op de site van groen links staan dus een link naar de fnv en vanuit daaruit kun je een mail sturen http://www.fnv.nl/superpapa/ allemaal ff doen dus!
Ik heb ze net een mail gestuurd. Vind 2 dagen die er nu zijn ook veel te weinig. Vind dat ze minstens een week mogen hebben
Ik heb ook gemailt en mn vriend ook 5x (Die heeft 5 email adressen ) Ik vindt 2 dagen ook veel te weinig, in portugal hebben ze 20 dagen! Dat lijkt er meer op! Stelletje gekken hier in NL
ze gaan wat ik gelezen het pas september aanbieden, tja en ik nog vele anderen zijn rond die tijd uitgerekend. wellicht dat het misschien bij een volgend kindje van pas mag komen..
ik heb ze ook gemaild , ik ben 30-11 uitgerekent zou mooi wezen als het er dan door is maar dat zal denk niet
hier is het ook twee weken, vind dat super! Vooral omdat ze hier niet aan kraamzorg doen enzo...Errug handig dus
Nop, ik mail niet! Wel vind ik dat het voor iedereen mogelijk moet zijn om na de bevalling van de partner vakantie op te kunnen nemen. Dan kan iedereen zijn eigen keuze hierin maken en hoeft de rest van de bevolking niet voor de gevolgen op te draaien