40 weken...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door JolienS, 12 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JolienS

JolienS Actief lid

30 aug 2013
    318
    0
    0
    Hahaha!!!!
    Mijn fietszadel en ik zijn geen vriendjes meer ;) Er zit echt iets in de weg zeg maar...

En JA ... blegghhh kan ook heel misselijk zijn met vlagen.

2. Fleur81

Fleur81 Actief lid

2 mei 2009
    281
    0
    0
    Parttime aan het werk en fulltime thuis ;)
    Zuid-Holland
    Wat een weertje he dames! Heel de tuin aangeveegd, opgeruimd en gelijk het konijnhok meegenomen. Ondertussen zit de 3e was er ook in! Ging alleen zitten om wat te eten en toen werd ik toch overvallen door de moeheid. Maar even pas op de plaats nu...

Lekker toch even dat momentje voor jezelf bij de kapper zo meteen pineapple. Na de bevalling zal je er denk ik wat minder snel aan toe komen.

Dat jullie ook last hebben van misselijkheid of je darmen zegt toch wel iets. Zal wel weer met verandering in de hormoonhuishouding te maken hebben.

Zaterdagnacht trouwens volle maan he! Maar met z'n alle massaal bevallen dan, haha

3. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Misselijkheid is hier ook van toepassing sinds zaterdag. Maar af en toe ook wel weer wat minder.
    Darmen rommelen idd ook aardig, zit soms wel 3x op toilet.

Ennuh idd zaterdagnacht volle maan dus kom maar op met zn alle ;)

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Fleur:
    jaa, dat is ook zo!! Volle maan :D

5. Fleur81

Fleur81 Actief lid

2 mei 2009
    281
    0
    0
    Zuid-Holland
    Niemand bevallen vannacht? :)

Hier alles nog steeds rustig, dus maar hopen op een klein weerwolfje dan ;)

6. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Nog 5 daagjes soo spannend begin m nu wel te knijpen.
    Maar goed kan altijd langer duren natuurlijk.

7. Fleur81

Fleur81 Actief lid

2 mei 2009
    281
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja spannend he, ik ben ook wel zenuwachtig hoor. Mijn eerst bevalling is met 41+4 ingeleid, hoop echt dat dit keer de natuur zijn werk doet.

8. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Wow daar moet ik niet aan denken..hier in rotterdam doen ze al vanaf 41 weken inleiden gelukkig.
    Maar hoop.inderdaad ook dat natuur gewoon zijn werk doet.

En is t nou beter om actief bezig te zijn of om lekker te ontspannen?

9. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Spannend meiden.
    Hier vannacht wakker geworden met enorme buikpijn, rugpijn en strakke buik.
    En echt zo'n laag onderin ongesteldheidsgevoel.
    Nu 39.4 dus ben er klaar voor :) hopelijk wil het wat doorzetten vandaag.

10. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Ik wissel beide een beetje af.. omdat het wat rommelt toch nog maar even wat wasjes draaien. NOu ja was zoeken zeg maar haha.. toch nog maar even bedden verschonen.

11. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Spannend! Het zou zomaar vandaag kunnen doorzetten ik zou lekker gaan rusten vandaag. En hoop voor je dat het doorzet en je kleine meid straks in je armen hebt

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Nope, nog geen actie hier :(

Lovelyme:
    Spannend! Hopelijk zet het wat door vandaag!

13. Fleur81

Fleur81 Actief lid

2 mei 2009
    281
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Lovelyme: spannend joh, klinkt alsof het niet lang meer gaat duren :) Hoop voor je dat het doorzet vandaag!

@Essie28: Volgens mij is het beter om nog enigszins actief te blijven, voor zover dat mogelijk is natuurlijk. Ik kan moeilijk stilzitten en heb ook een kleuter en 2 honden rondlopen, dus beweging genoeg ;) Maar het is ook belangrijk om goed uitgerust je bevalling in te gaan, dus ik zou gewoon goed naar je lichaam luisteren en het er van nemen nu je nog kunt rusten.

Fijne dag in iedergeval allemaal :)

14. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Bedankt allemaal!! Hoop het ook.. kunnen echt niet meer wachten. En ook grote broer wil heel graag zijn zusje zien.

Als het voor jullie ook zover is, heel veel succes!

