40+ zwangeren?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MaMeMi, 21 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arni

arni Lid

27 jun 2013
    35
    0
    0
    dordrecht
    Vrouwtje72,ik heb volgende week dinsdag mijn eerste afspraak bij de vk en dan maakt ze een afspraak voor een echo,dus nog even afwachten. Hoe gaat het verder met jou ?

2. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even heel ego; gisteren een hele mooie dag gehad! Beetje, :) erg, zenuwachtig voor de echo maar onterecht. Kindje zag er prima uit, alle metingen oké. Ontzettend gelachen om allerlei capriolen die ons prulleke maakte, kontje in de lucht, uitgebreid gapen en uitstrekken. Zo mooi om te zien! En als kers op de taart;

Wij krijgen een meisje! :):):):):):)

Na de echo lekker wezen shoppen, een heerlijke boswandeling gemaakt en daar ook op een terras gegeten. Super superdag om nooit te vergeten!

3. arni

arni Lid

27 jun 2013
    35
    0
    0
    dordrecht
    Mamemi,wat geweldig !!!!!! Ten eerste dat alles prima is en dan ook nog een meisje !!!!!:):):) Wat een heerlijk nieuws !! Geniet ervan ;)

4. Isabel69

Isabel69 Lid

27 apr 2007
    67
    0
    6
    Vrouw
    *breekt even in* @mamemi wat een super nieuws! Geweldig voor jullie. Gefeliciteerd!!!:):):)
    * breekt weer uit*

5. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Geweldig nieuws MaMeMi!!!
    Een meisje is zóóó leuk!
    Nu lekker shoppen en genieten, het gaat zo snel.

6. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo richting ouders (net terug van vakantie) om hun het nieuws te vertellen :) natuurlijk met toepasselijk cadeautje. Dus blijft een beetje feest hier. Andere aanstaande opa heeft gister het kamertje verder geverfd en is nu klaar. De meubeltjes kunnen in elkaar en op hun plek :). Begint er op te lijken....

Kari, Isabel hoe is het met jullie? Ik blijf aan jullie denken hoor, ook al loop ik in een roze wolk rond. Ik blijf me heel goed bewust dat het, weer, anders, had kunnen lopen en weet dus wat jullie doormaken.....

7. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Het gaat hier goed hoor, de behandeling is goed gegaan en toch wel meegevallen, maar verdrietig blijft het natuurlijk wel.

Blijf jij maar lekker op je roze wolk hoor en geniet ervan!
    Ik weet hoe mooi het is om een dochter te hebben en gun jou dat ook van harte.

Kom gewoon af en toe even kijken hoe het met je gaat en met de andere meiden natuurlijk.
    En wie weet meld ik me binnenkort wel weer aan met goed nieuws....

8. arni

arni Lid

27 jun 2013
    35
    0
    0
    dordrecht
    Lieve meiden hoe gaat het met jullie ?
    Ik wilde even vertellen dat ik volgende week donderdag een eerste echo krijg en dan kunnen we zien of het hartje klopt , pff kan niet wachten. Ik ben wel heeel moe ik lijk wel 80 haha hebben jullie daar ook last van (gehad) ???

9. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgende week donderdag, dat schiet op! Hou ons op de hoogte.
    Hier wel wat last van de warmte d.w.z. lekker dikke pootjes aan het eind van de dag en wat (nog :x) minder slapen. Maar ach,
    Ga zo maar vroeg op pad nu het nog redelijk koel is.
    Basis kamertje is zo goed als klaar, da's wel lekker. Spullen lekker in de kast i.p.v. al die losse dozen en tasjes. Weer een beetje bewegingsruimte in andere kamers :)

10. arni

arni Lid

27 jun 2013
    35
    0
    0
    dordrecht
    Mamemi,wat fijn dat het kamertje voor jullie kleine meisje al zo goed als klaar is. Gaat alles goed verder met je ?
    Ik zou gisteren de eerste echo hebben gehad maar de afspraak is verzet omdat degene die de echo zou maken ziek was :( dat is balen joh als je ervan uitgaat dat je eindelijk kan zien of het hartje klopt. Maar we hebben een nieuwe afspraak dinsdag 30 juli . Een heel fijn weekend !

11. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel mij zeer sexy met mijn olifantenpoten :) en slaap weinig maar wie niet bij die hitte :(
    Wat balen van die echo zeg maar gelukkig ook zo weer dinsdag. Ben echt benieuwd en hoop zo dat alles goed is! Zie hier veels te vaak verdrietig nieuws verschijnen.
    Hier in het Brabantse lekker spookweer gehad dus lekker even afgekoeld hier ;) maar voor hoe lang?

12. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Hallo, Ik ben vorig jaar oktober op mijn 43ste moeder geworden van een dochter en sinds vandaag weet ik dat we hopelijk in april 2014 ons gezinnetje compleet gaan maken.

13. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom River! In ieder geval van harte gefeliciteerd met deze eerste stap op weg naar jullie wens.
    Ik word komende maand 43 en zal dan ook voor het eerst moeder worden op mijn 43e. Voel je vrij hier een en ander te vertellen of lekker mee te lezen.
    ;) wij oudjes zijn niet dagelijks actief hier maar zeker geïnteresseerd in elkaar :)

14. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Gelukkig ook maar, want een hele actieve groep zou ik denk ik niet eens aankunnen haha.

15. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Hallo,
    Ik ben 41 en weet sinds vorige week dat we volgend jaar ons derde kindje verwachten. Dan ben ik 42.....
    Mijn vorige zwangerschappen en bevallingen zijn allemaal moeilijk met ernstige complicaties verlopen, dus ik zie erg tegen de bevalling op, maar ben heel blij dat ik zwanger ben en ga met volle teugen genieten..... En de bevalling is, als alles goed gaat, pas over 7-8 maanden!

16. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Gefeliciteerd Siri. Ik had ook niet echt een doorsnee bevalling, eindigend in een spoedkeizersnee, maar voorlopig eerst maar genieten van misselijk worden en opgezette voeten etc.

17. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Siri,
    Wens voor jou dat het deze keer allemaal wat minder moeizaam mag gaan!

Hier echt geen enkels meer te bekennen. Loopt niet echt lekker maar ach ;) weer een teken dat ik een normale zwangere ben :D

18. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Ha ha, ja dat vocht ken ik nog..... staat zeker erg charmant in die makkelijke schoenen.....;)

ik heb andere- 'luxe' problemen.... heb namelijk (nog) helemaal geen kwaaltjes, terwijl bij mijn vorige 3 zsen mijn lichaam en ik het even niet zo goed met elkaar konden vinden..... en nu voel ik me net zo als anders, en denk dus soms dat die antieke eicellen van mij vast over datum zijn en binnenkort uitgestoten gaan worden...... maar ach volgens mij is iedereen onzeker in het begin.... maar hoe raar het ook klinkt....maar een teken van je lichaam dat er wat aan de gang is is toch wel heel geruststellend!

19. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Dat klinkt helemaal niet raar hoor. Bij mijn vorige zwangerschap werd ik met 11 weken 1 keer een beetje misselijk. Toen was ik helemaal blij, eindelijk een signaal dat ik zwanger was. Ik heb vanmorgen al even flink de wc geknuffeld en alhoewel ik er erg tegenop zie dat ik misschien weken misselijk ben was ik toch ook wel een beetje trots.

20. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik had ook mega enkels en voeten de vorige zwangerschap. Kon alleen maar slippers aan of uggs van de action:$.

Deel Deze Pagina