We komen er maar niet uit met de meisjesnaam. Drie dagen voor de uitgerekende datum en er komen alleen maar namen bij ipv dat er namen afvallen. Hopelijk helpt jullie input mij een beetje. Vriend vindt ze overigens allemaal mooi Ik mag kiezen. Alvast bedankt!
Van dit rijtje vind ik Jolie het leukst. Ik vind die naam lief klinken. Nova vind ik persoonlijk niks.
Nova en Livia vind ik te populair. Ize vind ik niets. Jolie, leuker speelse naam. Danae ook erg leuk en apart, heb daarop gestemd.
Ize! Jaaa! Wow ik vind die echt by far het leukst, haha Nova te hip en non-namig, Livia te tuttig, Jolie ook te bekakt, Danae te ingewikkeld. Dus: Ize! Ize is tof, vrolijk, stoer, bijzonder, alles! Haha. O jee.
Danae Nova en Jolie vind ik een beetje mode namen (op zich niks mis mee natuurlijk, alleen niet mijn smaak vandaar)
Nova! erg leuk Danae is ook leuk alleen hoor ik deze de laatste tijd erg veel. bij zowel jongens als meiden
Ik vond.Nova een hele populaire naam en daarom heb ik op Livia gestemd.Liva vind ik nog Mooier, Ize ook mooi!
Ik zou voor Jolie gaan! Echt een super mooie naam. Nova vind ik te hip en danae zou ik dan weer anders schrijven (danee), Ize te poppig. Ja Jolie is leuk
Heb je de betekenissen vergeleken? Ik denk dat dat er voor mij voor zou zorgen dat er een naam misschien bovenuit steekt... Danae: God is mijn rechter (+ danae was een prinses uit de griekse mythologie) Ize: (van elizabeth? dan gewijd aan god) Nova:nieuw Livia: Olijfboom Jolie: Mooi/Lief Ook niet echt gemakkelijk dan he? . Maar als je dol bent op griekenland (ofzo ) dan kan de olijfboom belangrijk voor je zijn - de olijftak staat trouwens ook voor vrede, verzoening en hoop - ook mooi . En dan is Livia logisch. Of Danae, als vernoeming naar een prinses uit de mythologie Maar oke, misschien is dit nog een manier om namen te strepen of te houden