40 weken...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door JolienS, 12 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur81

Fleur81 Actief lid

2 mei 2009
    281
    0
    0
    Parttime aan het werk en fulltime thuis ;)
    Zuid-Holland
    Jolien: Van harte gefeliciteerd met je kleine man!! Wat heerlijk dat jullie hem nu de hele dag kunnen knuffelen. Ik wens je een hele fijne kraamtijd!

Sproetepetoet: Ik had het gisteren ook nog even opgezocht wanneer het nou volle maan is. Maar klopt dus toch dat het pas vanaf vandaag is :) Maken we vannacht nog extra kans :D
    En vervelend he die voorweeen, heb er ook veel last van. Of heeft het bij jou al doorgezet inmiddels?

Succes en sterkte meiden!

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ohhhhh, dan gaan we gewoon vannacht massaal bevallen! :D

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Heb trouwens ook al twee avonden voorweeën... op het moment dat ik dit typ ook! Hopen dat het misschien vannacht toch wat gaat doorzetten, gisteravond ook steeds steken maar niets doorgezet helaas. We zullen zien, dinsdagochtend moet ik sowieso naar de VK dus dan eens even kijken wat het plan is. ben dan 40+2

4. Estha

Estha Actief lid

12 nov 2008
    487
    4
    18
    Ik ben allebei de keren in het ziekenhuis bevallen met medische indicatie. Bij Elle begonnen de weeën rond 23:00 uur en gingen we rond 03:00 uur naar het ziekenhuis. Toen nog maar krap 2 cm ontsluiting. Weeënopwekkers gekregen en uiteindelijk is Elle rond 15:00 uur geboren.
    Bij Ise ben ik ingeleid i.v.m. zwangerschapsdiabetes met 38.3 wkn. Om 09:00 uur een tabletje gehad, zorgde voor ontsluiting, wel weer aan de weeënopwekkers en Ise is eveneens rond 15:00 uur geboren.
    Doordat de baby nu nog niet ingedaald is ben doodsbang dat mijn vliezen breken, dan moet ik namelijk gaan liggen en direct contact opnemen met het ziekenhuis.. Dan is nog even dweilen er niet meer bij, haha. Misschien dat dat mij zo zenuwachtig maakt...Terwijl er grote kans is dat de bevalling niet eens begint met het breken van de vliezen.

Inderdaad leuk dat jij ook zwanger bent van derde! Ik moet zeggen dat we even nieuwsgierig en zenuwachtig zijn als de vorige keren! Maar ook dat de tijd veel sneller gaat en ik minder heb genoten van de zwangerschap. Sowieso door zwaarte i.v.m. nog twee andere kids (optillen, geen tijd om te rusten overdag etc.) als door lichamelijk zwaarder (meer kwaaltjes: maagzuur, bekken, harde buiken...).
    En jij? Hoe oud zijn jouw andere kinderen?

Is het nog steeds aan het rommelen trouwens???

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Vannacht nog actie geweest bij sommige dames??
    Hier heeft de volle maan helaas niets geholpen, vandaag 1 dag overtijd...

6. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Bij mij ook niks geholpen. Wel een hele drukke baby kon er echt niet van slapen want de bewegingen zijn nu best pijnlijk.

7. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Helaas ook hier alles nog rustig.. uurtjes aftellen tot morgen dat ik voor co naar de vk moet.
    Hoop dat ze me willen helpen

8. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Oh spannend dit is je uitgerekende datum
    Wie weet komt.het vanavond ineens op gang..
    Ga je ook vragen of ze je willen strippen?

9. Cheryl86

Cheryl86 Actief lid

21 feb 2014
    314
    0
    0
    Ik ben ook vandaag uitgerekend maar er gebeurd nog niks.
    Wel was de baby gisteravond heel druk urenlang en ook meer harde buiken dan normaal maar dat heb ik zowiezo snel. Ging weg toen ik ging liggen en ukje rustig werd.

Mij was vorige week wel aangeboden om vandaag te gaan strippen maar als ze zich nog prima daarbinnen voelt dan kies ik ervoor om te wachten.

10. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

18 jul 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier geen gerommel meer en ook niks doorgezet.
    Gelukkig heb ik niet zoveel last van de voorweeën, net als bij de vorige trouwens.

