41.2 en nog niks !! Zo zat !!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joelle10 dion7, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joelle10 dion7

16 feb 2013
    30
    0
    0
    Rosmalen
    Goedemorgen dames,
    zoals de topic al zegt vandaag 41.2 weken zwanger van m'n derde kindje..
    Ik moet echt ff klagen zit er gewoon helemaal door heen!!! Voel me niet lekker,hoofdpijn maagpijn menstruatie-achtige buikpijnen enz...
    nu is m'n zoontje ziek geworden dus rusten zit er ook niet in!!

Ben vorige week dinsdag al gestript flinken buikpijnen van gehad maar verder niks..
    afgelopen vrijdag naar zh geweest aan de ctg en echo alles was goed gelukkig... Nu morgen weer terug voor het zelfde riedeltje...
    Wil zo graag thuis bevallen.. Wie heeft hier nog meer last van? :( En is het ook zat ?

LAASTE LOODJES ZIJN ECHT ZWAAR !! :x

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    #2 Lappie, 4 nov 2013
    Laatst bewerkt: 4 nov 2013
    Heel veel sterkte en succes.
    Hoop dat de baby zich heel binnenkort zal aandienen.

3. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Veel sterkte! Ik kan me voorstellen dat je kleintje nu wel wilt zien..

4. Joelle10 dion7

16 feb 2013
    30
    0
    0
    Rosmalen
    Bedankt dames,
    jaah ben zeker heel benieuwd hoe de kleine eruit ziet...

5. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Heel herkenbaar....vandaag precies 41 weken zwanger van onze eerste, maar ben het echt heel zat....snel emotioneel, lichaam doet pijn, buik zit in de weg, kan vrij weinig meer dus duren de dagen ook lang soms.....
    sommige dagen flink gerommel in mijn buik maar het zet maar niet door...

afgelopen vrijdag heeft vk geprobeerd te strippen maar baarmoeder zat te hoog dus ze kon er niet bij....als goed is vandaag nieuwe poging....dus wacht af hoe laat ze komt....

anders woensdag afspraak bij gyn in ziekenhuis voor controle omdat ik dan 41+2 ben en dan verwijst onze vk door. dus ben benieuwd vandaag en morgen of het nog nodig is...

heel veel succes nog Joelle10 dion7. zit helaas niets anders op voor ons dan doorgaan tot de kleine er is ;)

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

knuffel!!!

7. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ze zeggen dat je veel moet lopen

8. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar van m'n vorige zwangerschap.
    Dat op en neer naar de vk en het zh voor die CREG en echo's, werd er letterlijk doodmoe van...
    Ondertussen maar wachten en wachten en iedereen maar bellen: voel je al wat?

Die van ons is toen met 41+4 gehaald (zou op zondag 42 weken zijn en ze leiden hier voor het weekend altijd op donderdag in).
    Nu ben ik 39+1 weken zwanger, verwacht nu weer ingeleid te worden met 41+4 (omdat ik toevallig weer op zondag ben uitgerekend).
    Alles wat eerder komt zou me verbazen, voelt wel heel relaxt om er zo in te staan.

Hopelijk is dit bij jou niet het geval en beval je zo snel mogelijk en lekker thuis! Succes nog eventjes...

9. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedoelde natuurlijk CTG's en echo's

10. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Heel veel succes en wat vervelend dat je nu niet even lekker uit kan rusten. Misschien dat de broodje aap verhalen je toch nog wat kunnen helpen?

11. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    O pffff kan me voorstellen dat je het nu wel een beetje zat bent. Ik hoop voor je dat de kleine zich snel meld!

12. Joelle10 dion7

16 feb 2013
    30
    0
    0
    Rosmalen
    Bedankt voor jullie lieve reacties,..
    Heb vanmiddag toch maar even de verloskundige gebeld en ze is langs gekomen voor te strippen..deed nu gelukkig niet zon pijn als de vorige afgelopen dinsdag (kon me nu beter ontspannen denk)
    Baarmoeder voelde nog als een tuut
    maar ze kon er wel in beetje lopen wroeten maar ze verwachten niet dat het iets zou helpen !!

Baal baal natuurlijk,... Maar lig nu op bed met flinken menstruatie achtige krampen hoop zo dat het door zet !!!
    Hebben jullie ervaring met strippen en wat voor pijn hadden jullie erna ??

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Na 30 minuten zat ik in de auto naar het ziekenhuis :p Maar had al zeker 1 cm ontsluiting. hoop echt voor je dat het wat gaat doen!

14. Joelle10 dion7

16 feb 2013
    30
    0
    0
    Rosmalen
    Nou dat hoop ik ook !!!

15. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hoe is het nu? Lijkt het erop alsof het doorzet?

16. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Hoop dat het doorzet, snap dat je het nu wel zat bent...

Begin het eerlijk gezegd ook niet zo leuk meer te vinden nu en ik moet nog een paar weken..

17. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    En hoe gaat het nu met je? Hopeijk heeft het doorgezet!! Ik weet hoe lastig het is om de knop om te zettendat je in het ZH moet bevallen terwijl je zo graag thuis wilde..

18. Emmanuelle82

Emmanuelle82 Actief lid

9 mrt 2013
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben het ook spuugzat, en ben nog niet eens zo ver als jij... Bij de oudste 3 ook allemaal (ver) overtijd gegaan, dus ik hield er al rekening mee. Maar ik dacht van het weekend 2 x dat het echt begon, dus dan is de teleurstelling ook weer groter.

Ik ga woensdag, als ik 41 weken ben, naar het ziekenhuis om het inleiden te bespreken. Hoop maar dat ze nog dezelfde dag (maar dat zal wel niet) of donderdag willen beginnen. Ik zie echt geen heil in tot 42 weken wachten en gelukkig mogen ze tegenwoordig gewoon vanaf 41 weken inleiden (was bij onze oudste nog niet)... Dus nou ja, moet maar dan (wil liever spontaan bevallen, omdat je dan niet eerst al een hele tijd in het zh bent, tenminste, bij de meiden duurde dat ook al een hele tijd, maar het lijkt toch steeds meer erop dat het inleiden gaat worden.)

Ik hoop dat het strippen bij jou geholpen heeft (bij mij kan dat nooit, omdat ik steeds helemaal geen ontsluiting heb) en dat je nu aan het bevallen bent! Succes!

19. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    En heeft het door gezet?

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ik denk haast dat ze aan het bevallen is!

Deel Deze Pagina