Hallo, Ik ben aan het proberen om een voorraadje bv aan te maken zodat ik eens een keer wat met mijn lief kan gaan doen etc. Ik heb de ameda lactaline sinds vrijdag, en kolf tussen 2 voedingen in. De 1e keer kwam er 80 cc uit ,maar nu steeds maar 40 a 50cc en dat met een dubbele kolf. Kolf ik op de verkeerde momenten of is dit normaal? Verder heb ik na het kolven wat blauw/paarse tepels, maar dat trekt zo weer weg. De zuigkracht staat bijna op zijn zachts, waar zou dat aan kunnen liggen? Groetjes Debby
Nou, ik vind 40 tot 50 cc al heel behoorlijk. Zeker tussen 2 voedingen in. Het ligt er ook wel aan hoe vaak je nog voed. Maar ik kreeg er in het begin echt niet meer dan 20cc uit. Ik zou me dus geen zorgen maken. Het blauw worden van je tepels is ook niet erg, zolang het niet pijnlijk is. Als het pijnlijk is, dan zou ik kijken of je de borstschelpen wel goed hebt staan. Heel veel succes! Groetjes Mariska
Voor tussendoor kolven is dit prima volgens mij hoor. Als je dit een paar dagen doet heb je een mooi voorraadje. Vries in kleine beetjes in, dan voorkom je dat je straks weg moet gooien
Hier verschilt het ook iedere x eigenlijk. Afgelopen dagen kreeg ik er met moeite wat uit 20/30/40 cc. En denet ineens 125 cc in paar minuten en nog wel uit 1 borst.