15. JolienS

JolienS Actief lid

30 aug 2013
    318
    0
    0
    Yes! Er is dus iig gerommel bij 1 van de dames! :D

Hier niets :(
    Nu 40.2 ... zaterdag op zondag volle maan, dus dan maar? ;) Al hoop ik nog wel echt op vandaag! Vind dit zo een mooie datum. Dinsdag sowieso een afspraak om te strippen.
    Persoonlijk loop ik liever door tot 42 weken dan ingeleid worden. Voelt onnatuurlijk en ben echt allergisch voor het ziekenhuis :p
    Maar wat moet, dat moet. Kan mij er dus prima bij neerleggen als het toch moet...

Wat betreft activiteiten... De bakerpraatjes zijn wat dat betreft natuurlijk trap lopen en sex ;)
    Maar heb ook begrepen dat als je geestelijk niet ontspannen bent, je baby/placenta/lichaam het seintje voor de bevalling nog even op zich laat wachten.
    50/50 dus maar.
    Stofzuigen vind ik momenteel echt killing!!! Maar ja... Met ook hier een gezin met oa 2 hondjes moet het wel elke dag.

Zijn jullie ook elke dag zo vroeg wakker???

16. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik hoorde ook dat als je wordt ingeleid dat de weeen dan nog krachtiger zijn dan bij een natuurlijke bevalling..dus dat is ook minder. Maar persoonlijk ga ik wel liever voor inleiden haha zo erg graag wil ik bevallen.

Ik ben ook echt elke dag druk bezig ik probeer veel te lopen maar toen zei iemand je moet juist ontspannen dan komt de bevalling op gang dus ik snap t even niet meer.
    Ik heb het gevoel dat ik toch overtijd ga aangezien ik nergens last van heb vandaag.

Ben elke dag rond 7 uur wakker vreselijk! Het liefst slaap ik lekker uit maar ik ben gewoon klaarwakker.

17. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Hoop voor je dat je kleine zich het weekend aankondigd! Dat er maar veel volle maans kinderen geboren gaan worden hihi.

Slaap idd ook slecht de laatste tijd en vroeg wakker.. of als mijn zoontje een keer wakker wordt om te plassen ofzo daarna niet meer in slaap kunnen komen.

18. Growing

Growing Lid

28 sep 2013
    87
    0
    0
    Hoi dames, hier nog eentje die op knappen staat!
    Ben inmiddels 37+3w en heb al 2 strippogingen achter de rug. De eerste x deed het amper wat mr bleek wel al met 2-3cm rond te lopen en de 2de keer verloor ik behoorlijk wat vd slijmprop.

Ben het nog niet zo zat want ik geniet nog wel van de bolle buik en bewegingen maar ben wel erggggg nieuwsgierig naar de kleine.
    Ach we wachten het verder gewoon af !

Succes met de laatste loodjes!

19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    JolienS:
    Jaa, ben ook steeds zo vroeg wakker... klaarwakker!

Inleiden/strippen:
    Hier gaan ze niets doen ivm vorige bevalling wat is uitgelopen op een spoedkeizersnede... Ik zal dus echt moeten doorlopen tot 42 weken vrees ik :(

Growing:
    Jij bent al vroeg gestript dan?!

20. Fleur81

Fleur81 Actief lid

2 mei 2009
    281
    0
    0
    Zuid-Holland
    Verloskundige is hier net even langs geweest. Ben steeds enorm beroerd door mijn lage bloeddruk, maar het was vanmorgen wel heel erg. Inderdaad weer erg laag en waarschijnlijk ook een lage bloedsuikerspiegel, niet echt een fijne combi. Nog geprobeerd te strippen maar alles zit nog potdicht :( Ze vond het nog te vroeg om het over inleiden te hebben, maar ze wil me ook niet te lang zo door laten lopen. Mijn vorige bevalling ben is dus ook ingeleid en kan je vertellen dat het geen pretje was!! Nou was mijn dochter ook 56cm en 4100 gram bij de geboorte en een sterrenkijker, maar geloof nog steeds dat de weeenstormen etc door het inleiden zijn gekomen. Hoop dus echt dat deze kleine man snel uit zichzelf wil gaan komen!

Deel Deze Pagina