hai, ik ben nu mijn 6de ronde ingegaan en ben maar eens begonnen met de etos zwanger worden capsules...oa omdat ik dan gelijk alle vitamines voldoende binnen krijg ipv alleen foliumzuur.... maar ook omdat ik hoop dat het gaat bijdrragen aan een zwangerschap deze ronde nu is mijn vraag... wie heeft de etos zwanger worden capsules gebruikt en bleek aan het eind van de cyclus(1ste ronde na begin van de capsules) idd zwanger???????
hoi ik heb ze gebruikt in combinatie met aloe vera sap, aloe vera sap mag je alleen drinken TOT je eisprong, en bleek de ronde dat ik met etos zwanger worden en de aloe vera sap had gebruikt zwanger Ik zal voor je duimen!
bedankt voor je reactie.. aloe vera sap....waar krijg je dat?? hihi want neem aan dat je geen aloe vera plantje hebt staan uitpersen smorgens hihi
zou het echt werken? om sneller zwanger te worden? ik ben pas met ronde 2 bezig dus heb nog geduld maar dat gaat natuurlijk na een paar maanden wel opraken. de vorige keer was ik nog twee keer ongesteld geworden en toen was ik zwanger. als ik voorbij die periode ben, deze keer, dan ga ik dat misschien ook wel doen. maar werkt het? is het bewezen? ga het eens googlen denk ik..
Ik heb geen idee of het werkt, maar ik ben deze maand met die pillen begonnen en heb gisteren zwanger getest Mijn cyclus was nog niet regelmatig ( sinds aug 2010 met de pil gestopt) en zat steeds tussen de 26 en 30 dagen. Nu met de etos pillen is mijn cyclus hoogstwaarschijnlijker korter (dan die 30 dgn waar ik vanuit ging) Omdat ik al vroeg positief getest heb.
Ik heb ze ook gebruikt, allebei de keren vanaf het verwijderen van mijn Mirena. Bij Julie was ik de eerste ronde zwanger, en nu de tweede . Ik denk niet echt dat die capsules hebben bijgedragen aan het zwanger worden, is meer een kwestie van geluk denk ik. Maar toch fijn om goed in je foliumzuur en andere vitamines-mineralen te zitten, dat kan alleen postief werken toch?
ik heb ze ook een aantal maanden gebruikt. ik was toen al 9 maanden aan het proberen om in verwachting te raken. De eerste maand dat ik de pillen slikte was ik in verwachting maar dat resulteerde in een mk (ik had in de eerste 9 maanden ook al een mk gehad). Vervolgens ben ik niet meer in verwachting geweest en ben er ook maar weer mee gestopt. Nu weer gewoon aan de fz. Ik heb dus niet het idee dat het bij mij wat deed.
Geen idee of het echt werkt, of gewoon puur geluk is, maar ik ben deze ronde begonnen met die pillen en ben nu zwanger!!!
bedankt meiden voor jullie reacties ik zal idd moeten afwachten of het werkt hihi ,maar zal het hier zeker laten weten patriesjuh en kannietwachten gefeliciteerd met jullie zwangerschap..... ik zit nu in de 3de dag van me nieuwe cyclus en de menstruatie is bijna weg(nog dag of 2 schat ik zo) en dan kunnen we hier weer aan de klus hihihi... ben nu met me 6de ronde bezig en me cyclussen begonnen eindelijk wat regelmatiger te worden tot afgelopen maand toen mijn cyclus ineens 39/40 dagen was.....dus als het hierbij al helpt ben ik ook al blij,want hoe korter de cyclussen....hoe meer kansen per jaar denk ik zo maar ik merk wel dat ik steeds moedelozer begin te worden naarmate de maanden beginnen te verstrijken pfffff ik was bij me 2 zoons gelijk de eerste ronde zwanger (gepland) en ben daarna nog 2x ongepland zwanger geweest,zelfs dwars door de pil heen (helaas 2 sterretjes) ben gewoon bang dat het niet meer gaat lukken bij mij....alsof me lichaam het niet meer goed doet ofzo
ach slik het al bijna 2 jaar... nog steeds niet zwanger... Je wordt ook niet zwanger van een pilletje slikken... Het helpt alleen je lichaam gezond te houden, maar ik hoop dat je dat voor dat je aan het proberen ging dat ook al deed. Daarnaast kan het helpen bij het reguleren van je cyclus die pilletjes en foliumzuur zit er extra in ivm dat een babytje dat nodig heeft voor de eerste paar weken dat het groeit.
