41 en 4 dagen zwanger en bang voor inleiden bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Sedra, 28 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Hopelijk is het goed gegaan en ben je nu aan het genieten van je mooie baby :)
     
  2. Desse

    Desse Bekend lid

    11 okt 2017
    840
    920
    93
    Hier hetzelfde verhaal als jij hebt, ook een vingertopje ontsluiting en bmm nog niet helemaal verstreken dus viel niet te strippen.

    Ben met 41+5 op eigen verzoek opgenomen om ingeleid te worden, eerst cytotec om de bmm te rijpen want een ballonnetje ging nog niet eens. Uiteindelijk bmm verstreken en een ballon zodat dit in de nacht z'n werk kon doen, maar binnen 5 minuten begonnen de weeën en pakte m'n lichaam het zelf op. 18:00 ballon geplaatst, 1:17 (41+6) is onze dochter geboren. Ons eerste kindje overigens.

    Ik heb één tip, en dat is om van te voren even te informeren of een ruggenprik mogelijk is. Ik wilde absoluut geen ruggenprik maar tijdens de bevalling trok ik het echt niet (stortbevalling, ben binnen 50 minuten van 5 naar 10 cm gegaan) en toen bleken alle OK's bezet, waardoor ik geen pijnstilling kon krijgen. Dat vind ik het enige voordeel met inleiden, is dat je dit van te voren dus even kunt checken. Dan hadden ze even kunnen wachten met de ballon plaatsen ;)

    Heel veel succes en denk aan je kindje, kan niet lang meer duren nu!

    *edit: oh ik zie dat je vrijdag je ballonnetje hebt gehad, dus dan zal je vast inmiddels bevallen zijn :) hopelijk is alles goed gegaan!
     

Deel Deze Pagina