netjes op bed blijven liggen.

Inmiddels dus al 2 dagen weeen en 1 cm ontsluiting en heel veel slaapgebrek.

15. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    he jammer, ik dacht die heeft het al achter de rug.
    1cm het is wel een begin, ik ben om mijn dood dat ik vanmiddag nog pot dicht zit, maar 1 cm met zolang al weeen is erg zuur:x

16. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Hey meiden,

Wel wat activiteit dus bij jullie! Hier echt 0,0.....

@g89: balen dat ze je naar huis sturen in het zkh, dat hoop ik niet dat ze dat bij mij doen omdat wij van anderen afhankelijk zijn met wegbrengen en halen....mijn man heeft nl geen rijbewijs. En ik zou het echt super irri vinden als ik de buren eerst wakker zou moeten bellen om vervolgens na 2 uur weer te moeten bellen van: kom me maar weer halen, zonder baby!

@disney: succes vanmiddag! Hopelijk is er bij jou ook al wat bezig!

@loesje: is er nog iets gebeurd bij jou of heb je nog lekker even geslapen?

@hier moet vanmiddag om half 3 naar de gyn. Gaat hij even toucheren om te kijken hoe en wat. Hoop ook dat ik niet potdicht zit, maar ik ben bang van wel. Ben nog geen slijmprop verloren, nog geen bloed of iets dergelijks.
    En die weeen die jullie beschrijven heb ik ook echt nog niet gehad.
    kortom: IK HEB NOG NIKS GEHAD :x hihihi (sorry voor het geklaag)

Ik laat straks wel even weten hoe het was.

17. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat vervelend dat jullie afhankelijk zijn van andere, misschien is een taxi een optie?

18. Loesje86

Hier na vannacht ook niets meer aan de hand hoor...Manlief heeft al 2x gebeld hoe het gaat, maar helaas....
    Wel vanmorgen onder de douche weer delen van slijmprop verloren, dus dat geef ik morgen wel even aan bij de vk. Ik moet daar morgenochten vroeg heen voor inwendig onderzoek, ben benieuwd wat ze tegenkomt :) Ik hoop héél veel ontsluiting, hahahaa :D
    Zij gaat trouwens vandaag het zkh bellen voor een afsrpaak voor extra controle, dus als er morgen nog niets aan de hand is moet ik denk do of vrij naar het ziekenhuis.
    Als het alleen controle is en blijft dan kan ik met mn mams gaan, maar gebeurd het ook wel dat ze gelijk zeggen dat ze je in gaan leiden? Want dan wil ik natuurlijk dat manlef meegaat... Maarjah...als het alleen voor CTG en echo is, kan ie net zo goed naar zn werk gaan...is voor hem namelijk best lastig om vrij te nemen....

Pfft....het wil dus bij ons allemaal gewoon niet opschieten! Wieweet, bevallen we straks allemaal op dezelfde dag en zitten we 'gezellig' met zn allen hier tegelijk de weeën weg te puffen, haha
    Succes weer meiden!!!

19. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Dat zou kunnen, en die hebben we ook wel achter de hand, maar ik stel me zo voor dat we daar met koffer en maxi cosi enz in het ziekenhuis aankomen en weer naar huis kunnen met de hele handel...dat zou ik wel vervelend vinden. Zeker ook omdat het (als het druk is op de weg) wel 30 minuten rijden is naar het ziekenhuis.

Maar gelukkig hebben we hele lieve buren!!

20. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.069
    1.303
    113
    Nederland
    Ik heb niet alles gelezen, maar kom even een up-date brengen.

nog steeds 1 cm ontsluiting, maar BM was al wat meer verweekt. En tijdens het inwendig onderzoek heeft de assistente nog even wat extra gewoeld, wellicht dat het nog wat meer ontsluiting gaat geven.
    Gyn zag aan me dat ik het niet meer vol kon houden, mede door slaap gebrek, dus ik moet morgen om half 7 bellen of er plek is en dan wordt ik ingeleid..

Kan zijn dat het s morgens al is, maar zou ook evt. s middags kunnen zijn.
    Nu ga ik een slaappil pakken en hopen dat ik wat slaap kan vatten..

Ik ben zooo moe!

Deel Deze Pagina