hoi meiden, hier gaat alles nog goed, leuk om jullie te volgen. ik zal niet zoveel schrijven. ik merk dat ik zp erg associeer met de medische molen (omdat ik in die jaren dagelijks berichtjes bekeek) en dat maakt dat ik schrijven steeds voor me uitstel en er vaak simpelweg geen zin in heb. sorry daarvoor. neemt niet weg dat ik jullie allemaal een goede zwangerschap en een prachtige baby toewens!
Hallo allemaal,ik wil graag met jullie meeleven en praten hier. Wat fijn dat dit forum er is. Ik ben zelf net 41 en zwanger van mijn derde kindje. Ik heb al een zoon van 16 en dochter van 10. Nu zwanger van mijn nieuwe vriend van mijn derde wondertje.
Gefeliciteerd en welkom Arni bij de zwangere club van 'oudere' meisjes Spannend allemaal weer hè? Voel je je goed of last van kwaaltjes?
Hoi Kari,wat leuk zo snel een reactie dankjewel. Ja ik voel me best goed hoor alleen hele opgezette borsten en beetje moe maar valt best mee allemaal. Het is wel weer spannend allemaal hoor. Ik heb 16 juli mijn eerste afspraak bij de vk staan. Hoe gaat het met jou ? Heb even teruggelezen en wat vervelend voor jou met de echo meid ! om moedeloos van te worden...
Hoi Arni, fijn dat je je goed voelt! En dat je al snel je eerste echo hebt... Nog steeds geen echo gehad en inderdaad om moedeloos van te worden, het huilen staat me nader dan het lachen, vooral omdat ik alle onderzoeken wil ondergaan...en de tijd dringt... De verzekering heeft me inmiddels wel in het gelijk gesteld, gaan alles vergoeden maar moet een briefje hebben van een gyneacoloog waarop alle onderzoeken opstaan die ik nodig heb. En daar zit ik nog op te wachten, de gyn zou het over faxen naar de verzekering maar heeft dat gewoon nog niet gedaan.... Dit is typisch spanje, niets gaat hier goed.....zucht....
Kari,ik weet idd dat in spanje alles erg lang moet duren,maar zo te zien ben je nu gelukkig een eind op weg. Hoop voor je dat het nu bijna zover is ! Nee ik krijg 16 juli nog geen echo maar een soort van intake gesprek en dan krijg ik een brief mee om een afspraak te maken voor de eerste echo. maar blijft spannend .
Welkom Arni! Ik ben zelf dit topic gestart, word zelf volgende maand 43 dus ben één van de jonkies hier Wat mooi dat je een nieuwe start zo kunt maken met je vriend. Heeft hij al kinderen of is het voor hem nieuw? Mijn vriend heeft een, :x op papier :x , volwassen zoon.... Hij heeft wel aangegeven dat hij dolgraag een broertje of zusje wil maar we hebben hem al maanden niet gezien. Druk met uitgaan, vrienden, je kent dat wel. Hoe kijken jouw kinderen er tegen aan? Oh en je moet nergens antwoord op geven hoor! Interesse en nieuwsgierigheid liggen soms dicht bij elkaar maar ik ben echt geïnteresseerd in jullie achtergrond. Want het is toch niet niks; besluiten op deze leeftijd nog aan een zwangerschap te beginnen. Ik heb maandag de 20 weken echo, spannend, leuk, meisje/jongen? Kari; hoop voor jou dat je ook snel een echo krijgt, wordt wel tijd zeg! Eekhoorn; ik heb mijn klachten maar ergens anders op het forum gezet , hoop dat je snel van het idee van het medische af bent maar is ook lastig met ons oude meisjes. Hoe is het met de rest???
hoi mamemi,bedankt voor je berichtje ! en nee hoor ik vind het juist fijn dat je wat van mij wilt weten en ik vind het fijn om te vertellen. Mijn vriend is 10 jaar jonger als mij (31) en hij heeft een dochter van 9 maanden.Hij ziet haar om het weekend dus zij is nog te jong om dit mee te maken. Wij hebben zo een goed gevoel met elkaar en wilden heel graag nog een kindje van ons samen. maar omdat ik niet meer de jongste ben hebben we besloten om eraan te gaan werken en nu na 3 rondes was ik zwanger en we zijn zooo gelukkig.Mijn kinders weten het nog niet ik wil het gaan vertellen als ik rond de 12 weken ben maar mijn dochter van 10 zal helemaal happy zijn en mijn zoon hoop ik ook. Wat heb jij voor reacties gekregen op je zwangerschap ? Ik zie dat jij bijna je 20 weken echo hebt !!! Dat is geweldig ! Wil je graag weten wat het wordt ? En hoe voel jij je nu ?
jippie een bejaardenclub!!! hoi ik ben 6 weken en 3 dagen zwanger, ben 40 jaar, en dit word mijn 2e kind heb al een knul van 10 jaar. krijg maandag tweede echo om te kijken of het hartje al klopt, blijf onder controle i.v.m. medicijngebruik. grt pietsie
Meiden, hier even een droevig bericht.... Heb net eindelijk de eerste echo gehad...en het was niet goed.... Een missed abortion, het vruchtje is zo rond de 8 weken gestopt met groeien.... Moet het nog even laten bezinken, had er wel rekening mee gehouden, omdat ik zo´n 10 jaar geleden ook een missed abortion heb gehad. Aan de andere kant een teleurstelling omdat ik aan de veilige kant dacht te zitten met ruim 12 weken zwangerschap. Heb net Cytotec ingebracht en hoop alles snel achter de rug te hebben... Ga mijn banner even weghalen... Hoop jullie niet ongerust te hebben gemaakt maar wilde het wel even laten weten. Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe en een mooi kindje en zal af en toe nog even komen spieken om te kijken hoe het met jullie gaat.