Onze kindjes zijn 4 en 6 jaar, dus het is allemaal alweer wat langer geleden. Ze verheugen zich enorm op de komst van de baby.
    Ik heb behalve hele erge misselijkheid in het begin echt weinig kwaaltjes gehad deze zwangerschap. Beetje last van bekken af en toe en soms maagzuur, maar allemaal goed te doen. Dus ik mag echt in mijn handjes knijpen. Ben wel moe , maar ja dat hoort er gewoon bij en zal bovendien na de komst van de baby niet anders worden vrees ik;) Maar mis inderdaad wel een lekkere lange middagdut die ik de eerste twee keer wel altijd had aan het eind van de zwangerschap.

Ben ook wel weer superbenieuwd hoor, ook al is het de derde...
    Op een bepaalde manier blijft het ongelofelijk dat er een echt levend mensje in je buik zit die straks gewoon OP je buik ligt!!!
    Ik begin nu toch wel steeds ongeduldiger te worden....

Wat betreft dat breken van die vliezen en dan meteen moeten liggen (en dus niet nog even snel wat aan kant maken in huis) snap ik inderdaad wel dat dat je zenuwachtig maakt Estha, dat zou ik ook hebben, ook al is die kans inderdaad maar heel klein.
    Bij hoeveel weken is Elle geboren?

11. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Ja idd.. zou het fijn vinden als het spontaan zou beginnen maar als er morgen nog niks is wil ik het wel vragen ja.

Net wel slijm verloren toen ik naar de wc ging, nog niet een hele grote prop maar toch.. wie weet is dit wel het begin.

12. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ja dat zou best een begin kunnen zijn ..
    Ik word ook.morgen gestript dus ben benieuwd

13. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Ja idd.. maar ja denk al een paar keer owh misschien begint het nu wel dus durf er niet te veel op te hopen.
    Net buiten een potje gevoetbald omdat mn zoontje dat graag wou dus ach wie weet helpt dat hihi.

Succes morgen!! Mag je al een beetje optijd naar de vk? Ik pas om 17.00 maar anders werd het pas donderdag dat ik kon komen.

14. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    ja ik snap wat je bedoeld maar t kan niet lang meer duren voor jou..heb je gevoetbald? Soo wat actief haha dat kan ik echt niet meer..

Ik mag 12:50uur dus redelijk op tijd. Maar ik voel vandaag al de heledag rare steekjes in me buik en de baby beweegt superveeeel wat my harde buiken oplevert. Hoop dat t vanavond al op gang komt maar ik verwacht niets.

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Spannend meiden!

Ik moet morgenochtend ook naar de VK, ga ook vragen of ze me eventueel wil strippen... Begin het nu echt wel een beetje zat te worden!

Ik mag om kwart voor tien al! Lekker vroeg, dat scheelt :D

16. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik.zou het zeker even vragen hoor wie weet beval je morgen al dankzij het strippen..en je mag ook lekker vroeg dus beter nog.

17. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Nou ja echt voetballen.. beetje overtrappen en af en toe er wat achter aan rennen ;) maar na een kwartiertje was ik het echt wel zat hoor. Maar hij genoot zo en hij moet ook zoveel inleveren omdat ik niet zoveel meer kan als dat hij altijd gewend is.
    Als je dan dat stralende koppie ziet maar even op je tanden bijten ;)

En heel veel succes bij de vk of zelfs al eerder met een bevalling :)
    !!

18. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ahh wat lief lekker samen voetballen met mama..is ook wel leuk voor hem.
    En jij bent lekker in beweging.

Dank je wel..ik laat morgen weten hoe t is gegaan als et inderdaad al niet is begonnen..aangezien me buikpijn wel echt blijft hele rare pijn dit..

19. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Essie, ben benieuwd hoe het met je gaat, hoop natuurlijk dat je buikpijn heeft doorgezet en dat je nu van je prinsesje mag genieten.

20. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ach was het maar waar zodra ik in slaap val dan gaat de buikpijn over. Wel echt een rotnacht gehad telkens wakker worden en was om 6 uur al klaarwakker. Misschien maak ik me toch teveel druk over dat strippen stel dat ik geen ontsluiting heb stel dat ze het opeens niet wil doen..wordt echt gek van mezelf soms.

Deel Deze Pagina