Hoi Dames, Ik dacht, misschien is er met mij een nieuwe lading dames die aan de laatste tien weken zijn begonnen?! Ik was 6-12 30 weken, nu dus 31+1. Zien jullie op tegen de bevalling of juist niet? Ben je er al helemaal klaar mee of gaat het je veel te snel?
Dat gaat de goede kant op dus! Ik vind het ook hartstikke spannend! Maar heb er ook wel zin in, aangezien de hele zwangerschap nogal gepaard is gegaan met heel vele gedoe. Ik heb er ook niet echt van kunnen genieten en ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee! Maar nog 9 weekjes dus zal het voorlopig toch nog even uit moeten zitten hihi!
@mimime Ik begrijp zoooooooooo wat je bedoeld hier nog 1 met een zwangerschap die niet over roosjes ging/gaat helaas alle kwaaltjes die je kan hebben , heb ik of heb ik gehad , van mij mogen deze 8 weken lekker snel voorbij gaan maar wat leuk dat je een meisje krijgt! Hoe voel je je veder nu ? Xxx
Ja vervelend he? Net begon hier met een blindedarmontsteking en overlijden schoonmoeder (6,5 week zwanger) En vanaf het begin 24/7 kotsen, met 13 weken nog een week opgenomen omdat ik zo uitgedroogd was. Daarna nog een paar ziekenhuis bezoeken, verschrikkelijk moe de hele tijd, maagzuur om gek van te worden, rug, bekken, naja verzin het maar hihi Op dit moment heb ik griep, dus alles doet zeer, ik hoest me kapot en zit vol met snot. Hopelijk gaat dat snel over. Ben nog steeds ontzettend moe. Wel kijk ik erg uit naar de kerst, gaan daarna nog een paar dagen weg, 6 januari geregistreerd partnerschap en 17 januari een fotoshoot, dus er komen nog hele leuke dingen aan!! En daar probeer ik me maar op te focussen!
Jeetje , heftig zeg allemaal ik stelde me altijd voor van : oooooooooooh zwanger zijn dat doe je wel even , bij mij begon van af week 8 t/m 24 gemiddeld 12x perdag spugen ben daar echt heel erg ziek van geweest , later bleek ik zwangerschap suiker te hebben maar dat is nu onder controle, nu inmiddels de "laatste loodjes'' en ben ik eigelijk alleen maar moe , pijn in me handen en voeten (vocht) en kan ik niet meer slapen........... had me het heel anders voor gesteld dus kan ook echt niet wachten tot me kereltje er is ! ik heb 21-12-13 een Foto shoot ! en dan de feest dagen dan gaat het al opschieten en hoop ik eind januari begin februari me kereltje in me armen te kunnen sluiten
Welkom Lies!! Hoe is het bij jou op het moment? En Mommy, dat klinkt net als hier! Ik dacht altijd dat zwanger zijn echt fantastisch zou zijn! Heb er echt moeite mee gehad om daar afscheid van te nemen, van dat idee! Nu gaan we lekker op naar de laatste weken, misschien kunnen we daar toch nog wat bijzonders van maken! Slapen gaat hier nog zo-zo, mag nog blij zijn zo te horen (de laatste paar nachten hoestend en proestend uitgezonderd hihi) Zijn jullie er al helemaal klaar voor? Ik ben rustig aan aan het wassen en heb vandaag alle hydrofieldoeken enzo gestreken . Geen zin om het op het laatste moment te doen dus ben maar vast begonnen hihi!
Og ja klachten alom! Sta op het punt naar het zkh te gaan voor toch maar weer een controle wegens bloed :/ de rest van de waslijst klachten zal ik achterwegen laten, haha. Maar inderdaad het idee van zwanger zijn is mooier dan de realiteit soms. Ik hou me altijd voor dat het voor een zeer goed doel is dus zolang de baby ok is, ik het ook nog wel even volhoud. Werken jullie nog? Alles gereed?