Hallo Pietsie wat leuk gefeliciteerd ! wat gezellig weer een bejaarde erbij hoe is het met je heb je last van kwaaltjes ?
:x Verd*rrie Kari! Da's nu precies de reden waarom ik vond dat ze bij ons oudjes snel moeten handelen. Mijn overkwam hetzelfde na 14 weken. Ik wens je heel veel sterkte toe met dit verlies, je blijft hier altijd welkom! Zorg goed voor jezelf!!!
Pietsie, van harte welkom! Zoals je ziet is dit een ups en downs topic. Toch maar vertrouwen hebben dat het goed komt, deze keer of de volgende, voor ons allen! Ik ben voor de derde keer (14 wk, 5 wk en nu dan eindelijk...) zwanger en ga zaterdag de magische (voor mij althans) 20 weken grens halen. Het kan dus écht! Vind het moeilijk om zo over het verdriet van een ander heen te jubelen maar wil ook niet dat we hier met zijn allen gaan sikkeneuren. De meiden die een verlies mee gemaakt hebben gaan daar allemaal weer anders mee om en vaak zie je ze later hier, of ergens anders op het forum, gelukkig weer verschijnen. Zelfs de vintage ladies
Dank je wel MaMeMi, jeetje jij ook bij 14 weken...vond 12.2 weken al laat om erachter te komen. Maar goed alles gebeurd met een reden en we blijven positief ( wel moeilijk na een nacht afgezien te hebben met de Cytotec pillen ). Jullie allemaal genieten nu, de meeste zwangerschappen lopen nog altijd goed af , ook onder de 'oude' meisjes
He meiden, ik kom ook weer eens even buurten. Ik ben nog steeds heel moe en misselijk en ik heb nergens puf voor. Bij mijn dochter ging ik me pas bij 16 weken me weer beter voelen dus nog even een paar weekjes door bikkelen. Vandaag de nekplooimeting gehad en alles zag er goed uit, we hebben een kans 1:1260 Waar we wel heel blij mee zijn. We gaan ook geen vervolgonderzoek meer doen. We hebben ook weer heerlijk naar ons kleintje kunnen kijken, het was lekker aan het rond springen en druk met de handjes zwaaien, ik ben weer helemaal verliefd. @ Arni, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. leuk dat je zwanger bent van je 3e kindje. Ik ben heel benieuwd hoe jouw kinderen gaan reageren. Wij hebben een dochter van bijna 2,5 maar ze heeft nog niet door dat er een baby in mama's buik zit. Maar we hebben gelukkig nog even om haar duidelijk te maken dat ze een broertje of zusje krijgt @ mamemi, spannned weer de 20 weken echo. Ja, willen jullie weten wat het wordt? Heb je een voorgevoel? Wij willen het ook weten, mijn vriend vroeg zelfs vandaag al of je al wat kon zien aan de gyn. hihi... hij moet nog even geduld hebben. We hebben wel rond de 16 weken een pret echo en hopen dan het geslacht te kunnen zien. Mijn vriend denkt een jongen en ik heb het gevoel dat het weer een meid is, we zullen zien. @ Pietsie, welkom en gefeliciteerd.
Wat fijn dat het goed gaat Vrouwtje! Ben eerlijk gezegd toch altijd weer blij als ik hier even iets van iemand hoor. Stilte kan eng zijn Tja, wij hebben het vanaf het begin over zij en haar. Op Koninginnedag kreeg ik op de rommelmarkt een hele zak kleertjes voor een meisje. vriendlief stralen, die zag het als een teken. Een meisje zou voor iedereen nieuw zijn; mijn vriend heeft een zoon, mijn ouders/broer een (klein)zoon. Vandaar stiekem voorkeur. Voel me daar wel eens schuldig over, alsof een jongetje geen geschenk zou zijn. Maar mochten we dat nieuws maandag krijgen zijn we ook zo omgeschakeld denk ik. Wens is toch een gezond en blij kindje Al heel wat als je ziet wat ik, en de meesten hier, voor eerdere ervaringen hebben. Morgen dan echt 20 weken, jippie
Vrouwtje 72, wat fijn dat alles goed is en dat jullie je wondertje weer even zagen. Ik geniet er ook altijd zo van om dat kleintje weer te zien. Ik hoop dat ik snel mijn eerste echo ga krijgen. Mamemi Veel succes morgen met de 20 weken echo ! spannend !
@ Mamemi, succes vandaag bij de 20 weken echo. Ik ben benieuwd of je voorgevoel het juist heeft. Ik had bij mijn dochter bij de eerste zwangerschapstest al het gevoel dat het een meisje was, mijn gevoel klopte ook. Nu dacht ik eerst een jongen maar hoe verder ik in mijn zwangerschap kom, hoe sterker het meisje gevoel wordt. Ik ben ook erg benieuwd, nog een paar weekjes geduld hebben. @ Arni, Heb je nog geen echo gepland? Wanneer ga je er voor bellen? Ik hoop dat je snel naar de kleine mag kijken