Hoi allemaal... Ik ben vandaag 40 wkn zwanger, sinds gisteren heb ik last van harde buiken met kramp onder in mijn buik...vandaag heb ik een beetje bruinige afscheiding....kan iemand mij helpen of dit normaal is? HELP? Liefs van Diddl
Ja heel normaal zelfs! Dit heet 'tekenen'. Bizar woord he? Soort bloederig slijm en het is een teken dat de bevalling gauw zal beginnen! Spannend hoor! Oh ja overbodig te zeggen waarschijnlijk maar als het echt helder rood bloed is en meer dan een klein beetje moet je natuurlijk gelijk je vk/gyn bellen... Succes!
Hoi Nee hoor ben nog niet aan het bevallen, had gisteren de hele dag door krampen, leken op voorweeen, maar vannacht niks meer ....toen moest ik vanmorgen de grote boodschap doen en toen had ik daar een geel/bruinige slijmprop... dus het begin is er ...nu heb ik wel weer wat krampjes het zou toch wat zijn als het nu een beetje doorzet! Hoe gaat het bij jullie?
Is toch wel heel erg spannend allemaal... Als ik jou was, zou ik proberen vandaag goed te rusten. Zetel op, filmpje op, beetje doezelen... Ben je alvast uitgerust.
Ik heb vannacht ook goed geslapen gelukkig vandaag wel krampen hoor die erger zijn dan gisteren...maar verder niet het gevoel dat het doorzet ....jammer maar helaas... wat denken jullie zou het nog lang duren?
ik denk het niet... Bij Tisse heb ik 2 avonden zo'n krampen gehad en de derde avond zette het door. Je hoort wel eens van vrouwen die lang voorweeën hebben, maar ik denk dat als je je slijmprop al hebt verloren en al bruinverlies hebt, het echt niet lang meer duurt. Hopelijk is het waar jij woont wel iets koeler als hier... Want in zo'n weer met een hoogzwangere buik. Oehoe! Goed dat je nog goed kunt slapen...
nou het is hier niet echt cool hoor....maar we hebben een ventilator...heerlijk is dat.... Die voorweeen he....zijn die heel onregelmatig, weet jij dat? want dat heb ik namelijk maar ze doen wel een beetje pijn...
Ik zou je verloskundige even bellen voor de zekerheid. Ik heb namelijk ook anderhalve dag gedacht dat het voorweeen waren. Onregelmatig wel wat pijnlijk maar niet erg ofzo. Ze kwam controleren en bleken het dus echte weeen te zijn maar niet sterk genoeg om de bevalling goed op gang te brengen. Ik kon dus na het breken van de vliezen rechtstreeks door naar het ziekenhuis.
Heb gister de verlosk. al gebeld, want toen had ik ook pijn in mijn buik en ook gekleurde afscheiding....dus als het erger nu wordt zal ik wel bellen maar als het zo blijft dan bel ik nu niet misschien maandag ofzo...ik moet dinsdag weer naar het ziekenhuis..... Me vliezen zijn nog niet gebroken dus het kindje zit nog goed....we zien het wel even aan....
Ok ik wist du niet dat de vk al was geweest vandaar dat ik er over begon. Ik hoop voor je dat de bevalling snel komt en dat je je kindje snel in je armen hebt.
Mijn vk zei dat ik het verschil tussen echte weeën en voorweeën kon zien door een ontspannend bad te nemen. Ik had met Tisse ook een keer gebeld en toen waren het dus voorweeën en toen gaf ze me die tip. Een bad met lavendelolie en dan proberen te relaxen. Voorweeën zakken dan af en het echte werk zet door. Groetjes, Saartje
Hoi, Nou ik ben dinsdag 29 juli bevallen van een prachtig mooi kereltje. Hij luistert naar de naam Dylan. Hij is gezond, woog bij de bevalling 4195 gram en was 54 cm lang. Hij doet het onwijs goed, laat ons de nachten bijna doorslapen, heerlijk.... Dinsdag, zijn mijn vliezen gebroken door de verloskundige omdat de weeen niet wilde doorzetten. Dylan had gepoept in het vruchtwater ...dus we moesten naar het ziekenhuis ik was daar om 1 uur in de middag en om 5 uur is hij geboren...het was wel een heftige bevalling maar dat kwam meer doordat de weeen heel kort op elkaar waren...Maar het is gelukt en met resultaat... Groetjes van mij
Van harte gefeliciteerd met jezoon. EN lekker dat hij je nu al lekker laat slapen. Veel plezier en geluk met hem nu en e in de toekomst.
een hele dikke proficiat! Je liet ons wel lekker lang in spanning zitten... ik was dagelijks aan het zien of je al niet terug gereageerd had... Maar je hebt gelijk hoor, lekker genieten van je kleine knul!