wel/geen kwaaltjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Ik ben benieuwd of er nu echt veel dames zijn die voor hun NOD al kwaaltjes hadden!!!

Groetjes Cindy:D

2. Alita

Alita Niet meer actief

:(niemand?

3. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ik had geen kwaaltjes tenminste die ik herkende.. achteraf had ik al een beetje last van mijn borsten..

4. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik zat er ook over na te denken, maar ik denk dat ik dat toen ook had ja. Verder kan ik niets bedenken waar ik "last" van had.

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja zere borsten, ruim een week van te voren. Ik zei toen zelfs nog, dat als ik niet zwanger was dat ik naar de ha zou gaan omdat ik me zorgen maakte over die pijn.
    Maar ik was dus wel zwanger.

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Moehoeeeee! Een paar dagen voor NOD en 1 dag verschrikkelijk aan de diarree...

7. Trees

Trees Niet meer actief

Bij elke zwangerschap kreeg ik ongeveer 5-6 dagen gevoelige borsten aan de buitenkant (de plaats van de gevoeligheid is vooral erg typisch). Verder steken in de buik, meer afscheiding, vaker plassen, beetje wee-ig voor mijn nod en een 'goed' gevoel (dat ik niet goed kan omschrijven).

De kwaaltjes zijn wel heel subtiel aanwezig, maar ik ben inmiddels zo vaak zwanger geweest in korte tijd dat ik ze heel makkelijk herken.

8. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Nou ik heb wel kwaaltjes gehad, maar toen ik ging testen had ik ook nog eens de griep, dusja ik dacht dat de kwaaltjes zoals misselijk en moeheid daar vandaan kwamen. Had ook niet het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn. Ging gewoon een testje wagen omdat ik 1 dag overtijd was, maar dacht dat het door de griep kwam..

9. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik had totaal geen kwaaltjes.
    Pas op de mijn nod begonnen wat krampjes en nu weer helemaal niks.

10. MacBaby

MacBaby Nieuw lid

11 nov 2009
    3
    0
    0
    Amsterdam
    Ik voel tot op heden nog niets. Ik zou eigenlijk blij moeten zijn, maar stiekem maak ik me ook zorgen. Ik heb nog geen kwalen. Ben 5 dagen overtijd.

11. jonibra

jonibra Niet meer actief

Moe... hihi echt heel erg moe.
    De dag voor ik kon testen was ik op de bank in slaap gevellen terwijl mn vriend bij de kleine zat en de nacht voor t testen was ik wakker geworden van mn kleine meisje, was schijnbaar gelijk weer ff half weggedommeld wnt naar mijn idee had ik een fles gemaakt maar die was wel heel erg licht toen ik m wou pakken, hij was namelijk nog leeg...
    Had schijnbaar in mn dromen een fles gemaakt :p

Liefs mij

12. tugce

tugce Lid

31 jan 2009
    57
    0
    0
    Buiten een paar standaard kwaaltjes zoals vaak naar de wc en pijnlijke borsten, had ik elke nacht hele gekke dromen. ( ik heb er nog steeds last van trouwens)

13. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Ik had totaal geen enkele kwaaltjes. Toen ik ging testen omdat ik toch al 4 dagen overtijd was, deed ik dat enkel en alleen om zeker te weten dat het weer niet raak zou zijn. Maar dat heeft dus anders uitgepakt:D

14. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

een week voor mijn NOD erge diaree gehad....( zonder verder erg ziek te van te zijn)
    En ik reageerde heel fel...was bijna agressief...haha..

Verder niet veel kwaaltjes die ik anders niet had, alleen geen menstruatiekramp die ik normaal al een dag of 4 voor NOD had.
    Dat kreeg ik later weer wel...

Deel Deze Pagina