wie ervaring natuurlijke bevalling na keizersnee???

Discussie in 'De bevalling' gestart door wonderbaby2, 27 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby2

10 apr 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames

ik ben heel erg benieuwd hoe lang het duurt bij een tweede bevalling
    na de eerste een keizersnee, ik bedoel dan hoeveel uur ben je
    bezig geweest tot je de kleine in je arme had ;)

2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik heb er geen ervaring mee maar een vriendin van me wel. Zij had eerst een keizersnee en is daarna vaginaal bevallen van de tweede. Haar weeën begonnen 's nachts (weet niet hoe laat) en om 10u was ze bevallen van haar zoontje. Het ging vrij snel dus.

3. wonderbaby2

10 apr 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is positief nieuws hihi ik had altijd het idee dat als de eerste
    niet door het geboortekanaal is gekomen, dat je dan de tweede kindje
    als eerste kindje moet beschouwen kwa tijd dat je bezig bent ,-)

zijn er nog meer dames met ervaringen van hun zelf of iemand anders?

4. wonderbaby2

10 apr 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    veder helemaal niemand ervaring? ?

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.279
    17.157
    113
    eerste was een keizersnede (niet willen indalen, weeën niet sterk genoeg, vruchtwater gepoept).
    tweede vaginaal: 1,5 dag voorweeën voor het echt doorzette, toen was het met 7 uurtjes gedaan

6. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Hey, ja ik heb ervaring!Eerst was dus keizersnee, tweede vaginaal, heb er 15 uur over gedaan...

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    1e: spoedkeizersnede
    2e: 36 uur vanaf breken vliezen

8. mamamama85

mamamama85 Actief lid

5 aug 2014
    281
    0
    0