40 weken +

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happymama, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

@G89: Wow, wat spannend voor jullie!! Hoop echt dat het nu door gaat zetten (na je slaap) en dat die kleine dus gewoon lekker uit zichzelf gaat komen, zonder inleiding!
    Ik blijf slijm met bloed verliezen (alleen tijdens afvegen) Hoelang kan dat zo blijven? Is nu de 3e dag...

2. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ctg was prima!
    bij de gynaecoloog weer inwendig onderzoek maar alles nog dicht.
    Gynaecoloog vond het genoeg geweest dus morgen om 8 uur wordt ik ingeleid. ik krijg een ballonnetje!!! spannend

3. Loesje86

Spannend!!! Dus jij hebt morgen hoogstwaarschijnlijk je beeb in je armen!! Super! Ik hoop dat alles goed mag gaan!!!!

4. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik moest rekenen op 2 dagen, want ze gaan het heel langzaam aanpakken ivm KS.
    Ik ben opgelucht, ik heb niets hoeven vragen de Gynaecoloog heeft besloten en dat geeft mij een goed gevoel.
    Ga vanavond als een speer de kerstboom zetten dan kom ik thuis als het al lekker gezellig is.

5. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    @disney en @g89: wat spannend voor jullie! Hopelijk hebben jullie je kindjes snel in jullie armen!!

@loesje: balen he dat het zo lang duurt allemaal...

Ik ben vanmiddag naar de gyn geweest. De controle was allemaal goed, de beeb doet het nog goed in mijn buik.
    Hij heeft me getoucheerd. Mijn baarmoedermond is wel verweekt maar ik heb nog geen ontsluiting. Ik ben in ieder geval al blij dat er iets aan de gang is.
    Voor de zekerheid hebben we voor maandag en woensdag afspraken gemaakt voor te strippen. Als er na woensdag nog niets gebeurt, word ik vrijdag of zaterdag ingeleid (dan zou ik 41+6 zijn). De gyn zei wel dat hij deze week veel avond en nachtdiensten heeft in het ziekenhuis en dat we elkaar dus misschien wel daar zouden zien.

Mijn moeder is nu hier maar ze gaat donderdag weer naar huis (woont 100 km van ons af), want die is er nu heilig van overtuigd dat het toch nog wel een week gaat duren. En komt dan volgende week weer terug.

Maar wat denken jullie: dat ik nu nog geen ontsluiting heb wil toch niet zeggen dat ik deze week niet meer kan bevallen?? Er is toch al wel iets aan de gang? Anders was het toch nog niet verweekt.
    Of zou ik er nu echt vanuit moeten gaan dat het nog wel een week gaat duren??

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ik weet t niet.. Ik ben gisteren mn slijmprop verloren, althans een deel er van en verlies ook nog steeds bruin/roze slijm.

Gyn vond het geen probleem, zolang het maar geen helder rood verlies zou worden.
    Ik heb net even 3 uurtjes kunnen slapen, met dank aan mn slaappil! Dadelijk nog maar even proberen om een paar uurtjes slaap te vatten! En ook mn man moet ik zo maar eens op bed sturen, want ook hij is al bijna 48u wakker, die arme schat!

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ja, ik reken ook op 2 dagen! Maar goed, in elk geval weten we dat ze morgen of overmorgen toch in onze armen moeten liggen!
    Ze gaan bij mij morgen eerst gel inbrengen, tenzei ik wat meer ontsluiting heb gekregen, dan gaan ze de vliezen breken.

8. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ze zeggen dat het ineens heel hard kan gaan. Misschien heb je nu nog geen ontsluiting, maar breekt het vannacht allemaal wel los! Lastig om te zeggen! Ik hoop voor je dat het alsnog allemaal zelf op gang komt

9. Loesje86

Oehoeeee.....spannend hier!!!! Ik heb net de keuken maar even gesopt, in de stille hoop dat er vannacht écht wat gaat gebeuren :p Maar ach....dat heb ik al zovaaaaaaaak gewild ;)
    Ben wel benieuwd wat de vk morgen zegt/voelt, dan kijken we wel weer verder!
    Meiden, heeeeeeeel veel succes!!!! Zet em op!!!!

10. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    begin nu wel nerveus te worden hoor!
    kerstboom staat, alle bedden schoon, pffff wil nog zoveel

11. Loesje86

Hier vannacht nog niet geslapen. Om 0.30 begonnen de weeen en die kwamen op een gegeven moment anderhalf uur lang om de 6min. Helaas zakt het nu af naar de 10min, maar ze zijn wel erg pijnlijk. Ook had ik nu roze bloedverlies. Zucht...manlief heeft ook niet geslapen en zit met kleren aan op de bank! Vind het zo sneu...hij moet gewoon werken... Had dit niet verwacht van bevallen hoor! Dagt dat als het eenmaal begon, je het ook af maakte...

12. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    balen zeg:x Bel vandaag anders even een VK misschien hebben al die voorweeen wel iets gedaan.
    Voor mannen is het ook zwaar, die van mij is zo blij dat het normale leven weer terug komt. Denk dat het voor mannen soms nog moeilijker is, die voelen niets die moeten maar afwachten wanneer vrouw lief weer aangeeft dat ze pijn heeft.

ik zit nog even aan de thee, dan douchen en dan naar het ziekenhuis ik heb een brok in mijn keel van de zenuwen.

ik ga een laptop huren dus ga wel proberen jullie op de hoogte te houden en uiteraard te spieken of er baby's zijn geboren.

doei doei

13. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Dames lees al ff met jullie mee maar wil Jou Disney heel veel Suc6 en plezier wensen! Het zal een lange dag worden maar zeker de moeite waard! ik ben ook ingeleid bij de 2e Pffff wat een spannende dag was dat!

@ loesje ik hoop dat jij ook snel mag bevallen, echt dit is geen doen, bel je vk toch en zeg haar dat je er ff door zit en je man ook en of ze vanonder ff wil kijken en desnoods wakkerschudden haha. Allebei veel Suc6 met bevallen.

Ik hoop zo dat ik niet over de 40 weken ga! Pffff

14. happymama

happymama Niet meer actief

klinkt toch wel hoopvol hoor .
    bij mij kwamen ze ook een beetje onregelmatig maar kreeg toch gewoon ontsluiting na een goeie warme douch zette t door , miss moet je dat even proberen
    s6

15. Loesje86

Heb net de vk gebeld, want had een afspraak staan. De weeen zijn afgezakt naar de 15min ongeveer. Ze zei dat de kans wel groot was dat het gewoon door ging zetten omdat ik 41weken ben. Ik moet dr om half 12 even bellen, dan komt ze even langs om te kijken. Zowiezo staat er voor morgenochtend half 9 een onderzoek in het zkhuis gepland. Ik hoop echt dat het weer op gang komt, ze zijn iig nog niet weggeweest :)
    Disney, heel veel sterkte!!! Ik hou het in de gaten en hoop dat het niet telang gaat duren bij je!!
    G89, jij ook heel veel sterkte!!!!

Ben benieuwd wie er nu eerder van ons bevalt, is wel erg spannend nu :)

16. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    @loesje: spannend meis! Hoop echt voor je dat het doorzet! En balen voor je man,die zit er natuurlijk ook erg naar uit te kijken maar kan zo weinig doen!

@g89: Heel veel succes in het ziekenhuis! Ik heb met 32 wkn in het ziekenhuis gelegen vanwege bloedingen en alle dames bij mij op de kamer werden ingeleid met gel of een ballonkatheter en zijn allemaal netjes de volgende dag bevallen. Vond ik wel raar om te zien trouwens omdat dat bij mij juist nog niet de bedoeling was!

Hier: goed geslapen, vanmorgen bij het afvegen na plassen veel slijm met wat bloed...zou dit iets kunnen betekenen? Nu heb ik de hele tijd na het plassen dat ik dat dus op mijn papier vind. Niet bij het plassen of zo....
    Hoop zo dat dat iets betekent!!! Hebben jullie hier ervaring mee?

17. Loesje86

Hier zijn de weeen zo goed als weg :( Heb even een potje zitte janken hoor! Ga nu maar even proberen te slapen. Een ding scheelt wel, lange bevallingen zit in de fam, dus dat is een troost...

@heppie: dat heb ik ook vanaf zondag. Waarschijnlijk delen van je slijmprop?! Zegt dus wel wat, maar niet zoveel...ik verlies nu nog syeeds bloed en dat is alleen maar goed zei mn vk.

Ben benieuwd hoe het met de andere meiden is?
    Ik heb morgen een afspraak in het ziekenhuis voor controle, hoop dat ze wat kunnen doen!

18. Loesje86

Oeii....we lezen hier helemaal niets meer....
    Zouden ze allebei al bevallen zijn? Ik hoop het voor ze!
    Hier zal het vandaag niet meer gaan gebeuren vrees ik...weeen zijn weggezakt naar 1x per uur ofzo. Khoop zo dat ze weer terug komen!
    Morgenochtend naar het ziekenhuis, ben benieuwd wat we daar te horen krijgen!

19. redchevy

redchevy Actief lid

23 aug 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    jeeeeeeeeeeeeeeeeej ik voeg me ook ff hierbij. Ben nu 40 weken precies. En als ik heel eerlijk mag zijn...... mag ie van mij nog een weekje blijven zitten:p

Hoef pas maandag naar de VK en dan gaan ze inwendig onderzoek doen om te kijken of er uberhaupt al wat speelt.

20. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Spannend he! Ik hoop ook dat ze beide aan het bevallen zijn!

@loesje: balen dat je weeen weg zijn. Ik wil ook ZOOO graag maar ik heb juist het idee hoe meer we het willen des te langer het gaat duren....

@redchevy: grappig dat jij nog graag een weekje wilt wachten! De meesten hier zijn het wel echt zat! Heb je daar een speciale reden voor?

Ik heb sinds vanmiddag geen slijm/bloed meer verloren, dus ik baal een beetje. Nu begin ik wel weer wat harde buiken werk te vertonen maar dat zijn echt geen weeen volgens mij.

Deel Deze Pagina