Mag ik ook mee kletsen/aftellen?? Vandaag precies 30weekjes dus vind het wel leuk me aan te sluiten bij een nieuw groepje Ik ben ook echt aan het aftellen begonnen want ben er stiekem wel klaar mee heb HG en heb nog steeds medicijnen tegen de misselijkheid/spugen ik slaap steeds minder en ben gewoon constant moe!!
@lies, gaat bij jou dus ook al zo soepel . Ben je nog in het zkh geweest? Wat kwam eruit? Tuurlijk is het doel het belangrijkste! Maar ik had me de weg iets mooier voorgesteld hihi! Ik werk al heel lang niet meer helaas, ik heb ME en Fybromyalgie. Verder is bijna alles wel klaar, ben aan het wassen, dat gaat rustig door, en voor de kerst wel klaar denk ik. (Beetje ophangruimte tekort en geen droger, dus gaat beetje bij beetje!) Nog wat kleine dingetjes kopen, zoals onderbroeken waar die kraamlappen in passen. @miffy; welkom!! Slapen wordt hier ook al wat moeizamer, zeker de laatste nachten! En wat naar dat je nog steeds last hebt van HG! Ben echt zo blij dat dat bij mij op een gegeven moment een beetje weg is getrokken!
@mimime , hahaha ik heb alles vorige week gewassen ..... vraag me niet hoe 3 wassen en THANK GOD heb ik een hele lieve 2ling zus die gek is op strijken dus die liet ik even los gaan met me baby kleertjes ahahaha !!!! voorde rest nog de laatste dingentjes ophangen en is alles klaar !!! @Lies , Oeiiii dat klinkt niet best hou je ons even op de hoogte ? ik werd vanacht wakker met roze slijm verlies , kan door hoesten komen of de slijmprop die los gaat laten ! @miffy HALLOOOO WELKOM, Spannend nog 10 weekjes!!!! vervelend dat misselijk zijn en spugen dat heb bij mij extreem tot 24 weken geduurd , en nu ben ik alleen maar moe en slaap ik slecht , en me bekken voelt ook erg moe omdat me knulletje al zo goed als ingedaald is en dat voel je helaas ...........
oooh jullie zijn ook zo misselijk geweest?? niks aan he?? het is nu wel minder hoor, maar spuug wel nog regelmatig en 2wekjes geleden wel nog in het ziekenhuis moeten bijtanken vanmorgen ook dochters bedje onder gespuugd toen ik haar eruit zou halen, voelde me zo lullig verder gelukkig weinig kwaaltjes op het slecht slapen na
Zo! Met ons hier alles ok. De baby merkt er helemaal niks van gelukkig! Waarschijnlijk is/was het iets van een niersteen. Het is nu voornamelijk afwachten en hopen dat het niet erger word. Het is zo moeilijk nu te bepalen welke klachten nou puur en alleen onschuldige zwangerschapsklachten zijn en welke niet.
Voor mij ook de laatste 10 weekjes! Wat gaat een zwangerschap snel zeg Kmerk dat ik t nu wel zwaar begint te worden Voor de bevalling heb ik nu al een gezonde spanning. Zijn er meiden die al hun vluchtkoffertje hebben gepakt? Kben er nu wel langzamerhand mee aan het beginnen. Misschien iemand een tip (buiten de standaard lijstjes) wat je echttt mee moet nemen in je vluchtkoffer? Mijn tip: Vaseline voor de droge lippen van t puffen
Ik meld me hier ook @miffy meid ben je nog zo beroerd joh...arme jij Goede tip van die onderbroeken kopen voor die charmante kraamverbanden lol!!
Hey mamadeluxe, ja nog steeds misselijk, red jij het allemaal nog een beetje?? Lies, fijn dat alles goed was met de baby enz!!
ooooh vluchtkoffer, uuuuhm, ik heb alleen vast een bigshirt voor de bevalling klaar liggen eigenlijk verder mijn onderbroeken voor na de bevalling vast opgezocht, voor dat sexy kraamverband Namen, Ja gelukkig hebben we de namen nu wel klaar, ik raakte er al lichtelijk van in paniek dus was blij dat we de eerste naam hadden, en nu sinds paar daagjes ook de 2e naam erbij