41+ en weeën zakken telkens af of stoppen

Discussie in 'De bevalling' gestart door MamaSamm, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Weeën bijna 3 uur aangehouden nu nemen ze weer af! Ik duik m'n bedje dus weer in!

2. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Ohh balen zeg!

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    O balen ! Nou meid anders is het vandaag de dag ! Veel succes zet m op !

4. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Even m'n bericht uit andere topic gekopieerd.. Zijn jullie hier ook op de hoogte ;)

Nog geen baby nieuws helaas.
    Maar toen ik gister op bed lag, en wou controleren hoe de kleine meid het deed voelde ik ineens niets meer :$:( Nu laat ze me wel vaker in spanning, maar niets werkte en ik raakte voor het eerst in paniek. Snel manlief gebeld (had geen zin om te roepen, buren zouden me dan eerder horen dan hem:p) hij helemaal happy naar boven treft hij mij helemaal in tranen aan. Heb hem de telefoon in z'n handen gedrukt dat hij de vk moest bellen omdat ik niets meer voelde. Gelukkig kon ze snel langs komen. Net voordat ze er was voelden we gelukkig wat beweging!! Wat een opluchting! Maar meestal als ik de kleine uk wakker maakte gaf ze me er daarna flink van langs, maar nu bleef het toch aardig beperkt met bewegen. Vk hartslag meten en leek wel wat aan de hoge kant. Dus heeft ze ons naar het zkh gestuurd voor ctg. Meer om ons gerust de nacht in te laten gaan.
    Daar aangekomen, aangesloten en afwachten. Ik had haar inmiddels al wel weer wat vaker gevoeld maar ik was blij dat ik straks zeker wist of alles in orde was. Nou m'n weeën kwamen ook weer lekker op gang, en de kleine werd na verloop van tijd ook eindelijk wakker! :D ze heeft me flink wat pijn bezorgd met haar gewurm :p:D Er was een bevalling tussendoor gekomen, dus we zaten al aardig lang te wachten. Maar uiteindelijk alles goed gekeurd en mochten we weer naar huis. De weeën waren nog altijd bezig, om de 4 minuten in de auto. Ik was echt even bang dat het juist nu zou doorzetten maar eenmaal in bed eindelijk rust!
    Het was inmiddels ook al half 2 geweest en ik was bek af! Maar toch om 8 uur vanmorgen alweer wakker. (Zenuwen?) Om 9 de vk gebeld en zoals het nu lijkt komt ze tussen 11/12 om m'n vliezen te breken :D
    Nu maar hopen dat er geen spoedgeval tussen komt! Ik vind het nu echt hoog tijd dat de kleine dame naar buiten komt!
    Zo dat was m'n preek, ik hoop later vandaag met mooier nieuws te komen :)

5. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    MamaSamm, ik duim voor je!

Hier gisteren ook aan ctg gelegen en vanmiddag weer extra heen. Gelukkig heb ik niet de enige baby die net als je zo in de stress zit dat je belt ineens gaat schoppen! :p

6. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    oh jeetje!!! Heftig hoor, ik duim dat je vandaag je beeb in je armen hebt, mr dat moet haast wel! succes!

7. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Eindelijk! Vanmiddag om 13.18 is onze dochter Evi geboren! Ze weegt maar liefs 4160 gram en is 56 cm lang. Bij controle thuis om half 12 zat ik al op 6 cm en aangezien de vk de vliezen niet helemaal vertrouwde hebben we ze in het zkh laten doorprikken. Niet veel later kwamen de weeen, om 13.10 kwamen de persweeen al en 8 min later was ze er al! En om 15.00 stonden we weer buiten het. Ziekenhuis! Allemaal super snel gegaan!

8. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!!

9. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Woow ik wou zeggen dat was een snelle bevalling maar alles bij elkaar heeft het natuurlijk wel flink lang geduurd.
    Gefeliciteerd!!! Nu lekker genieten met de kleine :D

10. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Wow haha! Van harte! Flinke dame :) alles goed met jullie?! Wel
    Geluk

11. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Gefeliciteerd! :D

12. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Drenthe
    Bedankt allemaal! Inderdaad snelle bevalling, maar heb lang zat met weeën gelopen. Helaas gooide m'n lichaam er toch nog een flinke dosis naweeën tegenaan. Maar moeder en dochter maken het goed!

Deel Deze Pagina