Hoi, Nou hier komt ie dan... 6sep was mijn 1ste laaste menstruatie... Ik heb een cyclus van 3o dagen,ik heb nu om de dag geklust, ongeveer 2,5 week na mn laatste menstruatiedag heb ik last van een strak,trekkerige gevoel in mn baarmoeder... op 5 okt. ben ik licht gaan bloeden en 6 okt ongesteld geworden(dacht ik) maar nu heb ik alleen maar bruinverlies (geen bloed) terwijl mn ongi 5dagen duurt! en altijd menstruatiepijn heb,dit keer had ik geen pijn! en mn strakke gevoel is er nog steeds... kan dit een innesteling zijn? heb dit nooit eerder meegemaakt,en maak me toch wel een beetje zorgen.. ik heb de dokter gebeld en die zegt kan het kan een innesteling zijn maar ik moet testen dan pas weet ik het zeker,zo ja waneer kan ik dan testen.. mvg Sha
Hoi sha, De huisarts heeft gelijk het zou inderdaad een innesteling kunnen zijn. Wanneer had je ongesteld moeten worden? Als deze anders is zoals je gewend bent zoals je beschrijft kan je al testen en anders wacht je even je volgende cyclus af en test dan indien je menses uitblijft. Imke
Ik moest eigenlijk 6 okt ongesteld worden,maar ben 5 okt een dag gaan bloeden en het is daarna gestopt met bruinbloed niet eens bloed.. en nu heb ik nog steeds het strakke baarmoeder gevoel.. ik ga morgen ochtend even testen.. Groetjes Sha