1ste ronde was mijn cyclus 36, vrij netjes voor mij toen. Daarna zijn we ronde 2 in gegaan en ben ik zwanger geraakt met deze pillen, achteraf bleek het een cyclus te zijn geweest van 28. Nou die had ik in nog geen jaren gehad, dus ik geloof niet dat het toeval was. Denk echt dat het goed spul is, sowieso een hele mooie voorbereiding lichamelijk op de zwangerschap. Het is inderdaad zo dat je niet zwanger word van een pilletje, maar het kan wel net dat extratje geven hoor, dat is bij mij echt duidelijk gebeurd. Ik had cyclussen die varieerde van 35 tot 54 (soms zelfs langer) al jaren.
Ik gebruik de etos capsules nu een jaar en nog steeds niet zwanger. Is denk ik gewoon geluk hebben. Mijn geduld begint nu ook aardig op te raken. Bij mijn eerste zwangerschap waren we 5 maanden gestopt met de pil, dit kwam helaas tot een miskraam. Daarna na 2 maand weer zwanger en dit mocht gelukkig wel lukken. Prachtige dochter van nu 3,5 jaar. Nu maar hopen dat er snel een broertje of zusje bij komt.....
tis gewoon frustrerend dat je er zelf geen grip op hebt je lichaam doet gewoon d'r eigen ding en jij moet je maar aanpassen grrrrrrrrrrr tis trouuwens ook niet zo dat ik denk dat je zwanger raakt van zo'n pilletje bedoel...we weten allemaal wel hoe kindjes tot stand komen hihihi maar wilde weten of het iets bijdraagt in het zwanger worden proces aangezien er nog wat extra dingen zijn toegevoegd wat niet in de "gewone" suplementen zitten
De Etos pillen heb ik al vrij snel aan de kant gezet. Ik kreeg ineens een megakorte cyclus van 17 dagen, terwijl ik regelmatige cyclussen heb. De aloe vera drank (van de Tuinen) heb ik betere ervaringen mee. Bij beide zwangerschappen ben ik die gaan gebruiken en dan ook snel zwanger, maar dat kan natuurlijk toeval zijn. Met die drank had ik merkbaar meer vruchtbaar slijm, heel apart. Het zijn natuurlijk geen wondermiddelen, maar het viel me wel op.
Ik ben deze ronde ook met die Etos capsules begonnen maar of het daar aan ligt weet ik niet maar mijn cyclus wordt er alleen maar langer van! Zit nu al op dag 43, en vrijdag is mijn NOD. Heb echter al wel af en toe bruin bloedverlies vanaf 4dpo dus zwanger zal ik niet zijn, maar ben wel met deze pillen gestopt.
Ik slik de etos zwangerworden sinds december 2009; toen zijn we ook gestopt met de pil. Zie hieronder in mijn handtekening; ik heb al die tijd een ontzettend onregelmatige cyclus gehad. Ik slik ze voornamelijk voor eht foliumzuur en de vele vitamines die er in zitten. maar bij mij heeft het tot op heden dus nog niet geholpen... het kan zomaar zijn dat het bij een ander wel werkt natuurlijk... maar hou daar niet te veel aan vast. elk lichaam is weer anders
die pillen helpen helemaal niks er tegen gewoon zwangerschap's vitamine slikken is genoeg ze zeggen wel zijn zoveel dingen waar je zwanger van word is gewoon onzin het beste is dan ook zwangerschaps vitamine slikken en zo weinig mogelijk aan denken en je ongi in de gaten houden meer kan je niet doen bij de enne is et sneller dan de andere maar suc6 met zwangerworden
Ik slik ze ook, bij de 1e waren we al 7 rondes bezig en de 8e ronde begon ik deze pillen te slikken en was ik zwanger. Maar nu slik ik ze alweer bijna 7 rondes en nog geen zwangerschap. De pillen zijn gewoon handig omdat alles erin zit maar zwanger wordt je er niet van
Ik ben ook heel erg benieuwd of de Etos zwanger worden capsules werken om je cyclus regelmatig te krijgen...? Ik zit eraan te denken om het ook te gaan proberen... Misschien blijft mijn menstruatie weg, omdat ik vitamines en mineralen te kort kom...? Ik zou graag tips willen ontvangen om mij keuze te kunnen maken of ik de Etos zwanger worden capsules zal gaan kopen. Ik denk... Ik kan het gewoon eens proberen en aankijken ofzo? Als je niks probeert dan kom je er nooit achter natuurlijk... Als het werkt... dan kan ik eindelijk mijn cyclussen uitrekenen, want dat kan ik nu helaas niet!